PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 169/2004 • 1.4. Grijač mora imati proizvođačev natpis s istaknutim imenom proizvođača, brojem i tipom modela zajedno s procijenjenom snagom u kilovatima. Također se mora navesti i tip goriva i, gdje je to važno, radni napon i tlak plina.
NN 169/2004 • 1.5. Isključivanje upuhivača zraka za izgaranje s odgodom
NN 169/2004 • 1.5.1. Ako je upuhivač zraka za izgaranje ugrađen, mora biti osigurano odgođeno isključivanje u slučaju pregrijavanja i u slučaju prekida dovoda goriva.
NN 169/2004 • 1.5.2. Mogu se primijeniti i druge mjere za sprječavanje štete od zapaljenja i korozije ispuha ako proizvođač tijelu koji izdaje odobrenja osigura dokaze o njihovu jednako vrijednom učinku.
NN 169/2004 • 1.6.1. Svi tehnički zahtjevi na koje utječe napon moraju biti unutar napona koji odstupa za ± 16 % od radnog napona. Ako postoji zaštita od premalog i/ili prevelikog napona, ti zahtjevi moraju biti zadovoljeni kod radnog napona i u neposrednoj blizini mjesta isključenja.
NN 169/2004 • 1.7.1. Jasno vidljivo svjetlo u vidnome polju osobe koja upravlja vozilom pokazuje kada je grijač uključen ili isključen.
NN 169/2004 • 2.1.1. Sukladno točki 2.1.2 grijači koji rade na principu izgaranja moraju se ugrađivati prema uvjetima navedenim u ovome prilogu.
NN 169/2004 • 2.1.2. Smatra se da vozila kategorije O koja imaju grijače na tekuće gorivo zadovoljavaju zahtjeve ovoga priloga.
NN 169/2004 • 2.2.1. Dijelovi nadogradnje i drugi sastavni dijelovi u blizini grijača moraju biti zaštićeni od prevelike topline i od mogućnosti onečišćenja gorivom ili uljem.
NN 169/2004 • 2.2.2. Grijač koji radi na principu unutarnjeg izgaranja čak i u slučaju pregrijavanja ne smije predstavljati opasnost od požara. Taj se zahtjev smatra zadovoljenim ako je ugradba takva da je grijač dovoljno udaljen od svih dijelova, ako postoji odgovarajuće prozračivanje i ako se upotrebljavaju materijali otporni na vatru ili toplinska zaštita.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 169/2004 • 2.2.3. Kod vozila kategorije M2 i M3 grijač ne smije biti smješten u putničkome prostoru. Može se upotrijebiti i tijesni omotač instalacije izveden u skladu sa zahtjevima točke 2.2.2.
NN 169/2004 • 2.2.4. Natpis naveden u točki 1.4. ili njegova kopija, mora biti postavljen tako da se može lako pročitati kad je grijač ugrađen u vozilo.
NN 169/2004 • 2.2.5. Pri namještanju grijača treba poduzeti sve potrebno kako bi se rizik od ozljeđivanja ili oštećivanja osoba ili stvari sveo na najmanju mjeru.
NN 169/2004 • 2.3.1. Otvor cijevi za punjenje gorivom ne smije biti smješten u prostoru za putnike mora imati djelotvoran poklopac kako bi se spriječilo prolijevanje.
NN 169/2004 • 2.3.2. Kod grijača na tekuće gorivo, gdje postoji dovod odvojen od onog za napajanje vozila, mora biti jasno označena vrsta goriva i otvor za punjenje.
NN 169/2004 • 2.3.3. Uz otvor za punjenje goriva moraju se postaviti upute o tome da grijač mora biti isključen prije punjenja gorivom. K tomu proizvođač mora priložiti i odgovarajuće upute za upotrebu.
NN 169/2004 • 2.4.1. Ispušni otvor mora biti smješten tako da spriječi ulazak ispušnih plinova u vozilo kroz ventilatore, otvore za zagrijani zrak ili otvorene prozore.
NN 169/2004 • 2.5.1. Zrak za komoru za izgaranje grijača ne smije se usisavati iz putničkoga prostora.
NN 169/2004 • 2.5.2. Otvor za zrak mora biti smješten ili zaštićen tako da ga nije moguće zatvoriti otpacima ili prtljagom.
NN 169/2004 • 2.6.1. Zrak koji se upotrebljava za zagrijavanje mora biti svjež ili zrak koji kruži unutar vozila te mora biti usisan iz čistog okružja gdje nema mogućnosti da bude onečišćen ispušnim plinovima iz pogonskog motora, grijača koji radi na principu izgaranja ili drugog izvora unutar vozila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 47/90, Broj 34/05,
Broj 74/09, Broj 175/03,
Broj 138/05, Broj 52/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE