PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-10-141-1733 NN 141/1998

• 1. Vozila kategorije M1 i vozila kategorije N1 čija je najveća dopuštena masa manja od 1.500 kg moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.


Propis NN 141/1998

• 2. Ova naredba odnosi se na ponašanje upravljačkog mehanizma motornih vozila kategorije M1 i vozila kategorije N1, čija je najveća dopuštena masa manja od 1.500 kg, s obzirom na zaštitu vozača pri čelnom sudaru.


Propis NN 141/1998

• 3. Na zahtjev proizvođača, vozila drugačija od navedenih u točki 2. mogu biti homologirana na osnovi ove naredbe.


Propis NN 141/1998

• 4. Pri ispitivanju neopterećenog vozila, u stanju pripravnom za vožnju, bez ispitne lutke, u testu sudara sa zaprekom pri brzini od 48,3 km/h, vrh stupa upravljača i njegova osovina ne smiju se pomaknuti unatrag, vodoravno i usporedno s uzdužnom osi vozila, više od 12,7 cm i također ne više od 12,7 cm okomito nagore; obje izmjere promatraju se u odnosu na točku u vozilu na koju nije djelovao sudar.


Propis NN 141/1998
• 5. Pri udaru u aktivirajući uređaj ispitnog tijela bačenog na uređaj relativnom brzinom od 24,1 km/h sila koja se od upravljačkog mehanizma prenosi na ispitno tijelo ne smije prijeći iznos od 1111 daN.

Propis NN 141/1998
• 7. Aktivirajući uređaj (naprava za upravljanje) mora biti tako projektiran, izrađen i ugrađen da:

Propis NN 141/1998 • 7.1. prije testa sudara propisanog u točkama 5. i 6. ni jedan dio površine aktivirajućeg uređaja, usmjeren prema vozaču, koji može biti dotaknut kuglom promjera 165 mm ne smije imati neravnine ili oštre rubove s polumjerom zakrivljenosti manjim od 2,5 mm
Propis NN 141/1998 • 7.1.1. poslije testa sudara propisanog u točkama 5. i 6. dio površine aktivirajućeg uređaja usmjeren prema vozaču ne smije imati oštre ili hrapave rubove koji bi povećavali opasnost ili težinu ozljede vozača. Male pukotine i napukline treba zanemariti.
Propis NN 141/1998 • 7.1.1.1. U slučaju stršanja dijela koji je izrađen od podatljivog gradiva tvrdoće manje od 50 Shore A postavljenog na krutu podlogu, zahtjev točke 7.1.1. primjenjuje se samo na krutu podlogu.
Propis NN 141/1998 • 7.2. Aktivirajući uređaj mora biti projektiran, izrađen i ugrađen tako da ne sadrži sastavnice ili dodatke, uključujući i aktivirajući uređaj sirene i pribor njegova sklopa, koji bi mogao zakvačiti vozačevu odjeću ili nakit pri uobičajenim vozačevim pokretima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 141/1998 • 7.3. U slučaju da aktivirajući uređaji ne čine dio izvorne opreme, mora se zahtijevati da oni pri ispitivanju ispunjavaju zahtjeve sukladno točki 2.1.3. priloga 4 Pravilniku ECE R 12.03 i točki 2.3. priloga 5 Pravilniku ECE R 12.03.
Propis NN 141/1998 • 7.4. U slučaju "univerzalnih aktivirajućih uređaja", moraju biti ispunjeni zahtjevi za:
Propis NN 141/1998 • 7.4.1. cijelo područje kutova stupa upravljača, pri čemu se podrazumijeva da se ispitivanja moraju provoditi najmanje pri najvećem i pri najmanjem kutu stupa upravljača za skupinu homologiranih tipova vozila za koja su aktivirajući uređaji predviđeni
Propis NN 141/1998 • 7.4.2. cijelo područje položaja udarnog tijela i ispitnog tijela u odnosu na aktivirajući uređaj, pri čemu se podrazumijeva da se ispitivanje mora provesti najmanje za srednji položaj za skupinu homologiranih tipova vozila za koja su aktivirajući uređaji namijenjeni. Kad se upotrebljava stup upravljača, to mora biti tip koji odgovara uvjetima "najnepovoljnijeg slučaja".
Propis NN 141/1998 • 7.5. Kad se prilagodni dijelovi upotrebljavaju za prilagodbu pojedinog tipa aktivirajućeg uređaja na područje stupova upravljača, i ako može biti dokazano da s takvim prilagodnim dijelovima značajke apsorpcije energije sustava ostaju iste, sva ispitivanja mogu biti provedena s jednim tipom prilagodnog dijela.
Propis NN 141/1998 • 8. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 12 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 24. kolovoza 1993.,1 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 12.03).
Propis NN 141/1998 • 9. Pravilnik ECE R 12.03 u izvorniku dostupan je u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.
Propis NN 141/1998 • 10. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 12.03.
Propis NN 141/1998 • 11. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
Propis NN 141/1998 • 12. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 139/08, Broj 112/04, Broj 51/94, Broj 34/02, Broj 24/02, Broj 53/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled