PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2006 • »Odjel za upravljanje imovinom i podršku službe vanjskih poslova koordinira i obavlja poslove praćenja, analize stanja i osiguranja materijalno tehničkih pretpostavki za rad službe vanjskih poslova; koordinira i obavlja poslove racionalizacije u korištenju materijalno-financijske imovine službe vanjskih poslova; poslove planiranja i projekcije godišnjih projekata, materijalnih i nematerijalnih investicija i izrade izvješća; obavlja poslove upravljanja imovinom; obavlja stručne poslove oko kupnje i najma novih objekata za potrebe DM/KU, te investicijsko tekuće održavanje postojećih; obavlja stručne poslove opremanja novih i postojećih objekata; obavlja stručne poslove rekonstrukcije i adaptacije postojećih objekata u vlasništvu Republike Hrvatske; surađuje i koordinira aktivnosti s Odjelom za korporativni razvoj; kontaktira i surađuje s Vladom Republike Hrvatske i tijelima državne uprave u poslovima iz djelokruga rada; obavlja stručne poslove oko opremanja i uređenja DM/KU, rezidencija, stanova u vlasništvu Republike Hrvatske; vodi zbirku umjetnina; priprema i obavlja poslove investicijskog i tekućeg održavanja; kontaktira i obilazi DM/KU, obavlja stručne poslove u svezi sa sukcesijom diplomatsko konzularne imovine bivše SFRJ, sukladno Sporazumu o sukcesiji imovine bivše SFRJ; Aneks B, te odluci Vlade Republike Hrvatske kojom se Ministarstva zadužuje za koordinaciju i vođenje postupka sukcesije diplomatsko konzularne imovine bivše SFRJ; vrši analize stanja, predlaže rješenja, te rješava njihove zahtjeve iz djelokruga rada Odjela; priprema podloge za donošenje odluka ministra, državnog tajnika za ustroj, razvoj i upravljanje i tajnika Ministarstva, te obavlja ostale poslove iz svog djelokruga.
NN 90/2006 • 12.5.2. Odsjek za upravljanje nekretninama, održavanje i opremanje objekata;
NN 90/2006 • 12.5.3. Odsjek za sukcesiju diplomatsko konzularne imovine bivše SFRJ.«.
NN 90/2006 • Ispred članka 132. dodaje se novi podnaslov i članak 131.a koji glasi:
NN 90/2006 • Odsjek za sukcesiju diplomatsko konzularne imovine bivše SFRJ obavlja stručne poslove podrške Zajedničkom odboru za sukcesiju imovine bivše SFRJ, surađuje sa Stalnim odborom za sukcesiju Vlade Republike Hrvatske i priprema stručne podloge za sukcesiju diplomatsko konzularne imovine bivše SFRJ; koordinira rad svih ustrojstvenih jedinica Ministarstva koje sudjeluju u postupku sukcesije diplomatsko konzularne imovine; izrađuje analize i prijedloge planova za sukcesiju diplomatsko konzularne imovine sukladno interesima Republike Hrvatske; obavlja ostale poslove iz svoje nadležnosti.«
NN 90/2006 • Dopunjuje se i mijenja kategorizacija diplomatskih misija (PRILOG II.), koja je sastavni dio ove Uredbe, a koja se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.
NN 90/2006 • U tabelarnom prikazu (PRILOG IV.) okvirnog broja državnih službenika i namještenika mijenja se okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova Ministarstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 90/2006 • Ministar vanjskih poslova i europskih integracija uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija te diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske u inozemstvu, s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od njezina stupanja na snagu.
NN 90/2006 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 90/2006 • Na temelju članka 3. stavka 7. Zakona o Financijskoj agenciji (»Narodne novine«, br. 117/2001, 60/2004 i 42/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 3. kolovoza 2006. godine donijela
NN 90/2006 • Dana 23. rujna 2003. godine, između Vlade Republike Hrvatske i Financijske agencije, sklopljen je Ugovor o objedinjavanju i razvoju informacijskih sustava državnih i javnih financija te dugoročnom pružanju podrške aplikativnim servisima sustava državne uprave (ASP) (dalje u tekstu: Ugovor), kojim je Financijska agencija obvezana obavljati usluge objedinjene informatičko-tehnološke podrške sustavu državne uprave i sustavu državnih i javnih financija.
NN 90/2006 • Ugovorom je utvrđen predmet sustava podrške, koji obuhvaća i usluge centralnog obračuna plaća za tijela državne uprave (COP TDU) i upravljanja ljudskim resursima (HRM).
NN 90/2006 • – upravljanje ovlaštenjima i odgovornostima te sustavom autorizacija
NN 90/2006 • Korisnici sustava COP i HRM TDU, koje ova Odluka obvezuje, su Vlada Republike Hrvatske, sva tijela državne uprave i ostali korisnici državnog proračuna čiji se rashodi za zaposlene osiguravaju u državnom proračunu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 3/92, Broj 59/09,
Broj 107/08, Broj 105/97,
Broj 17/99, Broj 40/08
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE