PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 117/2009 • 4. Unutar razdoblja od tri mjeseca nakon nadzora, tim koji obavlja nadzor mora konsenzusom sastaviti izvještaj, koji može sadržavati određene preporuke. Komisija će sazvati sastanak sa stručnjacima i nacionalnim nadzornim tijelima radi rasprave o tom izvještaju.
NN 117/2009 • Ukoliko s dotičnom zemljom članicom ne bude drugačije dogovoreno, izvještaj o stručnoj provjeri i daljnji postupci, koji se budu poduzimali na temelju tog izvještaja, ne smiju se objavljivati.
NN 117/2009 • 6. Komisija je dužna jednom godišnje, putem Odbora za jedinstveno nebo, zemlje članice informirati o glavnim nalazima ovih stručnih provjera.
NN 117/2009 • Ova Uredba stupa na snagu treći dan nakon njene objave u Službenom listu Europske unije.
NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora biti u stanju te usluge pružati na siguran, učinkovit, kontinuiran i održiv način, u skladu s razumnim opsegom opće potražnje za takvim uslugama u nekom određenom zračnom prostoru. U tu svrhu on mora održavati adekvatne tehničke i operativne kapacitete i stručne kadrove.
NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora svoju organizaciju ustrojiti te njome upravljati u skladu sa strukturom koja podržava sigurno, učinkovito i kontinuirano pružanje usluga.
NN 117/2009 • (a) ovlasti, dužnosti i odgovornosti djelatnika raspoređenih na pojedina radna mjesta, a posebice rukovodećeg osoblja odgovornog za funkcije vezane uz sigurnost, kvalitetu, zaštitu i ljudske resurse;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora izraditi plan poslovanja, koji kao minimum obuhvaća razdoblje od pet godina. Taj plan poslovanja mora:
NN 117/2009 • (a) određivati opće ciljeve pružatelja usluga i njegovu strategiju na putu ka njihovom ostvarivanju, u skladu s eventualnim općim, dugoročnijim planom dotičnog pružatelja usluga i s relevantnim zahtjevima Zajednice, koji se odnose na razvoj infrastrukture i druge tehnologije;
NN 117/2009 • (b) sadržavati odgovarajuće ciljeve učinkovitosti u smislu kvalitete i razine usluga, sigurnosti i ekonomičnosti.
NN 117/2009 • Godišnji plan treba obuhvatiti sljedeće odredbe o razini i kvaliteti usluga, kao što su očekivana razina kapaciteta, sigurnosti i kašnjenja letova te odredbe o financijskim aranžmanima:
NN 117/2009 • (a) podatke o implementaciji nove infrastrukture i drugim razvojnim poslovima te mišljenje o tome kako će to doprinijeti poboljšanju razine kvalitete usluga;
NN 117/2009 • (c) očekivano kratkoročno financijsko stanje pružatelja usluga kao i sve eventualne promjene tog stanja ili utjecaj na plan poslovanja.
NN 117/2009 • Pružatelj usluga u zračnoj plovidbi mora upravljati sigurnošću svih svojih usluga. U tu svrhu on mora uspostaviti službene veze sa svim subjektima koji mogu izravno utjecati na sigurnost njegovih usluga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 152/98, Broj 143/06,
Broj 101/08, Broj 121/07,
Broj 129/06, Broj 124/00
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE