PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 172/2003 • (1) Pravo na naknadu štete u smislu odredaba ovoga Zakona ima pošiljatelj, a naknadu štete je obvezan isplatiti davatelj poštanskih usluga koji je pošiljku preuzeo od pošiljatelja.
NN 172/2003 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, primatelj ima pravo na naknadu štete, nakon preuzimanja oštećene pošiljke ili pošiljke s umanjenim sadržajem, a naknadu štete obvezan je isplatiti davatelj poštanskih usluga koji je pošiljku uručio primatelju.
NN 172/2003 • (3) U slučaju kad je u prijenosu pošiljke sudjelovalo više davatelja poštanskih usluga, davatelj poštanskih usluga, koji je isplatio naknadu štete, ima pravo na povrat sredstava na način i uz uvjete utvrđene odredbama Svjetske poštanske konvencije o odgovornosti između poštanskih uprava.
NN 172/2003 • (4) Pisanom izjavom pošiljatelj se može odreći prava na naknadu štete u korist primatelja ili druge osobe, a primatelj se može odreći prava na naknadu štete u korist pošiljatelja ili druge osobe.
NN 172/2003 • Pošiljatelj je odgovoran za sve štete koje je njegova pošiljka uzrokovala ostalim pošiljkama, objektima i opremi, te za ozljede ili smrt radnika i drugih osoba, ako su one nastupile zbog sljedećih razloga:
NN 172/2003 • 1. ako je pošiljka sadržavala predmete čije je slanje zabranjeno zakonom,
NN 172/2003 • 2. ako se pošiljatelj nije pridržavao posebnih zakonskih uvjeta za slanje određenih predmeta koji su se nalazili u njegovoj pošiljci,
NN 172/2003 • 3. ako pošiljka nije bila pakirana na način propisan Pravilnikom o uslugama.
NN 172/2003 • (1) Potraživanja davatelja poštanskih usluga i korisnika usluga zastarijevaju istekom roka od šest mjeseci.
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog manje ili više naplaćene poštarine ili drugih troškova – od dana plaćanja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 172/2003 • – za potraživanja koja se odnose na otkupninu – nakon 15 dana od dana kad je istekao rok za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog djelomičnog gubitka, ili oštećenja, ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, ili zbog prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke – od dana uručenja poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog gubitka pošiljke – nakon 30 dana od dana isteka roka za prijenos poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • – u svim drugim slučajevima potraživanja – od dana kad su stečeni uvjeti za potraživanje.
NN 172/2003 • (3) Zastara se prekida kad se davatelju poštanskih usluga dostavi zahtjev za isplatu potraživanja u pisanom obliku, te počinje iznova teći kad je podnositelju zahtjeva ili drugoj ovlaštenoj osobi dostavljen pisani odgovor na taj zahtjev i kad su mu vraćene isprave priložene uz taj zahtjev.
NN 172/2003 • (4) Zastara ne može nastupiti prije isteka roka od 30 dana od dana primitka odgovora davatelja poštanskih usluga na zahtjev za potraživanje naknade štete.
NN 172/2003 • (5) Naknadni zahtjevi po istom predmetu ne prekidaju zastaru.
NN 172/2003 • (1) Inspekcijski nadzor nad provedbom odredaba ovoga Zakona i propisa donesenih na temelju ovoga Zakona, te akata Svjetske poštanske unije, obavlja Ministarstvo, a provode poštanski inspektori (u daljnjem tekstu: inspektori). Inspekcijski nadzor nad primjenom odredaba ovoga Zakona u vezi s cijenama poštanskih usluga obavlja Državni inspektorat.
NN 172/2003 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je inspektoru iz stavka 1. ovoga članka omogućiti inspekcijski nadzor, kao i očevid poštanskih objekata, opreme i dokumentacije, te na njegov zahtjev, bez odgode, dostaviti potrebne podatke i dokumentaciju u vezi s inspekcijskim nadzorom.
NN 172/2003 • (1) Kad inspektor u obavljanju inspekcijskog nadzora u skladu s člankom 56. ovoga Zakona utvrdi da davatelj poštanskih usluga ne obavlja poštanske usluge na način i po postupku određenom ovim Zakonom i propisima donesenim na temelju ovoga Zakona, ili ne osigurava funkcioniranje poštanskog prometa na propisani način, ovlašten je rješenjem:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 100/07, Broj 109/01,
Broj 186/04, Broj 71/07,
Broj 112/04, Broj 39/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE