PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-12-183-3157 NN 183/2004

• (2) Nakon zaprimanja zahtjeva za sklapanje ugovora davatelj usluga mora bez odgode poslati elektroničku potvrdu o njegovu zaprimanju.


Stranica 2004-12-183-3157 NN 183/2004

• (3) Korisnik usluga ima pravo ispraviti pogrješke u zahtjevu za sklapanje ugovora u svako doba do podnošenja konačnog zahtjeva za sklapanje ugovora.


Stranica 2004-12-183-3157 NN 183/2004

• (4) Davatelj usluga mora se pridržavati uobičajenih postupaka za provjeru identiteta korisnika usluga.


Stranica 2004-12-183-3157 NN 183/2004

• (1) Korisnik usluga plaća cijenu telekomunikacijske usluge prema cjeniku davatelja usluga.


Internet NN 183/2004
• (2) Cijena usluge iz stavka 1. ovoga članka sadrži cijenu instalacije, cijenu mjesečnog ili tromjesečnog pristupa telekomunikacijskom sustavu i cijenu ostvarenog telekomunikacijskog prometa.

Internet stranice NN 183/2004
• (1) Pretplatnik ili korisnik usluga može davatelju usluga podnijeti prigovor na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, te prigovor na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge.

Internet stranice NN 183/2004 • (2) Prigovor iz stavka 1. ovoga članka pretplatnik ili korisnik usluga podnosi u pisanom obliku nadležnoj službi davatelja usluga, koja provodi postupak rješavanja prigovora. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji.
Internet stranice NN 183/2004 • (3) Prigovor iz stavka 1. ovoga članka pretplatnik ili korisnik usluga može podnijeti u roku od 30 dana od dana izdavanja računa za obavljene telekomunikacijske usluge, ako se radi o prigovoru na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, odnosno u roku od 30 dana od dana obavljanja telekomunikacijske usluge, ako se radi o prigovoru na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge.
Internet stranice NN 183/2004 • (4) U slučaju podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka, nadležna služba davatelja usluga mora provjeriti iznos zaduženja za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, odnosno kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge, i na temelju izvršene provjere potvrditi iznos zaduženja ili ga prilagoditi točnom iznosu.
Internet stranice NN 183/2004 • (5) Pretplatnik ili korisnik usluga, koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, plaća, do rješenja prigovora, prosječni iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od tri mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. Ako se taj prigovor odnosi na određene pozivne brojeve, odnosno na određenu vrstu odlaznih poziva u računu za obavljene javne govorne usluge, davatelj usluga će odmah nakon zaprimanja prigovora, bez naknade, zabraniti uporabu tih odlaznih poziva, do rješenja prigovora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 183/2004 • (6) Davatelj usluga izdaje pretplatniku ili korisniku usluga, koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka, novi račun za obavljene telekomunikacijske usluge ako se provjerom utvrdi da je u razdoblju, na koje se odnosi prigovor, postojala tehnička ili koja druga neispravnost, prijevara ili zlouporaba za koju je utvrđeno da je uzrokovala povećano zaduženje za obavljenu telekomunikacijsku uslugu. Ako je račun telekomunikacijskih usluga već plaćen u cijelosti, pretplatniku ili korisniku usluga vraća se više zaračunani iznos, ili se za taj iznos umanjuje račun telekomunikacijskih usluga za prvo sljedeće razdoblje.
Informacije NN 183/2004 • (7) Pretplatnik ili korisnik usluga, koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge, može tražiti naknadu štete od davatelja usluga, ako se utvrdi da je kakvoća obavljene telekomunikacijske usluge manja od razine kakvoće usluge utvrđene ovim Pravilnikom, općim uvjetima poslovanja davatelja usluga, odnosno ugovorom sklopljenim s davateljem usluga.
Poslovne stranice NN 183/2004 • (8) Davatelj usluga nije obvezan platiti naknadu štete iz stavka 7. ovoga članka ako je razina kakvoće obavljene telekomunikacijske usluge manja od propisane razine kakvoće usluge zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti niti izbjeći ili ukloniti (viša sila).
Pregledi NN 183/2004 • (9) Ako zbog tehničke smetnje u djelokrugu odgovornosti davatelja usluga, koju davatelj usluga nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka njezina utvrđivanja, pretplatniku ili korisniku usluga nije bio omogućen pristup ili korištenje telekomunikacijskim uslugama, umanjuje se njegova naknada za mjesečni ili tromjesečni pristup telekomunikacijskom sustavu, i to razmjerno broju dana trajanja tehničke smetnje. Tehničkom smetnjom iz ovoga stavka ne smatra se nepokrivanje određenog područja korisnim signalom operatora pokretne telekomunikacijske mreže, te pretplatnici i korisnici usluga, koji se zateknu na tom području, ne ostvaruju pravo na umanjenje naknade utvrđeno ovim stavkom.
Besplatno NN 183/2004 • (10) Davatelj usluga mora upoznati korisnike usluga, putem računa za obavljene telekomunikacijske usluge i na drugi prikladan način, s uvjetima podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka, u skladu s općim uvjetima poslovanja, a osobito o rokovima i načinu podnošenja prigovora, nazivu i sjedištu te brojevima telefona i telefaksa nadležne službe davatelja usluga za rješavanje prigovora, te o mogućnostima pribavljanja obrasca za podnošenje prigovora.
Glasnik NN 183/2004 • (11) Davatelj usluga obvezan je dostaviti pisani odgovor pretplatniku ili korisniku usluga o utemeljenosti podnesenog prigovora iz stavka 1. ovoga članka u roku od najviše 45 dana od dana podnošenja prigovora.
Propis NN 183/2004 • (12) U slučaju spora između pretplatnika ili korisnika usluga i davatelja usluga u vezi s iznosom zaduženja iz stavka 4. ovoga članka, ili u vezi s iznosom naknade štete iz stavka 7. ovoga članka, pretplatnik ili korisnik usluga može, prije podnošenja tužbe nadležnom sudu, podnijeti zahtjev za rješavanje spora Vijeću korisnika telekomunikacijskih usluga.
Propis NN 183/2004 • (13) Davatelj usluga mora voditi popis prigovora iz stavka 1. ovoga članka prema vrsti prigovora i prema vrsti telekomunikacijskih usluga, koji je prilagođen ustrojstvu davatelja usluga i ustrojstvu njegove telekomunikacijske mreže, te mora pohraniti podatke važne za statističku obradu prema vrsti telekomunikacijskih usluga, dijelovima telekomunikacijske mreže, razlozima prihvaćanja prigovora te skupinama tehničkih smetnji i njihovu trajanju. Dokumentaciju u vezi s provedenim postupcima rješavanja prigovora pretplatnika ili korisnika usluga davatelj usluga obvezan je čuvati najmanje godinu dana od dana dostave odgovora iz stavka 11. ovoga članka, odnosno od dana pravomoćnosti sudske odluke u slučaju spora iz stavka 12. ovoga članka.
Propis NN 183/2004 • (14) Na pitanja u vezi s potraživanjem i rokovima zastare potraživanja iz stavka 7. ovoga članka primjenjuju se odredbe općih propisa o obveznopravnim odnosima.
Propis NN 183/2004 • (1) Operatori i davatelji usluga odgovorni su za osiguravanje kakvoće telekomunikacijskih usluga koje obavljaju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 127/07, Broj 116/02, Broj 139/05, Broj 189/03, Broj 93/98, Broj 24/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled