PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-07-76-1359 NN 76/1999

• (1) Tvrtkama sa znatnijom tržišnom snagom na tržištima koja nisu telekomunikacijska ili koja vrše posebna ili isključiva prava u drugim područjima zabranjeno je subvencionirati cijene za svoje telekomunikacijske usluge iz područja u kojima imaju posebna ili isključiva prava. Za određivanje razine cijena tvrtke sa znatnijom tržišnom snagom mora se primjenjivati načelo temeljeno na troškovima.


Propis NN 76/1999

• (2) Tvrtkama sa znatnijom tržišnom snagom na telekomunikacijskom tržištu zabranjeno je subvencioniranje obavljanja telekomunikacijskih usluga jednu od drugih ili subvencioniranje između tih i drugih telekomunikacijskih usluga.


Propis NN 76/1999

• (3) Davatelji telekomunikacijskih usluga sa znatnijom tržišnom snagom na tržištima koja nisu telekomunikacijska ili koja vrše posebna ili isključiva prava u drugim područjima moraju prikladno razdvojiti, glede ustroja i obračuna, poslovne aktivnosti u području telekomunikacija i njihovih drugih poslovnih aktivnosti radi osiguranja razvidnosti u protoku usluga i plaćanja između tih područja u kojima su aktivni.


Propis NN 76/1999

• (4) Davatelji telekomunikacijskih usluga sa znatnijom tržišnom snagom na telekomunikacijskom tržištu moraju prikladno razdvojiti, glede ustroja i obračuna, poslovne aktivnosti na različitim telekomunikacijskim tržištima radi osiguranja razvidnosti u protoku usluga i plaćanja između tih područja u kojima su aktivni.


Propis NN 76/1999
• (5) Zavod može po službenoj dužnosti ili na zahtjev sudionika na tržištu pokrenuti istragu, ako postoji opravdana sumnja da su prekršene odredbe ovoga članka. Može pregledati knjige i zapise davatelja usluga i zahtijevati potankosti o strukturi troškova

Propis NN 76/1999
• (1) Ako tvrtka ustupi svoju infrastrukturu ili slobodne kapacitete drugoj tvrtki i ako ta tvrtka kasnije pruža telekomunikacijske usluge, troškovi na kojima se temelji ustupanje ne smiju biti subvencionirani iz područja djelatnosti s posebnim ili isključivim pravima.

Propis NN 76/1999 • (2) Tvrtka koja ustupa infrastrukturu ili slobodne kapacitete sukladno stavku 1. ovoga članka mora izvijestiti Zavod prije početka pružanja usluga. Potreban je također dokaz o ispunjenju obveze iz stavka 1. ovoga članka. Zavod može uložiti prigovor na ustupanje infrastrukture ili slobodnih kapaciteta unutar osam tjedana ako misli da se radi o subvencioniranju.
Propis NN 76/1999 • (3) U slučaju prigovora iz stavka 2. ovoga članka ustupljena infrastruktura ili slobodni kapaciteti za telekomunikacijske usluge mogu se upotrebljavati pod uvjetom da je prestalo subvencioniranje.
Propis NN 76/1999 • (4) Prigovor iz stavka 2. ovoga članka sadržavat će one uvjete i zahtjeve, glede subvencioniranja, koje valja ispuniti retroaktivno, te će sadržavati i primjeren rok u kojem se mora udovoljiti tim uvjetima i zahtjevima.
Propis NN 76/1999 • Pojmovi upotrijebljeni u ovom poglavlju imaju sljedeće značenje:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 76/1999 • 1. "elementi adresiranja" - znakovi, slova, znamenke i signali za ciljani odabir komunikacijskih sveza,
Propis NN 76/1999 • 2. "adresa" - zbroj svih elemenata adresiranja za ciljani odabir komunikacijske sveze,
Propis NN 76/1999 • 3. "brojevi" - nizovi znamenaka koji služe za adresiranje u telekomunikacijskim mrežama,
Propis NN 76/1999 • 4. "plan adresiranja" određen je kao zbroj svih mogućih kombinacija elemenata adresiranja koji se upotrebljavaju za jedinstvenu identifikaciju osoba, računalnih procesa, strojeva, uređaja ili telekomunikacijske opreme uključenih u telekomunikacijski proces,
Propis NN 76/1999 • 5. "plan numeriranja" određen je kao zbroj svih mogućih kombinacija elemenata adresiranja pomoću znamenaka radi jedinstvene identifikacije osoba, računalnih procesa, strojeva, uređaja ili telekomunikacijske opreme uključenih u telekomunikacijski proces,
Propis NN 76/1999 • 6. "davatelji usluga" - operatori ili davatelji usluga kojima su elementi adresiranja dodijeljeni za uporabu,
Propis NN 76/1999 • 7. "prenosivost broja" - mogućnost za pretplatnike koji to traže da zadrže svoj broj u nepokretnoj telefonskoj mreži na posebnoj lokaciji neovisno o promjeni davatelja usluga.
Propis NN 76/1999 • (1) Svrha adresiranja je djelotvorno strukturiranje i upravljanje adresnim prostorom radi zadovoljenja zahtjeva davatelja usluga na pošten i nediskriminirajući način.
Propis NN 76/1999 • (2) Radi ostvarenja ciljeva iz stavka 1. ovoga članka Zavod će izraditi planove adresiranja i propisati uvjete za ostvarenje prava na dodjelu i uporabu adresa.
Propis NN 76/1999 • (1) Prigodom izradbe planova numeriranja Zavod će uzeti u obzir međunarodne propise, poglavito glede njihove strukture. Poduzet će prikladne mjere radi osiguranja dostupnosti prikladnog broja adresa. U planovima numeriranja valja ostaviti prostor, koliko je tehnički izvedivo, za nove unutarnje i međunarodne usluge i za prenosivost broja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 101/99, Broj 33/92, Broj 114/03, Broj 76/09, Broj 147/08, Broj 52/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled