PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 69/2009 • U planiranju, provođenju, praćenju i upravljanju revizijama mora se koristiti sustavni pristup. U tu svrhu revizijski postupak treba:
NN 69/2009 • – biti dio revizorskog programa koji obuhvaća sva relevantna područja aktivnosti u skladu s Pravilnikom o službenim kontrolama koje se provode radi verifikacije postupanja u skladu s odredbama propisa o hrani i hrani za životinje, te propisa o zdravlju i zaštiti životinja[10] te tijela nadležna za provođenje inspekcije kako je propisano Zakonom o hrani, a s učestalošću na temelju procjene rizika,
NN 69/2009 • – se provoditi u skladu s dokumentiranim procedurama i zapisima,
NN 69/2009 • – se provoditi u skladu s procedurama koje moraju sadržavati i revizorski nalaz, uključujući procjenu kvalitete dokaza o sukladnosti ili nesukladnosti s relevantnim propisima te izradu izvješća, usuglašavanje i dostavu izvješća,
NN 69/2009 • – biti praćen i pregledan da se osigura postizanje revizorskih ciljeva i identificiranje mogućnosti unaprjeđenja.
NN 69/2009 • U slučaju kada je predviđeno više revizorskih programa mora se osigurati njihova učinkovita koordinacija u svrhu osiguravanja nesmetanog provođenja revizorskog postupka nadležnog tijela. Navedeni revizorski programi moraju obuhvatiti sve relevantne razine u hijerarhiji nadležnog tijela.
NN 69/2009 • Upravljanje i provedba revizorskog postupka mora biti transparentna za sve interesne skupine. Posebno, mora biti osigurana potpuna transparentnost između revizorskog tijela i revidiranog subjekta. Osiguravanje transparentnosti revizorskog postupka za interesne skupine pridonosi širenju informacija a posebno dobre prakse unutar nadležnog tijela ili između nadležnih tijela
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 69/2009 • Revizorsko tijelo mora biti slobodno od komercijalnih, hijerarhijskih, političkih ili drugih utjecaja u odnosu na procjenu ili završni rezultat revizorskog postupka. Revizorski sustav, revizorsko tijelo i revizori moraju biti neovisni u odnosu na aktivnosti koje su predmet revizije, nepristrani i ne smiju biti u sukobu interesa. Revizori ne smiju obavljati reviziju u područjima ili aktivnostima za koja su direktno odgovorni.
NN 69/2009 • Nadležno tijelo osigurava razdvajanje dužnosti i odgovornosti revizije i kontrolne aktivnosti, kao npr. upravljanje i nadzor nad sustavom službenih kontrola.
NN 69/2009 • U slučaju kada revizorski tim predlaže preporuke za popravne i preventivne radnje, revidirani subjekt bira metode koje će primijeniti u djelovanju. Aktivno uključivanje revizorskog tima u praćenje, ograničeno je na procjenjivanje prikladnosti plana djelovanja te učinkovitosti popravnih i preventivnih radnji. Revidirani subjekt ne smije utjecati na revizorski program, nalaze ili zaključke, a mora se konzultirati o nacrtu izvješća i njegove komentare revizorsko tijelo treba razmotriti. Kada je prikladno, komentari revidiranog subjekta uzimaju se u obzir na transparentan način.
NN 69/2009 • – revizorsko tijelo i revizorski tim ne smiju biti uključeni u upravljanje ili nadzor kontrolnih sustava koji se revidiraju,
NN 69/2009 • – za vanjske revizije, revizorsko tijelo i revizorski tim trebaju biti vanjski, i neovisni od organizacijske hijerarhije revidiranog subjekta,
NN 69/2009 • – revizorsko tijelo i revizorski tim moraju biti odabrani od čelnika nadležnog tijela,
NN 69/2009 • – revizorsko tijelo i/ili revizorski tim mora izvještavati čelnika nadležnog tijela,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 69/05, Broj 182/04,
Broj 83/02, Broj 107/95,
Broj 6/99, Broj 115/01
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE