PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 34/2003 • 2) okrugla ploča promjera 60 cm, koja ima na jednoj strani znak 204 (zabrana prometa u jednom smjeru, slika K48), na drugoj strani zeleno polje s bijelim rubom širine 6 cm (slika K49). Znak 204 okrenut prema dolazećem vozilu znači zabranu prolaza, a zeleno polje s bijelim rubom slobodan prolaz.
NN 34/2003 • Na cestama mogu se postavljati naprave za smirivanje prometa kojima se utječe na usporavanje brzine kretanja vozila na dopuštenu brzinu.
NN 34/2003 • Naprave za smirivanje prometa sastoje se od poprečnih bijelih crta (djeluju optički), zvučnih i vibracijskih traka te izbočina i uzdignutih ploha na kolniku.
NN 34/2003 • Bijele crte izvode se pomoću sredstava za izvođenje oznaka na kolniku, a zvučne ili vibracijske trake hrapavljenjem kolničkog zastora glodanjem ili nanošenjem tankih reljefnih slojeva na kolnik.
NN 34/2003 • Umjetne izbočine su konveksnog profila, a uzdignute plohe trapeznog profila, koje se moraju razlikovati od kolne površine ceste po materijalu i boji tako da su dobro vidljive danju i noću.
NN 34/2003 • Umjetne izbočine i uzdignute plohe mogu se postavljati samo na lokalnim i nerazvrstanim cestama u naselju (stambenim četvrtima).
NN 34/2003 • Uporaba umjetnih izbočina i uzdignutih ploha nije dozvoljena na cestama na kojima se odvija javni autobusni prijevoz putnika ili se češće kreću vozila hitne pomoći (prilaz bolnici).
NN 34/2003 • Umjetne izbočine i uzdignute plohe moraju biti označene dopunskom pločom E43 uz prometni znak A 34 (B31 ili C04) i prometnim znakovima C11 (izbočina na cesti), K18 i K19 (ploča za označivanje bočne zapreke) i oznakama na kolniku. Njihova površina mora biti od protuklizajućeg materijala i označena reflektirajućim tvarima na onoj strani s koje se vozilo približuje.
NN 34/2003 • Umjetne izbočine moraju biti solidno usidrene u kolnički zastor, kako bi se spriječilo odvajanje pojedinačnih elemenata ili njihovih dijelova. U zoni umjetnih izbočina i uzdignutih ploha moraju se sprovesti primjerene mjere odvodnje.
NN 34/2003 • Najčešće mjere koje se koriste za smirivanje prometa na kolniku jesu:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 34/2003 • 1. optičke bijele crte upozorenja, upozoravaju vozača na potreb smanjivanja brzine.
NN 34/2003 • Crte se izvode serijskim postavljanjem najmanje 4 bijele refleksivne trake poprečno na smjer vožnje preko cijele širine prometnog traka, sve veće širine i na sve manjem razmaku. Prva crta mora biti širine 20 cm, a slijedećima se povećava širina za 10 cm, (slika K50). Razmak između crta je ovisan o poo početnoj (npr. 80 km/h) i konačnoj brzini (km/h) koju vozilo postiže prije opasnog dijela ceste, (slika K51).
NN 34/2003 • Optičke bijele crte postavljaju se ispred raskrižja, pješačkih prijelaza, ispred opasnog dijela ceste, ispred ploče C73 (naziv naseljenog mjesta) i slično.
NN 34/2003 • 2. trake za zvučno upozoravanje vozača (“zvučna traka”), koje pri prijelazu vozila proizvode tihe vibracije i zvučne efekte i time upozoravaju vozača da smanji brzinu, (slika K52).
NN 34/2003 • Trake se izvode hrapavljenjem kolničkog zastora površinskim sredstvima, glodanjem ili nanošenjem eruptivne kamene granulacije veličine 8-12 mm.
NN 34/2003 • Zvučne trake se izvode u paru na udaljenosti 1,8 m (2,0 m), preko prometnog traka, širine 15-40 cm i visine 5-12 mm na međusobnom razmaku koji je ovisan o početnoj (npr. 80 km/h) i konačnoj brzini (npr. 40 km/h) koju vozilo postiže prije opasnog dijela ceste.
NN 34/2003 • Zvučne trake se u pravilu postavljaju ispred škola, vrtića, željezničkih prijelaza, pješačkih prijelaza, cestarinskih naplatnih prolaza, križanja i opasnih zavoja gdje su velike brzine kretanja i gdje se želi zvukom i malim vibracijama vozila, upozorenjem, postići smanjivanje brzine na propisanu.
NN 34/2003 • 3. vibracijske trake, koje pri prijelazu vozila proizvode jače vibracije i zvučne efekte i time upozoravaju vozača da smanji brzinu. Trake su položene u paru na međusobnoj udaljenosti 1,8 m (2,0 m), slika K53.
NN 34/2003 • Vibracijske trake izvode se od kamene eruptivne granulacije preko cijele širine kolnika, širine 20-40 cm i visine 18-25 mm. Razmak para traka "a" je zavisan od najveće dozvoljene brzine, što u pravilu predstavlja vremenski prolaz od 1 sekunde odnosno 2 sekunde.
NN 34/2003 • Vibracijske trake postavljaju se na mjestima gdje se želi upozoriti vozača na vožnju po uspostavljenom ograničenju brzina.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 44/08, Broj 116/99,
Broj 30/02, Broj 106/01,
Broj 101/02, Broj 52/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE