PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/1995 • (2) Ministar turizma u roku iz stavka 1. ovoga članka donijet će propise na temelju članka 25. i 26. ovoga Zakona.
NN 48/1995 • (3) Do stupanja na snagu propisa iz stavka 1. i 2. ovoga članka, primjenjuju se propisi donijeti za provedbu Zakona o turističkoj inspekciji ("Narodne novine", br. 51/87., 26/93. i 29/94.).
NN 48/1995 • Danom stupanja na snagu ovoga Zakona prestaje važiti Zakon o turističkoj inspekciji ("Narodne novine". br. 51/87., 26/93. i 29/94.).
NN 48/1995 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 48/1995 • Proglašavam Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja, koji je donio Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 27. lipnja 1995.
NN 48/1995 • Ovim Zakonom ureduju se pravila ponašanja i sustav mjera za zaštitu slobodnog natjecanja na tržištu.
NN 48/1995 • (1) Ovaj Zakon primjenjuje se na trgovačka društva, trgovca pojedinca, obrtnika i druge pravne i fizičke osobe, koje obavljajući gospodarsku djelatnost sudjeluju u prometu robe i usluga.
NN 48/1995 • (2) Odredbe ovoga Zakona primjenjuju se odgovarajuće i na svaku pravnu i fizičku osobu koja na tržištu ostvari povremeni ili jednokratni promet robe i usluga.
NN 48/1995 • (3) Ovaj Zakon primjenjuje se na pravne i fizičke osobe sa sjedištem i prebivalištem u inozemstvu ako njihovo sudjelovanje u prometu robe i usluga proizvodi učinak na domaćem tržištu.
NN 48/1995 • Poduzetnik je u smislu ovoga Zakona pravna i fizička osoba iz članka 2. ovoga Zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/1995 • Ovaj Zakon se ne primjenjuje na pravne i fizičke osobe kojima je na temelju posebnih propisa povjereno obavljanje javnih službi ili im je posebnim propisima utvrdeno posebno, isključivo pravo, koncesija, i to samo u slučajevima kada bi primjena ovoga Zakona priječila obavljanje zadaća koje su im posebnim propisima utvrdene i zbog kojih su te osobe osnovane.
NN 48/1995 • (1) Ovaj Zakon ne primjenjuje se na ugovorne odnose nalogodavca i zastupnika ili komisionara, na odnose poslodavca i zaposlenika te na odnose koji su uredeni kolektivnim ugovorima poslodavca i sindikata zaposlenika.
NN 48/1995 • (2) Odredbe ovoga Zakona ne primjenjuju se na poslove i ugovore koji nemaju učinak na domaćem tržištu, i ako se njima ne djeluje protivno interesima drugih domaćih poduzetnika koji sudjeluju na domaćem i medunarodnom tržištu te ako medunarodnim ugovorima, kojih je potpisnik Republika Hrvatska, nije drukčije odredeno.
NN 48/1995 • Narušavanjem slobodnog triišnog natjecanja smatraju se različiti oblici sprečavanja i ograničavanja poduzetničkih sloboda i djelatnosti poduzetnika u prometu robe i usluga na tržištu, kao što su:
NN 48/1995 • 1. ugovori, pojedine odredbe ugovora, izričiti i prešutni dogovori, uskladeno djelovanje, odluke udruženja poduzetnika (u daljem tekstu: sporazumi), čijim se predmetom i učinkom ili mogućim učinkom ograničava tržišno natjecanje,
NN 48/1995 • 3. povezivanje, pripajanje i spajanje poduzetnika kojima se stvara novi i jači postojeći monopolistički i vladajući položaj (u daljem tekstu: koncentracije).
NN 48/1995 • (1) Zabranjeni su sporazumi kojima je cilj, posljedica ili mogući učinak ograničavanje ili sprečavanje slobodnog tržišnog natjecanja, a osobito sporazumi kojima se:
NN 48/1995 • 1. izravno ili neizravno utvrduju cijene robe i usluga visina i vrijeme snižavanja ili povećavanja cijena ili kojima se dovodi potrošače u nejednak položaj glede cijena,
NN 48/1995 • 2. medu poduzetnicima dijeli tržište ili izvori nabave robe i usluga,
NN 48/1995 • 3. uvjetuje sklapanje ugovora kupnjom robe i usluga ili preuzimanjem drugih obveza, koje po svojoj prirodi ili prema običajima u trgovini nemaju neposredne veze s predmetom ugovora,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 53/91,
Broj 46/97, Broj 22/97,
Broj 149/09, Broj 75/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE