PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1995 • 1. telefonska usluga na javnom mjestu uz naplatu; 2. usluga telefonske kceditne kartice;
NN 84/1995 • 3. usluge s dodatnom vrijednosti u telefonskoj mreži; 4. videotekst usluga;
NN 84/1995 • 5. priključenje terminalne opreme u svezi s davanjem usluge prijenosa podataka;
NN 84/1995 • (1) Telekomunikacijske usluge terminalnom opremom su posebne usluge koje mogu davati HPT te drugi davatelji usluga uz koncesiju Vijeea za telekomunikaeije.
NN 84/1995 • (2) Davatelj usluga iz stavka 1. ovog članaka razvija i prodaje usluge zasnovane na zajedničkoj infrastrukturi javne telekomunikacijske mreže i upravlja njima.
NN 84/1995 • (3) Pravna ili fizička osoba koja putem terminalne opreme prikljuđene na javne telekomunikacije kupuje telekomunikacijske usluge od vlasnika tih telekomunikacija i prodaje ih svojim korisnicima, kupcima ili gostinla, zajedno s drugim svojim uslugama (turištički i ugostiteljski objekti i sliino), ne smatra se davateljem usluga iz stavka 1. ovog članka.
NN 84/1995 • (4) Vlasnik javnih telekomunikacija dodjeljuje jedinstveni pristupni kod za telekomunikacijske usluge putem terminalne opreme, bez obzira na lokaciju davatelja usluga.
NN 84/1995 • (5) Davatelj usluge putem terminalne opreme priključene na javne telekomunikacije oblikuje cijene svojih usluga zavisno od troškova i kakvoće usluge.
NN 84/1995 • (6) Vlasnik javnih telekomunikacija dužan je izraditi cjenik za skupine usluga zavisno od svojih troškova i od kakvoće i troškova davatelja. Raspodjela prihoda mora biti takva, da se mijenja u korist davatelja za tarifno vajednije usluge.
NN 84/1995 • (1) Pod telefonskom uslugom na javnom mjestu uz naplatu podrazumjeva se usluga koja se daje pomoću telefonske govornice, koja omogućuje obavljanje telefonskih razgovora uz neposrednu naplatu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1995 • (2) Pod telefonskom uslugom podrazumijevaju se i dodatne usluge koje omogućuje telefonska mreža vlasnika javnih telekomunikacija.
NN 84/1995 • (1) Telefonsku uslugu na javnom mjestu uz naplatu u Hrvatskoj može davati pravna ili fizićka osoba uz koncesiju Vijeća za telekomunikacije.
NN 84/1995 • (2) Telefonsku uslugu na javnom mjestu uz naplatu s najviše pet terminalnih uređaja mogu davati pravne ili fizičke osobe u okviru svojeg poslovnog prostora, ako to poboljšava njihova osnovnu djelatnost u tom prostoru (restorani, hoteli, prodavaonice, itd.) i ne smatraju se davateljima usluga iz članka 143. stavka 1. ovog pravilnika.
NN 84/1995 • Telefonske usluge na javnom mjestu uz naplatu daju se pomoću telefonskih govornica, koje mogu biti automatske i/ili s posredovanjem.
NN 84/1995 • HPT je dužan osigurati tehničke pretpostavke za funkcioniranje javnih govornica na raspoloživim linijama koncesionaru za davanje telefonskih usluga na javnom mjestu i pcavnim i fizičkim osobama iz članka 145. stavka 2. ovog pravilnika.
NN 84/1995 • (1) Automatska govornica sastoji se od telefonskog aparata u kojem je ugrađen sustav za automatsku naplatu obavljenog telefonskog razgovora, a smještena je u prostorijama davatelja usluga (HPT ili koncesionar) ili na drugim prikladnim javnim mjestima.
NN 84/1995 • (2) Tip aparata, kao i dozvoljeni način plaćanja određeni su tako da u svakom trenutku osiguravaju udobnost uporabe. Davatelji ovih usluga osiguravaju njihovu stalnu raspoloživost i dobro održavanje,
NN 84/1995 • (4) Govornica, kojoj se omogućuje i dolazni poziv uz natpis iz stavka 3. ovog članka nosi oznaku "S POZIVOM" i broj telefonskog priključka.
NN 84/1995 • (5) Svaka govornica posjeduje uputu za rukovanje s objašnjenjem u obliku slika (piktogram), koje mogu biti popraćene i tekstom.
NN 84/1995 • (1) Govornice s posredovanjem mogu biti smještene u prostorijama davatelja usluge, a uspostavu sveze može ostvariti djelatnik davatelja usluge kao operator ili sam korisnik automatskim biranjem.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 159/98, Broj 122/99,
Broj 38/04, Broj 116/93,
Broj 4/97, Broj 7/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE