PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 53/1994 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka koncesionar radija i televizije na lokalnoj razini može emitirati program i na narječjima hrvatskog jezika kojim se služi pučanstvo na području koncesije i na jezicima etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina koje obitavaju na području koncesije.Trajanje programa na narječjima hrvatskog jezika u tijeku dana može biti najviše 20% prosječnog dnevnog trajanja programa. Trajanje programa na jeziku etnićke i nacionalne zajednice ili manjine u tijeku dana, iskazano postotkom prosječnog dnevnog trajanja programa, mora, što je više moguće, odgovarati postotku etničke i nacionalne zajednice ili manjine u ukupnom broju žitelja na području koncesije, s tim da ne može prijeći 50% prosječnog dnevnog trajanja programa.
NN 53/1994 • (3) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka koncesionar radija i televizije može emitirati informativni program i uslužne informacije za potrebe stranih gostiju na jezicima prema zastupljenosti stranih gostiju.
NN 53/1994 • (4) Odredba iz stavka (1) ovUga članka ne odnosi se na filmske i glazbene reprodukcije, prijenos vjerskih, kazališnih i glazbenih događaja, te obrazovne emisije za učenje stranog jezika.
NN 53/1994 • (1) Reklamna poruka mora biti pravedna i časna, te ne smije navoditi na pogrešno mišljenje i ne smije biti protiv interesa kupca.
NN 53/1994 • (2) Reklamna poruka upučena djeci ili reklamna poruka u kojoj sudjeluju djeca ne smije štetiti njihovim interesima i mora se voditi računa o dječjoj osjetljivosti.
NN 53/1994 • (3) Naručitelj reklamne poruke ne smije utjecati na sadržaj i izradbu programa na način kojim se umanjuje samostalnost koncesionara i njegova odgovornost u svezi s emisijom.
NN 53/1994 • (4) Trajanje reklamnih poruka ne smije prijeći 15% programa u svakom satu i 10% ukupnog dnevnog trajanja programa, koji se emitira na državnoj razini, te 25% programa u svakom satu i 20% ukupnog dnevnog programa koji se emitira na lokalnoj razini.
NN 53/1994 • (5) Radijska i televizijska reklamna poruka mora u programu biti prepoznatljiva kao reklamna poruka i mora se odvojiti od ostalog programa lako prepoznatljivim zvučnim ili slikovnim sredstvima.
NN 53/1994 • (6) U televizijskim reklamnim porukama ne smiju sudjelovati osobe koje redovito sudjeluju u programima vijesti ili dnevnih događaja.
NN 53/1994 • (7) Prijenos vjerskih događaja, te vijesti i slični programi ne smiju se prekidati radi emitiranja reklamnih poruka, kao ni dokumentarne emisije i vjerski i dječji programi koji traju kraće od 30 minuta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 53/1994 • (8) Nisu dopuštene reklamne poruke za liječničke tretmane i lijekove koji se mogu dobiti samo na liječnički recept.
NN 53/1994 • Program koji se emitira pod pokroviteljstvom određene pravne ili fizičke osobe ili više njih mora udovoljavati sljedećim uvjetima:
NN 53/1994 • 1. pokrovitelj emisije ne smije utjecati na sadržaj i izradbu programa na način kojim se umanjuje samostalnost koncesionara radija i televizije i njegova odgovornost u svezi s emisijom,
NN 53/1994 • 2. program ili niz programa koji se emitiraju pod pokroviteljstvom, u cijelosti ili djelomično, mora se jasno označiti prepoznatljivom oznakom na Početku i, ili na kraju programa,
NN 53/1994 • 3. za vrijeme emitiranja televizijskog programa iz točke 2. ovoga stavka, kojim se promiču proizvodi ili usluge mora se stalno emitirati oznaka da se program emitira pod pokroviteljstvom,
NN 53/1994 • 4. nije dopušteno pod pokroviteljstvom emitirati vijesti i dnevne događaje.
NN 53/1994 • (1) Na određenom području može biti samo jedan koncesionar kabelske televizije.
NN 53/1994 • (2) Koncesionar kabelske televizije ne smije distribuirati vlastiti program niti vlastite reklame, a može putem svog kabelskog sustava korisnicima prenositi ispitnu sliku s točnim vremenom, podacima o vremenu i priopćenjima u svezi s funkcioniranjem i uporabom njegovoga kabelskog sustava i ne može biti koncesionar radija ili televizije niti dioničar koncesionara radija ili televizije.
NN 53/1994 • (3) Koncesionar kabelske televizije smije distribuirati, u skladu s odredbom iz članka 69. stavka 2. ovoga Zakokna, domaći program koji se proizvodi za kabelsku televiziju jedino ako je proizvodač tog programa, pravna ili fizička
NN 53/1994 • (1) Koncesionar kabelske televizije, kada postoji tehnička mogućnost, ne može korisniku na području koncesije uskratiti prikijučak na svoj sustav, ako taj priključak korisnik zahtijeva i plaća pretplatu, niti ga muže prisiliti da prihvati priključak. Vlasnik stambenog ili poslovnog prosora mora dopustiti postavljanje priključka na kabelsku televiziju, ako stanar ili zakupitelj toga prostora traži takav priključak i plaća troškove.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 56/05, Broj 59/00,
Broj 22/09, Broj 66/99,
Broj 66/05, Broj 16/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE