PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-10-88-1502 NN 88/2001

• (2) Ako se u posebnim slučajevima ne mogu održati udaljenosti navedene u Tablici 1. iz stavka 1. ovoga članka, tada ti slučajevi moraju biti prikazani u projektu sa svim potrebnim podacima.


Stranica NN 88/2001

• (3) Projektiranje trase telekomunikacijskih kabela paralelno s kabelima za prijenos električne energije u pravilu treba izbjegavati, a ako se paralelnost ili približavanje kabela ne može izbjeći, udaljenost između tih kabela mora biti veća od 0,5 m, kad se radi o elektroenergetskim kabelima napona do 1000 V. Ako u iznimnim slučajevima oba ova kabela moraju biti položena u isti rov, tada se moraju položiti na različitim visinama, uz obveznu primjenu odgovarajuće mehaničke i termičke zaštite. Udaljenost ovako položenih kabela mora biti veća od 0,3 m.


Stranica NN 88/2001

• Projektiranje i izgradnja telekomunikacijske infrastrukture na mjestima križanja trase kabela s podzemnim i nadzemnim objektima mora biti u skladu s hrvatskim normama i ITU-T preporukama serije K, a udaljenost između pojedinih objekata mora odgovarati vrijednostima navedenim u Tablici 2., osobito u odnosu na energetske kabele, vodeći pritom računa o sastavu zemljišta.


Stranica NN 88/2001

• 1.Udaljenost od elektroenergetskog kabela kad je telekomunikacijski kabel postavljen izravno u zemlju 3 0,5


Internet NN 88/2001
• 2.Udaljenost od elektroenergetskog kabela kad je telekomunikacijski kabel postavljen u određenu cijev3 0,3

Propis NN 88/2001
• 3.Udaljenost od vodovodnih, kanalizacijskih, toplovodnih i plinovodnih cijevi niskog tlaka 3 0,5

Propis NN 88/2001 • 4.Udaljenost od plinovodnih cijevi visokog tlaka kad je telekomunikacijski kabel postavljen u čeličnu cijev3 0,5
Propis NN 88/2001 • Prigodom projektiranja treba se pridržavati hrvatskih normi, ITU-T preporuka serije K (zaštita od utjecaja) te europskih normi prEN 5031 (izračun i metode mjerenja utjecaja energetskih objekata na telekomunikacije) i prEN 5032.
Propis NN 88/2001 • Trasa položenih kabela – telekomunikacijska infrastruktura mora biti propisno označena, i to nadzemno stupićima ili podzemno pasivnim elektroničkim krugovima. Trase kroz nacionalne parkove moraju se obilježiti podzemno pasivnim elektroničkim krugovima. Pri polaganju telekomunikacijskih kabela u zemlju obvezno se postavlja zaštitna traka, izrađena od odgovarajućeg plastičnog materijala, i to 30 do 40 cm iznad kabela uzduž njegove osi. S obje strane te trake mora biti na kraćim razmacima otisnuto sljedeće upozorenje: »POZOR – TELEKOMUNIKACIJSKI KABEL«.
Propis NN 88/2001 • Pri projektiranju uzemljenja u svim telekomunikacijskim objektima i postrojenjima potrebno je primijeniti optimalno rješenje za odgovarajući sustav uzemljenja, koristeći se pritom izmjerenim podacima o svojstvu zemljišta te pravilnim odabirom vrste uzemljivača, u skladu s hrvatskim normama i europskom normom ETS 300 253.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 88/2001 • IV. UVJETI UPORABE IZGRA?ENE INFRASTRUKTURE TELEKOMUNIKACIJSKOG OBJEKTA
Propis NN 88/2001 • (1) Operator koji obavlja javne govorne usluge, osnovne telekomunikacijske usluge ili tržišne usluge za koje je nužna uporaba radiofrekvencijskog spektra, ima pravo, ako postoje tehničke mogućnosti, koristiti se izgrađenom infrastrukturom telekomunikacijskih objekata u vlasništvu drugih osoba, uz naknadu stvarnih troškova korištenja, na temelju ugovora o neposrednoj nagodbi.
Propis NN 88/2001 • (2) Ako vlasnik infrastrukture telekomunikacijskog objekta odbije sklopiti ugovor o neposrednoj nagodbi iz stavka 1. ovoga članka, Hrvatski zavod za telekomunikacije će, na zahtjev operatora iz stavka 1. ovoga članka, u roku 60 dana od dana podnošenja tog zahtjeva, utvrditi postoje li tehničke mogućnosti i donijeti rješenje o načinu korištenja i iznosu plaćanja naknade za korištenje, koje u cijelosti zamjenjuje ugovor iz stavka 1. ovoga članka, pri čemu iznos naknade stvarnih troškova po dužnom metru infrastrukture telekomunikacijskog objekta ne može biti veći od iznosa izračunatog prema sljedećem izrazu:
Propis NN 88/2001 • TI – iznos troškova izgradnje infrastrukture po dužnom metru
Propis NN 88/2001 • (3) Prigodom određivanja iznosa naknade iz stavka 2. ovoga članka Hrvatski zavod za telekomunikacije uzet će u obzir stvarne troškove izgradnje infrastrukture, troškove zakupa i kupnje zemljišta, troškove smještaja opreme, troškove rashladnih sustava za radijsku opremu te druge troškove vlasnika iz stavka 2., ovoga članka, koji su u vezi s infrastrukturom telekomunikacijskog objekta, u skladu s važećim propisima. Vlasnik infrastrukture telekomunikacijskog objekta, za koju je podnesen zahtjev iz stavka 2. ovoga članka, mora, na zahtjev Hrvatskog zavoda za telekomunikacije, dostaviti sve podatke o troškovima navedenima u ovom stavku.
Propis NN 88/2001 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 88/2001 • Gospodarsko-socijalno vijeće na temelju svoje nadležnosti iz članka 219. i 220. Zakona o radu (»Narodne novine«, br. 38/95, 54/95, 65/95, 17/01 i 82/01 i članka 11. Aneksa Sporazuma o gospodarsko-socijalnom vijeću i drugim oblicima socijalnog partnerstva u Republici Hrvatskoj na sjednici 5. 9. 2001. godine utvrdilo je pročišćeni tekst
Propis NN 88/2001 • O GOSPODARSKO-SOCIJALNOM VIJEĆU I DRUGIM OBLICIMA SOCIJALNOG PARTNERSTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ (pročišćeni tekst)
Propis NN 88/2001 • Ovim Sporazumom socijalni partneri uređuju osnivanje i rad Gospodarsko-socijalnog vijeća na nacionalnoj razini kao najvišeg oblika tripartitnog socijalnog dijaloga u Republici Hrvatskoj, pospješuju razvitak drugih tripartitnih tijela i bipartitnih odnosa u socijalnom partnerstvu na nacionalnoj razini te utvrđuju osnovne postavke za osnivanje i rad tripartitnih tijela socijalnog partnerstva na drugim razinama.
Propis NN 88/2001 • Potpisnici ovog Sporazuma osnivaju Gospodarsko-socijalno vijeće (u daljnjem tekstu: Vijeće) kao nacionalno tripartitno tijelo, radi utvrđivanja i ostvarivanja usklađenih djelatnosti sa ciljem zaštite i promicanja gospodarskih i socijalnih prava odnosno interesa zaposlenika i poslodavaca, vođenja usklađene gospodarske, socijalne i razvojne politike, poticanja, sklapanja i primjene kolektivnih ugovora te njihovog usklađivanja s mjerama gospodarske, socijalne i razvojne politike.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 133/05, Broj 90/04, Broj 74/97, Broj 189/04, Broj 29/94, Broj 129/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled