PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • Poduzetnik KONZUM d.d. ostvaruje znatne prihode od obavljanja djelatnosti prodaje mješovite robe na malo, te je na području svih šest županija u 2005. godini vodeći takmac.
NN 37/2007 • Tablica 32. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom i pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Grada Zagreba
NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
NN 37/2007 • Tablica 33. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Osječko-baranjske županije
NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
NN 37/2007 • Tablica 34. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Istarske županije
NN 37/2007 • Naziv poduzetnika - Vrsta - broj - površina u m2 - prihod (bez PDV-a) u kunama - Raspon tržišnih udjela (u%)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • Tablica 35. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Splitsko-dalmatinske županije
NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
NN 37/2007 • Tablica 36. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Primorsko-goranske županije
NN 37/2007 • Tablica 37. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Zadarske županije
NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
NN 37/2007 • Također, posebno je važno naglasiti da je poduzetnik KONZUM d.d. na tržištu trgovine na malo mješovitom robom u 2005. godini na području 6 promatranih županija ostvarivao tržišne udjele koji su dvostruko veći od prvog slijedećeg tržišnog takmaca. Izuzetak je jedino Zadarska županija. To posebice ukazuje na tržišnu snagu poduzetnika KONZUM d.d. koji je, iako ne ostvaruje vladajući položaj na mjerodavnom tržištu u smislu članka 15. stavka 3. ZZTN, a s obzirom na njegovu financijsku snagu, pristup izvorima nabave ili tržištu, povezanosti s drugim poduzetnicima, sposobnost diktiranja tržišnih uvjeta s obzirom na njegovu ponudu ili potražnju te njegovu sposobnost isključivanja ostalih konkurenata s tržišta usmjeravanjem na druge poduzetnike, sukladno članku 15. stavku 1. točki 2. ZZTN, sposoban u značajnoj mjeri ponašati se neovisno od svojih tržišnih takmaca na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom.
NN 37/2007 • Podnositelj prijave, poduzetnik AGROKOR d.d., sukladno odredbi članka 18. ZZTN, te članka članka 11. točke 17. i 18. o koncentracijama, u prijavi namjere koncentracije navodi gospodarske prednosti te prednosti za potrošače koje će proizaći iz provedbe navedene koncentracije i kojima dokazuje da će provedba predmetne koncentracije proizvesti učinke koji će dovesti do takvog jačanja tržišnog natjecanja, koje će biti značajnije od negativnih učinaka stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja sudionika koncentracije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 72/04, Broj 98/04,
Broj 15/98, Broj 20/95,
Broj 129/09, Broj 127/07
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA