PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 23/2009 • U Republici Hrvatskoj zakoni moraju biti u suglasnosti s Ustavom, a ostali propisi i s Ustavom i sa zakonom.
NN 23/2009 • Svako ograničenje slobode ili prava mora biti razmjerno naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju.
NN 23/2009 • Razlozi predlagatelja nisu doveli u sumnju suglasnost osporenih dijelova odredaba Zakona o oružju s odredbama Ustava na koje predlagatelj ukazuje, a prema kojima su svi pred zakonom jednaki (članak 14. stavak 2.), odnosno svatko je nedužan i nitko ga ne može smatrati krivim za kazneno djelo dok mu se pravomoćnom sudskom presudom ne utvrdi krivnja (članak 28.).
NN 23/2009 • 6. U vezi s naprijed istaknutim, napominje se da je suglasnost s Ustavom sadržajno istovjetnih dijelova odredbi koje je sadržavao članak 18. stavak 1. točke 2. i 3. ranije važećeg Zakona o oružju (»Narodne novine«, broj 46/97. – pročišćeni tekst, 27/99.) već bila predmetom razmatranja pred Ustavnim sudom.
NN 23/2009 • 7. Uređujući određeno pravno područje ili pojedina pravna pitanja, zakonodavac je dužan uvažiti ustavnopravne zahtjeve o tome kakvi zakoni trebaju biti da bi bili u skladu s načelom vladavine prava. Neke od tih zahtjeva Ustavni sud je utvrdio u odluci i rješenju broj: U-I-659/1994 i dr. od 15. ožujka 2000. (»Narodne novine«, broj 31/00.).
NN 23/2009 • Osporenim stavkom 4. članka 10. Zakona o oružju zakonodavac je propisao iznimku od općeg uvjeta za izdavanje odobrenja za nabavu oružja propisan stavkom 2. točkom 2. istog članka Zakona (da je osoba navršila 21. godinu života).
NN 23/2009 • U prvom redu se radi o osobama kojima je oružje sastavni dio osobne opreme potrebne za nesmetano obavljanje poslova u okviru zanimanja kojim se bave (policijski službenici MUP-a, pripadnici Oružanih snaga Republike Hrvatske, pravosudna policija, zaštitari), odnosno osobama koje koriste oružje kao osnovnu opremu u obavljanju djelatnosti udruge kojoj pripadaju (članovi streljačke udruge, lovci i sl.).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 23/2009 • U prilog takvom stajalištu ukazuje i odredba članka 1. stavka 3. Zakona o oružju, kojom je propisano:
NN 23/2009 • Odredbe ovoga Zakona ne primjenjuju se na nabavu, držanje, nošenje, sakupljanje, proizvodnju, popravljanje i prepravljanje, promet oružja, strelišta te ispitivanje i obilježavanje žigom vatrenog oružja za potrebe Oružanih snaga, policije, kao i drugih državnih tijela i pravnih osoba Republike Hrvatske određenih posebnim propisom.
NN 23/2009 • Slijedom navedenog Ustavni sud utvrđuje da osporeni stavak 4. članka 10. Zakona o oružju nije u suprotnosti s člankom 14. stavkom 2. Ustava.
NN 23/2009 • 9. Odluka o objavi temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
NN 23/2009 • VLADA REPUBLIKE HRVATSKE zastupana po Jadranki Kosor, dipl. iur., potpredsjednici Vlade i ministrici obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnost (u daljnjem tekstu: Vlada), kao poslodavac i
NN 23/2009 • Sindikat policije Hrvatske, zastupan po Dubravku Jagiću, predsjedniku
NN 23/2009 • Nezavisni sindikat djelatnika Ministarstva unutarnjih poslova, zastupan po Zdravku Lončaru, predsjedniku
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 149/99, Broj 52/06,
Broj 119/09, Broj 66/92,
Broj 119/07, Broj 156/08
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE