PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 11/1993

• 2. aktivnosti i postupke za sprečavanje nastajanja izvanrednih okolnosti,


Propis NN 11/1993

• 3. aktivnosti i postupke za rad i postupanje u izvanrednim okolnostima,


Propis NN 11/1993

• Osim osnovnih dokumenata nužno je izraditi i potrebne priloge kojima se operativno razrađuju utvrđena planska rješenja.


Propis NN 11/1993

• Procjenu uvjeta nastajanja izvanrednih okolnosti na razini Republike priprema Ministarstvo obrane, uz punu suradnju Ministarstva unutarnjih poslova i Ministarstva pravosuđa i uprave, te ostalih organa državne uprave.


Propis NN 11/1993
• Procjene uvjeta nastajanja izvanrednih okolnosti nosltelji obrambenih priprema izrađuju na osnavi izvoda iz Procjene vojno-političkih, gospodarskih i drugih uvjeta u slučaju napada na Republiku Hrvatsku, kao jedinstvene osnove za izradu planova obrane i sigurnosnih planova u Republici, te izvoda iz Procjene uvjeta nastajanja izvanrednih okolnostI na razini Republike.

Propis NN 11/1993
• Izvode iz Procjene uvjeta nastajanja izvanrednih okolnosti na razini Republike, organi državne uprave dostavljaju poduzećima i drugim pravnim osobama koje su Odlukom Vlade Republike Hrvatske određene kao pravne osobe posebno značajne za obranu Republike, a Ministarstvo pravosuđa i uprave, županijama.

Propis NN 11/1993 • Nositelji obrambenih priprema, temeljem zaključaka iz vlastite procjene uvjeta nastajanja izvanrednih okolnosti, u okviru svojih ovlasti, odnosno područja za koje su osnovani ili djelatnosti koju obavljaju, razrađuju okolnosti i planiraju postupke za sprečavanje nastajanja izvanrednih okolnosti. Zaključcima koji trebaju sadržavati odgovarajuće ocjene po svlm dijelovima procjene, potrebno je jasno i konkretno naznačiti stanja i oblike ugroženosti te posljedice do kojih može doći uslijed narušavanja normalnoga funkcioniranja u području rada ili djelatnosti nositelja obrambenih priprema.
Propis NN 11/1993 • Aktivnosti, postupke i mjere za sprečavanje nastajanja izvanrednih okolnosti, počevši od trenutka naredbe Predsjednika Republike o poduzimanju određenih mjera pripravnosti, sukladno s rješenjima iz dijelova vlastitih planova obrane, što se odnose na mjere pripravnosti, poduzimaju svi nositelji obrambenih priprema.
Propis NN 11/1993 • Nositelji obrambenih priprema planiraju i razrađuju aktivnosti i postupke za rad i postupanje u izvanrednim okolnostima tako da se za opskrbu obrambenih snaga i stanovništva, zaštitu i spašavanje ljudi i materijalnih dobara te za osiguranje neophodnih uvjeta za rad i život u Republici Hrvatskoj osigurava redovito funkcioniranje svih vitalnih dijelova društva. Aktivnosti i postupci trebaju sadržavati razrađene zadatke koji se provode neposredno nakon utvrđivanja postojanja izvanrednih okolnosti, organizaciju provođenja zadataka,dobivenih od Vlade Republike Hrvatske i organa državne uprave te mjere i zadatke čijim se provođenjem osigurava obavljanje redovne djelatnosti i u uvjetima izvanrednih okolnosti.
Propis NN 11/1993 • Poduzećima i drugim pravnim osobama posebno značajnima za obranu Republike, organi državne uprave i županija postavljaju određene zadatke iz svojih planova za rad i postupanje u izvanrednim okolnostima. Postavljene zadatke pravne osobe razrađuju u svojim sigurnosnim planovima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 11/1993 • Prilozima uz sigurnosni plan potpunije se razrađuju mjere i postupci značajni pri uporabi plana ili pojedinih njegovih dijelova, a mogu biti osobito: 1. izvod iz plana veza vođenja, 2. plan fizičkog osiguranja objekata, imovine i zaposlenih, 3. plan pozivanja ili aktiviranja izvršitelja zadataka iz plana, 4. podsjetnik za čelnu (odgovornu) osobu, 5. drugi potrebni prilozi.
Propis NN 11/1993 • Mjere pripravnosti, u funkciji sprečavanja nastajanja izvanrednih okolnosti, razrađuju se u jedinstvenom dokumentu pripravnosti koji je dio plana obrane i sigurnosnoga plana za slučaj izvanrednih okolnosti svakoga nositelja obrambenih priprema.
Propis NN 11/1993 • Nositelji obrambenih priprema sigurnosne planove donose po postupku kojim se osigurava zaštita tajnosti podataka, sukladno s načinom donošenja planova obrane.
Propis NN 11/1993 • Mjerodavni organi državne uprave i županijska tijela redovito prate stanje i uporabivost sigurnosnih planova svih nositelja obrambenih priprema. Na temelju podataka o nastalim promjenama, poduzimaju potrebne mjere za izmjenu i ažuriranje sigurnosnih planova na svim planskim razinama.
Propis NN 11/1993 • Postupak ažuriranja sigurnosnih planova, temeljem nastalih promjena i međusobnog usklađivanja, provodi se kontinuirano na svim planskim razinama do izmjena metodoloških osnova na temelju kojih su planovi izrađeni.
Propis NN 11/1993 • Sigurnosni planovi moraju biti usklađeni s planovima obrane, odnosno moraju biti usklađeni s odgovarajućim dijelovima sigurnosnoga plana Republike.
Propis NN 11/1993 • U situacijama koje prethode nastajanju izvanrednih okolnosti, nositeiji obrambenih priprema procjenjuju nastalu situaciju, te prema potrebi obavljaju potrebno ažuriranje vlastitih sigurnosnih planova.
Propis NN 11/1993 • Ministarstvo obrane obavlja inspekcijske poslove sigurnosnih planova nositelja obrambenih priprema u Republici Hrvatskoj.
Propis NN 11/1993 • Nositelji obrambenih priprema obvezni su osigurati propisane mjere sigurnosti i zaštite tajnih podataka i materijala koji se odnose na pripremu, izradu, donošenje i ažuriranje sigurnosnih planova.
Propis NN 11/1993 • Sigurnosni planovi u Republici Hrvatskoj označavaju se stupnjem tajnosti, utvrđenim za planove obrane.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 13/90, Broj 81/06, Broj 96/03, Broj 78/03, Broj 137/05, Broj 74/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled