PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-06-96-1216 NN 96/2003

• (1) Plan nabave dugotrajne imovine (u daljnjem tekstu: plan nabave) obuhvaća dugotrajnu imovinu potrebnu za rad proračunskog korisnika. U planu se odvojeno po proračunskim korisnicima iskazuje način dobivenih vlasničkih prava i zakup, investicijsko održavanje i obnova dugotrajne imovine odvojeno:


Stranica NN 96/2003

• (2) Proračunski korisnik izrađuje prijedlog plana nabave s obrazloženjem i predlaže ga ministarstvu, odnosno tijelu nadležnom za proračunskog korisnika.


Stranica NN 96/2003

• (3) Prijedlog plana iz stavka 2. ovoga članka mora biti usklađen s prijedlogom financijskog plana proračunskog korisnika.


Stranica NN 96/2003

• (4) Ministarstvo, odnosno tijelo nadležno za proračunskog korisnika iz stavka 2. ovoga članka izrađuje zajednički prijedlog plana koji mora biti usklađen s prijedlogom proračuna.


Internet NN 96/2003
• (5) Zajednički prijedlog plana iz stavka 4. ovoga članka dostavlja se tijelu koje donosi plan nabave za sve proračunske korisnike.

Internet stranice NN 96/2003
• (6) Vlada uredbom, a poglavarstvo svojim aktom utvrđuje tijelo iz stavka 5. ovoga članka.

Internet stranice NN 96/2003 • (7) Nadležna ministarstva vode registar nabave proračunskih korisnika iz svoje nadležnosti, a središnji registar nabave svih proračunskih korisnika vodi nadležno tijelo državne uprave.
Internet stranice NN 96/2003 • (8) Nadležno tijelo državne uprave za javnu nabavu pravilnikom propisuje sadržaj, način i rokove pripreme prijedloga plana nabave proračunskih korisnika državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Internet stranice NN 96/2003 • (9) Odredbe ovoga članka, osim stavka 6. i 8., na odgovarajući se način primjenjuju na jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Internet stranice NN 96/2003 • (1) Ministarstvo financija, odnosno upravno tijelo za financije jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave razmatra prijedloge i usklađuje financijske planove s procijenjenim prihodima i primicima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 96/2003 • (2) Ministarstvo financija izrađuje nacrt državnog proračuna i konsolidiranog proračuna države za proračunsku godinu te ga dostavlja Vladi do 15. listopada tekuće godine.
Informacije NN 96/2003 • (3) Ako tijekom rasprave o predloženom državnom proračunu između ministra financija i proračunskog korisnika, odnosno ministara odgovornih za pojedine proračunske korisnike dođe do neslaganja, ministar financija izrađuje izvještaj za predsjednika Vlade, koji o tome donosi konačnu odluku.
Poslovne stranice NN 96/2003 • (4) Upravno tijelo za financije jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave izrađuje nacrt proračuna i konsolidirani proračun jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te ga dostavlja poglavarstvu do 15. listopada tekuće godine.
Pregledi NN 96/2003 • (5) Vlada, odnosno poglavarstvo utvrđuje prijedlog proračuna i konsolidirani proračun te ga dostavlja Saboru, odnosno predstavničkom tijelu na donošenje do 15. studenoga tekuće godine.
Besplatno NN 96/2003 • (6) Odredbe stavka 3. ovoga članka na odgovarajući se način odnose na jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Glasnik NN 96/2003 • (1) Sve izmjene i dopune koje Sabor, odnosno predstavničko tijelo usvoji na predloženi proračun moraju biti u skladu s utvrđenom svotom dopuštenog manjka konsolidiranog proračuna Republike Hrvatske.
Propis NN 96/2003 • (2) U tijeku rasprave o prijedlogu proračuna podneseni se amandmani kojima se predlaže povećanje proračunskih rashoda i izdataka iznad iznosa utvrđenih prijedlogom proračuna mogu prihvatiti pod uvjetom da se istodobno predloži smanjenje drugih rashoda i izdataka.
Propis NN 96/2003 • (3) Prijedlozi iz stavka 2. ovoga članka ne smiju biti na teret proračunske zalihe ili na teret dodatnog zaduživanja.
Propis NN 96/2003 • (1) Sabor, odnosno predstavničko tijelo mora donijeti proračun do konca tekuće godine za iduću proračunsku godinu, i to u roku koji omogućuje primjenu proračuna sa 1. siječnja godine za koju se donosi proračun.
Propis NN 96/2003 • (2) Izmjene i dopune proračuna provode se po postupku za donošenje proračuna.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 36/98, Broj 69/09, Broj 112/04, Broj 39/09, Broj 85/02, Broj 90/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled