PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-vazno-je-da-dijete-ndxf NN 129/2009

• U programu su navedene teme, glavna postignuća, primjeri riječi i rečenica te jezične djelatnosti. Redoslijed tema nužno ne određuje redoslijed rada s učenicima. Njih je potrebno uskladiti s potrebama djece i okolnostima u kojima se poučava. Teme je moguće obraditi odjednom ili ih razdvojiti u nekoliko manjih dijelova, ponavljati ih, već prema okolnostima. O tome odlučuju sami učitelji na temelju procjene učenikovih potreba i sposobnosti, posebno ovladanosti hrvatskim, okolnosti njegova života i učenja, skupine u kojoj se poučava, izvorima za učenje hrvatskoga itd.


Stranica 2009-10-129-3178 NN 129/2009

• Neke su teme prisutne na svim razinama zbog svoje važnosti. U programu je označeno znakom x da će se tema proširivati na višoj razini, a znakom xx da je tema već obrađivanja na nižoj. Na nižoj se razini teme obrađuju s najosnovnijim rječnikom dok se rečenične strukture uče neraščlanjeno, npr. »Drago mi je« uče kao neraščlanjen izraz dragomije (Jelaska, 2005). Na višoj se razini proširuju, uključuju širi rječnik i složenije strukture koje se raščlanjuju na pojedine jedinice. To se odnosi i na starije učenike. Naime, pretpostavlja se da će u većini slučajeva stariji učenici brže ovladavati istom razinom, tj. brže se služiti složenijim strukturama i rječnikom odraslih.


Internet NN 129/2009

• Rječnik se usvaja prema čestoći i korisnosti. To znači da učenici na razini A 1 trebaju usvojiti otprilike 700 najčešćih riječi. Učenici na razini A 2 trebaju usvojiti otprilike 1500 najčešćih riječi. Vjerojatno ne će ovladati cjelokupnim znanjem svake riječi, što znači svim njezinim oblicima i značenjima, nego će se njome moći uspješno služiti.


Internet stranice NN 129/2009

• Gramatika se ne poučava izravno, nego neizravno. Učitelji slijede uobičajeni razvoj u ovladavanju inojezičnim hrvatskim. Kada procijene da je nužno da učenici osvijeste neku gramatičku jedinicu, usredotočit će se na nju pomoću različitih zadataka i vježba. Od učenika se ne će tražiti da ovladavaju jezikoslovnim pojedinostima, nego da se prikladno služe pojedinim gramatičkim jedinicama (Jelaska, 2007).


Internet stranice NN 129/2009 • razumjeti kad se netko predstavi, kaže koliko ima godina te što voli, a što ne voli jesti i nositi od odjeće
Internet stranice NN 129/2009 • razumjeti kad ga netko pita kako se zove, koliko ima godina i gdje živi
Internet stranice NN 129/2009 • prepoznati predmete i životinje koje netko nabraja i opisuje (kakve su boje, oblika, veličine)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 129/2009
• kratko odgovoriti na jednostavno pitanje kako se zove, koliko ima godina, gdje živi i kako je (npr. Feysal, devet, na Jarunu, dobro)

Poslovne stranice NN 129/2009
• izraziti što voli ili ne voli (raditi, jesti, nositi od odjeće) i pitati drugoga o tome

Servis NN 129/2009 • reći kako se zove, koliko ima godina i gdje živi (npr. Ja se zovem Feysal. Imam devet godina. Živim na Jarunu.)
Glasnik NN 129/2009 • izgovoriti nekoliko kratkih rečenica o sebi, svojoj obitelji, domu i školi
Novo NN 129/2009 • napisati nekoliko izraza ili kratkih rečenica o sebi, svojoj obitelji, domu i školi
Poslovi NN 129/2009 • Pozdravi i upoznavanje• čuti i pravilno izgovarati riječi i neraščlanjene rečenice prema uzorku
Poticaji NN 129/2009 • usvojiti i rabiti jednostavnije svakodnevne pozdrave i izraze pri upoznavanjuDobar dan.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 3/08, Broj 27/04, Broj 28/90, Broj 54/07, Broj 84/02, Broj 140/05


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled