PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (1) Pretplatniku se omogućuje praćenje registracije tarifnih impulsa za obavljene razgovore. Zahtjev se podnosi HPT-u.


Propis NN 84/1995

• (2) Pomoćno brojilo ne može služiti kao dokaz o broju ostvarenih impulsa.


Propis NN 84/1995

• (1) Posebnim terminalnim uređajem uključenim u automatsku telefonsku centralu omogućuje se prijenos teksta, crteža, natpisa, potpisa i sl. po postojećoj telekomunikacijskoj mreži bez ikakve prilagodbe.


Propis NN 84/1995

• (2) Svaki glavni pretplatnićki faksimil uređaj dobiva svoj pozivni broj koji HPT određuje, a odredbe za pozivni broj glavnog pretplatničkog telefona primjenjuju se i na pozivni broj pretplatničkog faksimil-uređaja.


Propis NN 84/1995
• (3) Svaki pretplatnički faksimil-uređaj mora imati svoj odzivnik - identifikaciju, koji se sastoji od pozivnog broja, skraćenog naziva pretplatnika i oznake zemlje (za Hrvatsku: RH).

Propis NN 84/1995
• (1) Ustrojstvo upravljanja inteligentnim mrežama donosi krajnjim korisnicima niz dodatnih usluga:

Propis NN 84/1995 • (2) U procesu davanja ovih usluga sudjeluju: vlasnik javne telekomunikacijske mreže (operator mreže), davatelj usluge, pretplatnik usluge i krajnji korisnik usluge.
Propis NN 84/1995 • (3) Prava i obveze sudionika u procesu davanja ovih usluga definirani su u poglavlju 10. ovog pravilnika.
Propis NN 84/1995 • (4) HPT dodjeljuje jedinstveni pristupni kod za dodatne usluge inteligentne mreže bez obzira na lokaciju davatelja usluge.
Propis NN 84/1995 • (1) Na zahtjev korisnika HPT omogućuje ostvarivanje telefonskog razgovora na poseban način.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • (2) Telefonska pozivnica: Pozivnicom se dogovara razgovor s određenom osobom, a služi kao poziv da se ta osoba pozove u poštanski ured - telefonsku govornicu radi obavljanja toga razgovora. Pozivnica se predaje u poštanskom uredu ili putem pretplatničkog telefona; kao obična ili žurna, a postupak i rokovi uručenja su isti kao i za brzojave. U pozivnicu se upisuje ime i prezime pozivatelja i pozvanoga, točna lokacija pozvanoga kao i vrijeme kada se razgovor želi obaviti. Ako je pozivnica predana putem telefona upisuje se i pretplatnički broj pozivateIja.
Propis NN 84/1995 • (3) Croatia direct (Hrvatska izravno): Korisniku se omogućuje da iz strane zemlje biranjem bdredenog broja bez tarife oslvari telefonsku svezu posredovanjem operatora u Hrvatskoj na račun pozvanog pretplatnika. Ova usluga besplatna je za pozivatelja. Nakon biranja iz zemalja s kojima je to dogovoreno, korisnik automatski usposiavlja svezu s operatorom međunarodne telefonske centrale u Hrvatskoj. Razgovor plaća pozvani pretplatnik.
Propis NN 84/1995 • (4) Country direct: To je međunarodna usluga koju korisnik može ostvariti sa svih glavnih i sporednih pretpfatničkih telefona u Hrvatskoj, birajući posebni telefonski broj kao i iz javnih automatskih telefonskih govornica, te telefonskih govornica s posredovanjem bez naplate usluge pozivatelju. Telefonskim pozivom uspostavlja se telefonska sveza s operatorom u zemlji pozvanog pretplatnika. Operator prima podatke o pozvanom pretplatniku i uspostavlja svezu, koju uz njegovu suglasnost, plaća pozvani pretplatnik. Ova usluga moguća je sa zemljama s kojima HPT ima posebni ugovor.
Propis NN 84/1995 • (5) Usluga kreditne kartice: Usluga kojom se u unutrašnjem ili međunarodnom telefonskom prometu može koristiti vlasnik kreditne kartice što ju je izdalo inozemno telekomunikacijsko poduzeće, HPT ili drugi davatel,j usluge za plaćanje telefonskih razgovora. Prigodom prijave razgovora pozivatelj iskazuje želju da se cijenom za razgovor zaduži njegova kreditna kartica u matičnoj zemlji.
Propis NN 84/1995 • (6) Usluge plative TA-karticom: U međunarodnom i unutrašnjem prometu domaćim i stranim novinarima omogućeno je plaćanje teleks i telefaks usluga pomoću TA-kartice (Transfer Account Card) s oznakom Međunarodne telekomunikaeijske udruge (ITU), koju korisnicima izdaju članice ITU-a. Takve se usluge mogu obavljati samo iz službenog telekomunikacijskog novinskog središta koje je postavljeno prigodom održavanja neke športske ili druge priredbe.
Propis NN 84/1995 • (7) Razgovor između određenih (imenovanih) osoba: To je razgovor koji je prijavljen tako da pozivatelj osim pozivnog broja daje i ime osobe s kojom želi razgovarati. Korisnik usluge ne plaća razgovor ako ne dobije na telefon željenu osobu, a kad obavi razgovor, plaća dodatnu pristojbu za uslugu. Ta je usluga osobito pogodna kad pozivatelj treba bolnicu, hotel ili sl. u inozemstvu, a ne zna strani jezik, jer u tom slučaju telefonistica pomaže korisniku da uspostavi svezu s traženom osobom.
Propis NN 84/1995 • (8) Obavrjest o brojevima pretplatničkih telefona: Na zahtjev korisnika, za to određena služba daje obavijest o broju i možebitno o adresi telefonskog pretplatnika u zemlji i inozemstvu. Jednim pozivom mogu se zatražiti dvije obavijesti uz naplatu cijene prema cjeniku. U tu svrhu mogu se odrediti određeni pozivni brojevi posebnih službi podijeljenih prema prometnim područjima: pristupnom, županijskom, medužupanijskom ili međunarodnom.
Propis NN 84/1995 • (9) Razgovori plativi u dolazu: To je usluga, kojom se omogućuje, da na zahtjev pozivajućeg korisnika cijenu razgovora plaća pozvani pretplatnik. U međunarodnom prometu ova usluga moguća je sa zemljama koje zajedničkim dogovorom telekomunikacijske uprave dopuštaju korisnicima takve pogodnosti u plaćanju telefonskih razgovora.
Propis NN 84/1995 • (10) Razne obavijesti: Obavijesti mogu biti o HPT uslugama i njihovim cijenama, točnom vremenu, kazališnim i kino pcogramima, dežurnim bolnicama i Ijekarnama, športskim i drugim rezultatima, dnevnim vijestima, meteorološkim izvješćima, stanju prometa na raznim prometnicama itd. Ove usluge mogu bitimanuelne ili automatske, a dobiju se pozivanjem posebnih pozivnih brojeva. HPT određuje i objavljuje u telefonskom imeniku ili na drugi pogodan naćin, koje će obavijesti davati i na koje pozivne brojeve. Jednim pozivom mogu se zatražiti dvije obavijesti.
Propis NN 84/1995 • (11 ) Obavijesti o telefonskim brojevima pretplatnika : HPT daje obavijesti o brojevima telefona svojih pretplatnika i pretplatnika drugih telekomunikacijskih uprava u inozemstvu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 136/03, Broj 84/06, Broj 83/02, Broj 40/07, Broj 84/05, Broj 88/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled