PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 121/2007 • Ostale stvari koje se nalaze u državnom odvjetništvu dostavit će se sudu uz istražni zahtjev, optužni prijedlog ili optužnicu i potvrdu o predaji stvari, koja će se pohraniti u državnoodvjetničkom spisu.
NN 121/2007 • Ako se stvari ne nalaze u državnom odvjetništvu, umjesto potvrde o predaji stvari, napisat će se gdje se stvari nalaze.
NN 121/2007 • Ako se kaznena prijava odbaci, istovremeno će se riješiti o daljnjem postupku s oduzetim stvarima.
NN 121/2007 • Ako se podnese prijedlog za obustavu postupka, ujedno će se predložiti i o daljnjem postupanju s oduzetim stvarima.
NN 121/2007 • Primitak podnesaka, brzojava, paketa i drugih pošiljki u državnom odvjetništvu tijekom radnog vremena obavlja zaposlenik u uredu državnoodvjetničke uprave ili zaposlenik državnoodvjetničke pisarnice određen za prijem, otpremu i dostavu pošte.
NN 121/2007 • Primitak pošiljki koje se odnose na novčano poslovanje, kao i primitak novca, obavlja zaposlenik zadužen za materijalno-financijsko poslovanje.
NN 121/2007 • Žurne pošiljke, brzojave i telefakse koji stignu izvan radnog vremena, primit će i otvoriti državni odvjetnik, dužnosnik ili drugi zaposlenik koji obavlja dežurstvo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 121/2007 • Ako i nakon toga podnositelj zahtijeva da se podnesak primi, on će se zaprimiti, ali će se na njemu naznačiti bilješkom da je upozoren i da mu je dana uputa.
NN 121/2007 • Odluke sudova i upravnih tijela i druga pismena moraju se dostaviti nadležnom državnom odvjetništvu.
NN 121/2007 • Dostava izvršena suprotno stavku 1. ovoga članka ne proizvodi pravne učinke.
NN 121/2007 • Prigodom neposrednog primitka podneska zaposlenik će upozoriti podnositelja na neurednost podneska (nedovoljan broj primjeraka, priloga, prijepisa, nedostatak adrese, potpisa, nečitljivost i nerazumljivost podneska i sl.) i istovremeno zatražiti da se nedostaci odmah uklone.
NN 121/2007 • Ako podnositelj i nakon upozorenja ne otkloni nedostatak, primit će se tako neuredan ili nepotpun podnesak, ali će se napisati bilješka o upozorenju stranci i o kakvu se nedostatku radi. Na podnesku će se ispod bilješke o primitku staviti olovkom u boji napomena o kakvu se nedostatku radi (npr. »nedovoljno primjeraka«, »nepotpuna adresa«, »nema potpisa« i sl.) i bilješka o danom upozorenju.
NN 121/2007 • Preuzimanje pošiljki upućenih preko pošte kao i preuzimanje pošiljki iz poštanskog pretinca obavlja zaposlenik određen za prijem, otpremu i dostavu pošte.
NN 121/2007 • Ako je omot preporučene pošiljke ili pošiljke na kojoj je označena vrijednost oštećen, zaposlenik određen za primitak pošte ne smije pošiljku preuzeti bez komisijski utvrđenog sadržaja o stanju pošiljke, a nakon toga preuzet će pošiljku zajedno sa zapisnikom o komisijskom nalazu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 32/06, Broj 17/90,
Broj 30/05, Broj 7/07,
Broj 41/96, Broj 63/92
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA