PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 93/1994 • 112. Politike i postupci koji se odnose na nadzor revizije važan su činilac u obavljanju uloge VRI na odgovarajućoj razini nadležnosti.VRI trebaju osigurati da revizije nadziru i planiraju revizori koji su sposobni, te koji poznaju standarde i metodologijeVRI i koji poznaju posebnosti i naročito obilježja okruženja.
NN 93/1994 • 113. Tamo gdje ovlaštenje VRI obuhvaća i reviziju financijskih izvještaja, koji pokrivaju izvršni organ države, angažirani vanjski timovi trebaju biti u mogućnosti da daju kordiniranu procjenu računovodstvenog sustava izvršnog organa i središnjeg tijela koje koordinira rješenja i ima kontrolne mehanizme Od tih timova se zahtijeva poznavanje većeg državnog računovodstva i sustava kontrole, kao i odgovarajuće ispitivanje revizijskih tehnika koje primjenjuje VRI u ovoj vrsti revizije.
NN 93/1994 • 114.Ukoliko unutar razumnog vremenskog okvira VRI nije u mogućnosti poduzeti sve poželjne revizije kao i revizije usojeha, koje se odnose na cjelinu poslovanja svake jedinice kod kojeg se obavlja revizija, potrebni su kriteriji za određivanje stupnja revizijskih aktivnosti, koji će unutar svakog revizijskog razdoblja ili ciklusa dati maksimalno praktične garancije s obzirom na izvršenje obveze javne odgovornosti svake jedinice kod koje se obvavlja revizija.
NN 93/1994 • 115. U određivanju raspopreda svojih novih resursa između različitih revizijskih aktivnosti, VRI mora dati prednost bilo kojem revizijskom zadatku,koji prema zakonu mora biti dovršen unutar doređenog vremenskog okvira. Pažljivo se mora pristupiti strategijskom planiranju, tako da se odredi odgovarajući redosljed prioriteteza revizije koje će sepoduzati prema vlastitom nahođenju.
NN 93/1994 • 116. Određivanje prioriteta suglasno održavanju kvalitete uspjeha na temelju ovlaštenja, uključuje prosudbu VRI u svjetlu raspoloživih informacija. Čuvanje vlastitih podataka što pripadaju struktur, funkcijama i poslovanju revizijskih aktivnosti, pomoći će identificiranju područja materijalnosti i povredivosti te područja koja sadrže mogućnost za unapređenje državnog upravljanja.
NN 93/1994 • 117. Prije poduzimanja svake revizije, točno ovlaštenje na njen početak treba odobriti osoblje određeno u okviru VRI. To olvlaštenje treba sadržavati jasnu poruku o ciljevima revizije, djelokrugu i sreedištu zanimanja revizije u smislu vještine i obujma, mogućnosti za preglede tekućih aktivnosti po odgovarajućim točkama koje treba dovršiti i izvjestiti o reviziji.
NN 93/1994 • 118. Opći standardi za VRI uključuju VRI treba usvojiti ppolitike i postupke za pregled učinkovitosti i djelotvornosti internih standarda i ppostipaka VRI.
NN 93/1994 • Slijedeće točke objašnjavaju osiguranje kvalitete pregleda kao revizijski standard.
NN 93/1994 • 119. Zbog važnosti da VRI osigura visok standard rada, VHI treba posvetiti posebnu pažnju kvalitete da bi se unaprijedilo obavljanje revizije i njen rezultat. Koristi koje se trebaju dobiti od takvih programa
NN 93/1994 • bitne su za odgovarajuće resurse koji trebaju biti rasppoloživi za ovu namjenu. Važino je da se uporaba tih resursa treba povezati s koristima koje se trebaju dobiti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 93/1994 • a) potvrdi da se proces osiguranja kvalitete zadovoljavajuće izvršava;
NN 93/1994 • c) osiguraju poboljšanja i izbjegne ponavljanje nedostataka.
NN 93/1994 • 121. Daljnje je značenje osiguranja kvalitete uspjeha, osim pregleda revizijske aktivnosti što obavlja osoblje s odgornošću za odnose revizije, u tome što je poželjno da VHI uspostavi svoja vlastita rješenja za osiguranje kvalitete. To se odnosi na planiranje, vođenje; i izvješćivanje u svezi revizija na bazi uzorka, što može detaljno pregledati prikladno kvalificirano osoblje VRI koje nije uključeno u te revizije, uz konzultaciju s managementom relativne razine u pogledu ishoda internih postupaka za osiguranje kvalitete i periodičnog izvješćivanja najvišeg managmenta VRI.
NN 93/1994 • 122. Poželjno je da VRI institucionalizira svoju internu revizijsku funkciju sa širokim oblastima kako bi pomogla da VRI postigne učinkovito upravljanje svojim vlastitim djelatnostima i poboljša kvalititetu svojeg poslovanja.
NN 93/1994 • 123. Kvaliteta rada VRI se može povećati intenziviranjem internog pregleda te po mogućnosti neovisnom ocjenom svojega rada.
NN 93/1994 • 124. U nekim zemljama revizija pravilnosti i zakonitosti predstavlja oblik preventivne kontrole javnih izdataka tako da VRI odobrava te izdatke.
NN 93/1994 • 125. Općenito uzevši, preventivna se revizija treba razumjeti kao revizija koja se obavlja u vrijeme koje još dopušta revizijskoj instituciji da se spriječi čin koji se prosuduje dok bi mogao biti nepravilan.
NN 93/1994 • 126. Dok "a posteriori" revizija može samo naći nepravilnosti kada su se već dogodile i kada ih je teško ispraviti, "a priori" revizija, nasuprot tome donosi sankciju odmah: odbijanje da se odobri rješenje u slučaju zakonske ili računovndstvene nepravilnosti utvrđene od VRI.
NN 93/1994 • 127. Neke VRI pomažu razvoj i/ili odobrenje računo vodstvenih sustava, a potom kasnije pregledavaju primjenu istih sustava u funkciji.
NN 93/1994 • 128. VRI treba osigurati da se koriste primjenjivi standardi prije i poslije revizije te da se odstupanja od standarda koji su određeni, trebaju prikladno dokumentirati.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 12/91, Broj 79/08,
Broj 80/01, Broj 68/98,
Broj 70/01, Broj 23/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE