PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-zavrsenje-zadovoljavajuceg-due-kdaa NN 115/2006

• Kupac će Prodavateljima platiti Opcijsku kupovnu cijenu koja iznosi xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) EUR za svaku redovnu dionicu svakog od Prodavatelja te xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) EUR za svaku povlaštenu dionicu svakog od Prodavatelja. Ukupna Opcijska kupovna cijena za sve redovne dionice Prodavatelja je xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) EUR, a ukupna Opcijska kupovna cijena za sve povlaštene dionice Prodavatelja iznosi xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) EUR.


Stranica 2006-10-115-2568 NN 115/2006

• U prijavi namjere provedbe predmetne koncentracije, podnositelj Prijave (BPVN) navodi da namjerava uložiti znatne napore u modernizaciju cjelokupnog poslovanja Banke Sonic, a posebice u xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu).


Internet NN 115/2006

• Odredbe točke 1. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora propisuju da se, za potrebe te odluke, primjenjuje definicija pojma mjerodavno tržište iz propisa koji reguliraju zaštitu tržišnog natjecanja. U skladu s Uredbom o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine« br. 51/2004.) mjerodavno tržište, u smislu članka 7. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, br. 122/2003.), određuje se kao tržište određenih proizvoda koji su predmet obavljanja djelatnosti poduzetnika na određenom zemljopisnom području.


Internet stranice NN 115/2006

• Obzirom da kroz navedenu koncentraciju BPVN stječe udjel u temeljnom kapitalu Banke Sonic te s obzirom na potrebu definiranja mjerodavnog tržišta u proizvodnoj i zemljopisnoj dimenziji u konkretnom slučaju mjerodavno tržište se definira kao tržište bankarskog poslovanja sa stanovništvom na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije, Osječko-baranjske županije i Splitsko-dalmatinske županije.


Internet stranice NN 115/2006
• U geografskoj dimenziji određivanja mjerodavnog tržišta polazi se od geografske usmjerenosti Banke Sonic na određena područja. Dakle, promatra se usmjerenost poslovanja Banke Sonic sa sektorom stanovništva na području određenih županija. Kako se u okviru nadzornih i statističkih izvješća koje HNB periodično prikuplja od banaka ne nalaze podaci o strukturi depozita i strukturi kredita sektora stanovništva pojedine banke po županijama, izvršena je aproksimacija na temelju dostupnih podataka. Iz izvješća o geografskoj koncentraciji danih kredita i primljenih depozita banke (obrazac KKD) korišteni su podaci za ukupno prikupljene depozite i izdane kredite u pojedinoj županiji, a iz statističkih izvješća Bilanca stanja – BS/KRED-7 i Bilanca stanja – BS/DEP-8 korišteni su podaci o ukupnoj masi depozita i ukupnoj masi kredita podijeljenoj prema sektorima. Tako je iz podataka u Bilanci stanja izračunat udio sektora stanovništva u ukupnoj masi depozita odnosno u ukupnoj sumi kredita, a onda je prema udjelima u pojedinoj županiji (podaci iz KKD obrasca) izračunat obujam depozita stanovništva neke banke u pojedinoj županiji te obujam izdanih kredita stanovništvu neke banke prema županijama. Iz tih podataka došlo se do saznanja da je kod primanja depozita stanovništvu Banka Sonic najviše usmjerena na Grad Zagreb i Zagrebačku županiju, zatim na Osječko-baranjsku županiju te na Splitsko-dalmatinsku županiju. Pri plasiranju kredita stanovništvu također su primarno zastupljene tri (3) navedene županije. Na temelju tih podataka u zemljopisnom pogledu određivanja mjerodavnog tržišta tržište se definira kao tržište triju navedenih županija gdje je banka od sektora stanovništva prikupila najviše sredstava te gdje je sektoru stanovništva plasirala najviše kredita. Usmjerenost na ove tri (3) županije poklapa se i s najvećim brojem poslovnica Banke Sonic u tim županijama premda također treba naglasiti da je Banka Sonic rasprostranjenošću svojih poslovnica prisutna i u drugih devet (9) županija, ali s manjim udjelima.

Internet stranice NN 115/2006
• U analizi mjerodavnog tržišta preko tržišnih udjela se uspoređuje položaj Banke Sonic prema drugim bankama na promatranom tržištu u proizvodnoj i geografskoj dimenziji. Dakle, razmatra se poslovanje Banke Sonic sa sektorom stanovništva na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije, Osječko-baranjske županije i Splitsko-dalmatinske županije. Za analizu mjerodavnog tržišta korištene su aproksimacije revidiranih podataka na kraju 2004. i 2005. godine.

Internet stranice NN 115/2006 • aa) Tržišni udio Banke Sonic na mjerodavnom tržištu prema primljenim depozitima i danim kreditima
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 115/2006 • Na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije najbolju tržišnu poziciju među bankama u poslovanju sa stanovništvom drži Zagrebačka banka d.d. i po kriteriju prikupljenih depozita od stanovništva i po kriteriju odobrenih kredita stanovništvu. Druge dvije pozicije u navedenoj županiji drže Privredna banka Zagreb d.d. i Raiffeisenbank Austria d.d. Banka Sonic u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji s tržišnim udjelom od xx% (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) na kraju 2005. godine i prema kriteriju depozita od stanovništva i prema kriteriju kredita stanovništvu xx% (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu).
Poslovne stranice NN 115/2006 • Drugi dio mjerodavnog tržišta gdje Banka Sonic ostvaruje svoje najbolje rezultate je područje xx (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) županije. U segmentu depozita stanovništva s tržišnim udjelom od xx% (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) na kraju 2005. godine Banka Sonic je bila peta banka po veličini, dok je u segmentu kredita stanovništvu postigla tržišni udio od xx% (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) Gotovo xx% (podaci izostavljani jer predstavljaju poslovnu tajnu) od ukupno prikupljenih depozita stanovništva na području Osječko-baranjske županije privukla je Slavonska banka d.d., dok su druge dvije vodeće banke imale znatno manje tržišne udjele.
Pregledi NN 115/2006 • U segmentu kreditiranja stanovništva na području Osječko-baranjske županije Slavonska banka d.d. je također držala vodeću poziciju, dok druge dvije pozicije u navedenoj županiji drže Privredna banka Zagreb d.d. i Zagrebačka banka d.d.
Glasnik NN 115/2006 • ab) Analiza mjerodavnog tržišta prema poslovnoj mreži Banke Sonic
Novo NN 115/2006 • Prema podacima dostavljenim u Prijavi namjere provedbe koncentracije poslovnu mrežu Banke Sonic čine 27 poslovnica u 13 gradova koje su organizirane kroz četiri (4) upravna centra. Uz Upravu banke koja je u Zagrebu, banka je ustrojena kroz tri (3) podružnice u tri (3) najveća grada koje upravljaju radom poslovnica na svom području. Poslovnu mrežu Banke Sonic čine sljedeće poslovnice:
Poslovi NN 115/2006 • Osim temeljnog kanala distribucije, preko svojih poslovnica, Banka Sonic na tržištu nudi i alternativne distribucijske kanale. Banka Sonic od listopada 2005. raspolaže jednim bankomatom koji se nalazi u Osijeku. Obzirom da je Banka Sonic korisnica usluga sustava MBNET koji je u vlasništvu poduzetnika MBU d.o.o. komitentima Banke Sonic je indirektno dostupna puno šira distribucijska mreža bankomata. Naime MBU d.o.o. u sustavu MBNET uključuje 18 banaka koje imaju ukupno 702 bankomata. Na taj način su komitentima Banke Sonic bankarske usluge dostupne i preko bankomata drugih banaka, korisnica MBU.
Poticaji NN 115/2006 • Osim bankomata, Banka Sonic nudi internet bankarstvo u okviru NetBanking programa te usluge slanja SMS poruka korisnicima o stanju na računu ili promjenama po računu u okviru usluge SMSonic.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 142/09, Broj 59/02, Broj 86/00, Broj 102/95, Broj 75/94, Broj 20/09


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled