PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2005 • – 80% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja osiguranih osoba u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj osiguranih osoba pri Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje,
NN 144/2005 • – 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja zdravstvenih ustanova u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj zdravstvenih ustanova koje imaju sklopljen ugovor s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje,
NN 144/2005 • – 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja ugovorenih kreveta u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj ugovorenih kreveta s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje u Republici Hrvatskoj.
NN 144/2005 • Visina sredstava dodijeljenih pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu iz stavka 4. točke I. ove Odluke, utvrđena je sukladno posteljnim kapacitetima kliničkih ustanova unutar pojedine županije, odnosno Grada Zagreba.
NN 144/2005 • Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti svoje odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje, investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te za informatizaciju zdravstvene djelatnosti u okvirima bilanciranih sredstava iz točke I. ove Odluke, a u skladu sa stvarnim stanjem i potrebama zdravstvenih ustanova, u cilju ispunjavanja zakonom propisanih uvjeta, normativa i standarda iz osnovnog zdravstvenog osiguranja, koje utvrđuje ministar zdravstva i socijalne skrbi.
NN 144/2005 • Investicijsko ulaganje obuhvaća rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine.
NN 144/2005 • Investicijsko održavanje obuhvaća dodatno ulaganje u nefinancijsku imovinu zdravstvenih ustanova kojim se produžuje vijek uporabe, povećava kapacitet, mijenja namjena ili znatno poboljšavaju funkcionalna svojstva nefinancijske imovine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 144/2005 • Opseg djelatnosti utvrđuje se u skladu s planom i programom mjera zdravstvene zaštite i osnovnom mrežom zdravstvene djelatnosti.
NN 144/2005 • Sredstva iz stavaka 2. i 4. točke I. ove Odluke ne mogu se koristiti u svrhu uređenja prostora i medicinske i nemedicinske opreme i prijevoznih sredstava u svrhu pružanja zdravstvenih usluga izvan osnovnog zdravstvenog osiguranja.
NN 144/2005 • Županije, odnosno Grad Zagreb utvrđuju popis prioriteta za raspored dodijeljenih sredstava između zdravstvenih ustanova na svom području uvažavajući svrhu utvrđenu u stavku 1. točke I. uz primjenu kriterija i mjerila iz točaka III. i IV. ove Odluke.
NN 144/2005 • Po dobivenoj suglasnosti Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi, županije, odnosno Grad Zagreb donose odluke o rasporedu sredstava između zdravstvenih ustanova na svom području.
NN 144/2005 • Na temelju kriterija i mjerila iz ove Odluke bilanciraju se sredstva županijama i Gradu Zagrebu za financiranje decentraliziranih rashoda zdravstvenih ustanova za osiguranje minimalnog financijskog standarda.
NN 144/2005 • Županije, odnosno Grad Zagreb dužni su Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi dostaviti izvješća za razdoblje siječanj – lipanj, te siječanj – prosinac 2006. godine na obrascima Z-1 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima zdravstvenih ustanova i Z-2 – Izvještaj o ostvarenim prihodima i rashodima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koji su sastavni dio ove Odluke, a u skladu s Uredbom o računovodstvu proračuna i Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu.
NN 144/2005 • Županije i Grad Zagreb dužni su u svojim proračunima posebno planirati sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija za zdravstvene ustanove.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 45/07, Broj 99/09,
Broj 1/00, Broj 37/01,
Broj 116/07, Broj 29/07
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE