PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2005 • Ustavni sud je utvrdio da je u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju, u postupku pred Općinskim sudom u Požegi bilo u odnosu na predmete, broj: P-878/94 i P-822/97 vremenskog razdoblja potpune neaktivnosti po godinu dana u pojedinačnom slučaju, kao i duljih odgoda rasprave zbog nedolaska vještaka, bez opravdanja takvih postupaka.
NN 37/2005 • Podnositelji ustavne tužbe neplaćanjem pristojbi, pridonijeli su trajanju parničnog postupka.
NN 37/2005 • Predmeti, broj: P-878/94 i P-822/97 složeni su predmeti jer je njihovo rješavanje vezano za financijsko-knjigovodstveno vještačenje i dobivanje podataka od nadležnih državnih tijela Porezne uprave.
NN 37/2005 • 6. Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njenim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava, unatoč doprinosu podnositelja, jer se predmeti broj: P-822/97 i broj: P-779/97 još nalaze pred prvostupanjskim sudom.
NN 37/2005 • Ustavna tužba je podnesena prije nego je Europski sud za ljudska prava donio presudu 28. studenoga 2002. godine i podnositeljima dosudio pravednu naknadu.
NN 37/2005 • Ustavni sud utvrđuje da presuda Europskog suda za ljudska prava obuhvaća isto razdoblje nepostupanja suda u naznačenim predmetima koji su obuhvaćeni i ovom ustavnom tužbom, te se dosuđena naknada odnosi upravo na to razdoblje.
NN 37/2005 • Ustavni sud napominje da odredba članka 63. Ustavnog zakona ne propisuje pretpostavke za određivanje primjerene naknade na teret državnog proračuna dva puta po istoj osnovi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 37/2005 • 7. Stoga je, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 37/2005 • 8. Odluka o objavi odluke (točka III. izreke) temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
NN 37/2005 • 9. Predsjednik Općinskog suda u Požegi dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluka najkasnije osam (8) dana od dana njihove otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
NN 37/2005 • II. Općinski sud u Splitu dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom, pod poslovnim brojem: I P-3329/99 u najkraćemu mogućem roku, ali ne duljem od deset (10) mjeseci, računajući od prvoga idućeg dana nakon objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
NN 37/2005 • III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), podnositeljici ustavne tužbe V. ?. iz S., P. bb, kao vlasnici »G. C.« iz S., određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. – pročišćeni tekst) u iznosu od 6.500,00 kuna.
NN 37/2005 • 1. Podnositeljica ustavne tužbe, temeljem članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), podnijela je 6. listopada 2004. godine ustavnu tužbu radi duljine parničnog postupka.
NN 37/2005 • 2. Dana 18. kolovoza 1999. godine podnositeljica je podnijela Općinskom sudu u Splitu tužbu protiv C. o., radi naknade štete, a koja je nastala uslijed poplave poslovnog prostora podnositeljice.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 58/00, Broj 15/08,
Broj 58/98, Broj 75/97,
Broj 116/03, Broj 39/09
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA