PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-usvojiti-vjestinu-zidanja-velikih-mvqv NN 86/2007

• Usvojiti vještinu međusobne koordinacije u većoj skupini zidara kod izvedbe složenih graditeljskih konstrukcija.Zidanje zidova složenoga pravocrtnoga i zaobljenoga tlocrtnog oblika.


Stranica 2007-08-86-2680 NN 86/2007

• Svrha praktične nastave u prvoj godini obrazovanja je stjecanje osnovnih znanja, vještina i navika na radu s različitim materijalima, alatima strojevima i uređajima, te radnih postupaka koji su zajednički za sva osnovna graditeljska zanimanja. U drugom i trećem razredu stječu se specifična fasaderska znanja i vještine. Radovi se izvode na jednostavnim radnim vježbama i jednostavnim alatima i uređajima. Praktična nastava je predmet isključivo praktične naravi te svakom praktičnom radu i vježbi trebaju prethoditi potrebna teorijska tehničko-tehnološka objašnjenja u primjerenom obujmu.


Internet NN 86/2007

• Posebnu pozornost treba obratiti sadržajima zaštite pri radu koji su dani i obrađeni kao posebna cjelina na početku rada u radionici, i na njih se valja vraćati u svakoj konkretnoj vrsti posla, u kojoj se javlja potrebna mjera zaštite.


Internet stranice NN 86/2007

• Sama organizacija i realizacija praktične nastave ima ključan utjecaj na uspješno ostvarenje postavljenih zadataka i ciljeva nastave ovog predmeta i pretpostavlja opremljenost radionice, dobru organizaciju i pripremu pojedinih vježbi i da svakom učeniku osigura posebno i potpuno opremljeno radno mjesto s nastavnom opremom.


Internet stranice NN 86/2007 • Učenici u radu na praktičnoj nastavi kod obrtnika ili u trgovačkom društvu sudjeluju u konkretnom proizvodnom ili uslužnom procesu i uče one sadržaje koje nameće određena usluga i radi toga se ne može uvijek poštivati programirani redoslijed predviđenih sadržaja. Pritom je zadaća realizatora programa da učeniku na početku radnog zadatka pruži stručno-teorijska objašnjenja koja su neposredno vezana za izradu zadatka.
Internet stranice NN 86/2007 • Školski nastavnik koji organizira, izvodi ili prati ostvarenje programa, dužan je voditi brigu da svi učenici najkasnije do kraja školske godine prođu sve programske sadržaje. Također je obveza nastavnika stručno-teorijskih predmeta, značajnih za stjecanje zanimanja, da sudjeluju u izradi i praćenju ostvarenja programa pratične nastave.
Internet stranice NN 86/2007 • Svaki radni zadatak treba imati naziv cjeline, cilj, znanja i radne navike koje se stječu uvježbavanjem na praktičnoj nastavi. Radni zadatak obuhvaća pripremne radove, potreban materijal, sredstva za rad, načine izrade, radne uvjete, propise, zaštitne mjere i ekološke zahtjeve.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 86/2007
• – načini izvođenja (organizacija, tehničke i tehnološke upute),

Poslovne stranice NN 86/2007
• – načine vrednovanja rada učenika, stečena znanja, vještine i navike u praktičnom radu.

Servis NN 86/2007 • Svaki učenik dužan je za praktičnu nastavu imati i održavati sljedeći pribor i opremu:
Glasnik NN 86/2007 • – odobrenu literaturu iz praktične nastave za fasaderske radove,
Novo NN 86/2007 • – pribor za crtanje (olovka, gumica, dva trokuta, šestar, kalkulator i dr.),
Poslovi NN 86/2007 • Za sada ne postoji neposredna stručna literatura kojom bi se mogli korisno pomoći i učenici i nastavnici, već samo posredna tekstualna pomagala:
Poticaji NN 86/2007 • 2. Prospekti proizvođača građevnih materijala, kao i web-stranice,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 67/01, Broj 139/98, Broj 85/93, Broj 109/08, Broj 133/07, Broj 1/09


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled