PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 115/1999 • 2) Prava i obveze Stručne službe i zaposlenih djelatnika određuje Predsjedništvo posebnim aktom u skladu sa zakonom.
NN 115/1999 • 1) U ASH mogu postojati zasebne programsko-političke struje (frakcije), koje u okviru osnovnih odrednica Političkog programa i ovog Statuta izražavaju određene specifične političke interese.
NN 115/1999 • 2) Frakcijom se smatra grupa članova ASH čiju programsko--političku platformu podržava i potpiše barem sto članova, ili jedna petina članova Glavnog odbora ili sudionika Sabora ASH.
NN 115/1999 • 3) Kada su ispunjeni uvjeti iz stavka 2. ovog članka, Glavni odbor ili Sabor ASH svojom odlukom konstatiraju postojanje frakcije.
NN 115/1999 • 4) Nadležna tijela ASH dužna su frakciji osigurati i materijalno-ekonomsku osnovu neophodnu za njezino djelovanje.
NN 115/1999 • 1. unutar stranke na odgovarajući način predstavljaju svoja programsko-politička stanovišta i da se bore za njih;
NN 115/1999 • 2. svoja stanovišta predstave izvanstranačkoj javnosti na način koji ne šteti ASH kao cjelini;
NN 115/1999 • 3. kao frakcija ističu kandidate na unutarstranačkim izborima;
NN 115/1999 • 4. organiziraju unutarstranačke skupove i izaberu osobe koje koordiniraju i vode rad frakcije;
NN 115/1999 • 5. sva tijela ASH rade tako da omoguće demokratsku raspravu i izjašnjavanje o programsko-političkim stanovištima frakcije, te optimalno ostvarenje posebnih interesa frakcije na način koji ne ugrožava ostvarenje Političkog programa ASH i interesa ostalog dijela članstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 115/1999 • 2) Posebnu brigu o ostvarenju prava iz stavka 1. ovog članka i osiguranju uvjeta za djelovanje frakcija vode predsjednik i Predsjedništva ASH.
NN 115/1999 • 1) Izbori za sva tijela i njihove predsjednike iz članka 15. stavak 1. i 2. i članak 20. ovog Statuta obavljaju se tajnim glasovanjem, s lista na kojima je u pravilu istaknuto više kandidata nego što ih se bira.
NN 115/1999 • 2) Glasačima prije izbora treba dati informaciju o kandidatima, te po potrebi osigurati da kandidati osobno predstave svoja politička stanovišta.
NN 115/1999 • 3) Prilikom kandidiranja i ustanovljenja liste kandidata vodi se računa o odgovarajućoj zastupljenosti pojedinih regija, programsko-političkih struja, pripadnika nacionalnih manjina, žena i mladih.
NN 115/1999 • Način utvrđivanja stranačke liste kandidata za državne izbore i izbore za lokalnu samoupravu propisuje Glavni odbor ASH, uz prethodnu konzultaciju s regionalnim organizacijama ASH.
NN 115/1999 • 1) Mandat svih tijela ASH i njegovih članova traje četiri godine. U trajanju mandata nositelja dužnosti izabranog umjesto nositelja dužnosti kome je prestao mandat računa se i vrijeme koje je ovaj obnašao dužnost.
NN 115/1999 • 2) U slučaju da mandat nekog tijela prestane prije proteka roka iz stavka 1. ovog članka, prestaje i mandat svih njegovih članova.
NN 115/1999 • 1) Osim protekom vremena na koje su izabrani, mandati nositeljima pojedinih dužnosti u ASH prestaje od trenutka kada su prestali biti članovi ASH, kada su podnijeli ostavku ili kada su razriješeni dužnosti.
NN 115/1999 • 2) Nositelji dužnosti i članovi središnjih tijela ASH mogu svoj mandat staviti na raspolaganje (uvjetna ostavka) pisanom ili usmenom izjavom Predsjedništvu, Glavnom odboru ili Saboru ASH. U tom slučaju tijelo kome je podnesena uvjetna ostavka glasa o povjerenju nositelju dužnosti kojemu prestaje mandat ako mu nije izglasano povjerenje. Tijelo kome je podnesena uvjetna ostavka može odbiti da glasa o povjerenju nositelju dužnosti koji je tu ostavku podnio, nakon čega on može ili nastaviti obnašati dužnost ili podnijeti ostavku.
NN 115/1999 • 3) Svatko može biti razriješen dužnosti prema postupku analognom onome kojim je izabran, uključivši obvezno tajno glasovanje o razrješenju. Predlagatelj razrješenja mora navesti razloge zbog kojih ga predlaže. Do razrješenja može doći ako je odnosni član ASH djelovao suprotno ovom Statutu ili utvrđenoj politici ASH, ili ako je nemarno obavljao dužnosti koje su mu povjerene.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 137/06, Broj 28/00,
Broj 132/05, Broj 156/08,
Broj 182/04, Broj 55/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE