PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1995 • ( 11 ) Faksimil-brzojavi uručuju se sukladno stavku 1. do 4. ovog članka. Ako je primatelj telefonski pretplatnik, telefonom se izvješćuje o prispijeću faksimil-bnojava. Ako ne želi sam podići faksimil-brzojav, uručuje mu se na način predviđen za uručenje brzojava.
NN 84/1995 • Pritužbe zbog gubitka, kašnjenja i iskrivljenja sadržaja brzojava
NN 84/1995 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može podnijeti pritužbu zbog gubitka, kašnjenje ili iskrivljenja sadržaja brzojava u roku od tri mjeseca nakon predaje brzojava.
NN 84/1995 • (2) Ptitužba se podnosi u pismenom obliku u poštanskom uredu gdje je brzojav predan, a iznimno u bilo kojem drugom poštanskom uredu.
NN 84/1995 • (3) Uz pritužbu se podnosi na uvid slijedeće 1. potvrda o primitku bnojava;
NN 84/1995 • (4) Ako pošiljatelj nema niti jednu od navedenih isprava, pritužbeni postupak može se pokrenuti samo u poštanskom uredu u kojem je brzojav predan uz navođenje podataka o brzojavu i dokazivanje tko je pošiljatelj brzojava.
NN 84/1995 • (5) Ako primatelj brzojava pokreće pritužbu mora podnijeti na uvid originalni brzojav koji m u je uručen.
NN 84/1995 • (6) Pošiljatelj faksimil-brzojava ili druga ovlaštena osoba može podnijeti pritužbu zbog kasnog uručenja faksimil-brzoja va, sukladno podnošenju pritužbe za brzojav.
NN 84/1995 • (7) Visina naknade za gubitak brzojava, kašnjenja i iskriv Ijenje brzojava propisana je člankom 82. Zakona o telekomunikacijama.
NN 84/1995 • (8) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese pritužbu iz stavka 1, ovog članka u predviđenom roku, gubi prava koja mu pripadaju sukladno odredbama Zakona o telekomunikacijama u slučaju gubitka brzojava, kašnjenja i iskrivljenja brzojava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1995 • ( 1 ) HPT kao davatelj usluge vraća naplaćeni iznos cijene pošiljatelju, na njegov pismeni zahtjev i to:
NN 84/1995 • 1. kad je naplačena cijena u većem iznosu nego je propisana cjenikom usluga - vraća se razlika;
NN 84/1995 • 2. kad je pošiljatelj zahtijevao posebnu uslugu koja nije izvršena, krivnjom HPT-a ili nije niti započeto izvršenje te usluge
NN 84/1995 • 3. kad primatelj vrati neiskorišteni kupon za odgovor u roku od dva mjeseca, od dana kada je isti ispostavljen - pošiljateIju se vraća iznos za plaćeni odgovor.
NN 84/1995 • (2) Ako pošiljatelj poništi brzojav (ako još nije otpravljen iz polaznog telegrafa), vrača mu se 75% od ukupno uplaćenog iznosa za brzojav.
NN 84/1995 • (3) Ako je na temelju zahtjeva primatelja brzojava posebnim brzojavom zahtijevano ponavljanje pojedinih dijelova već uručenog brzojava, pa se utvrdi da je iskrivljenje nastalo krivnjom HPT-a, korisniku se vraća uplaćeni iznos za taj posebni brzojav.
NN 84/1995 • (1) Teleks-pretplatnik je pravna ili fizička osoba čiji je terminalni uređaj na njegov zahtjev priključen na javnu telegrafsku mrežu.
NN 84/1995 • (2) Pravna ili fizička osoba koja postane teleks-pretplatnik može imati više terminalnih uređaja.
NN 84/1995 • (3) Teleks-pretplatnik jednog glavnog pretplatničkog terminalnog uređaja može biti samo jedna pravna ili fizička osoba.
NN 84/1995 • (4) Teleks-pretplatnik dužan je da se u pogledu terminalnih uređaja pridržava Zakona o telekomunikacijama, ovog pravilnika, uvjeta kojima moraju udovoljavati telekomunikacijski objekti, postrojenja, uređaji i druga oprema koja se ugraduje u telekomunikacijsku rlkrežu i uvjeta za projektiranje, gradnju, održavanje i uporabu telekomunikacijske mreže kojima se osigurava pravilno i neometano funkcioniranje telekomunikacijskog prometa (u daljnjem štivu : tehnički uvjeti) i odgovoran je za uporabu terminalnih uređaja koje upotrebljava kao i za plaćanje usluga obavljenih uporabom tih uređaja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 35/02, Broj 11/06,
Broj 136/03, Broj 17/92,
Broj 72/09, Broj 58/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE