PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-11-115-1853 NN 115/1999

• 2) Prava i obveze Stručne službe i zaposlenih djelatnika određuje Predsjedništvo posebnim aktom u skladu sa zakonom.


Propis NN 115/1999

• 1) U ASH mogu postojati zasebne programsko-političke struje (frakcije), koje u okviru osnovnih odrednica Političkog programa i ovog Statuta izražavaju određene specifične političke interese.


Propis NN 115/1999

• 2) Frakcijom se smatra grupa članova ASH čiju programsko--političku platformu podržava i potpiše barem sto članova, ili jedna petina članova Glavnog odbora ili sudionika Sabora ASH.


Propis NN 115/1999

• 3) Kada su ispunjeni uvjeti iz stavka 2. ovog članka, Glavni odbor ili Sabor ASH svojom odlukom konstatiraju postojanje frakcije.


Propis NN 115/1999
• 4) Nadležna tijela ASH dužna su frakciji osigurati i materijalno-ekonomsku osnovu neophodnu za njezino djelovanje.

Propis NN 115/1999
• 1. unutar stranke na odgovarajući način predstavljaju svoja programsko-politička stanovišta i da se bore za njih;

Propis NN 115/1999 • 2. svoja stanovišta predstave izvanstranačkoj javnosti na način koji ne šteti ASH kao cjelini;
Propis NN 115/1999 • 3. kao frakcija ističu kandidate na unutarstranačkim izborima;
Propis NN 115/1999 • 4. organiziraju unutarstranačke skupove i izaberu osobe koje koordiniraju i vode rad frakcije;
Propis NN 115/1999 • 5. sva tijela ASH rade tako da omoguće demokratsku raspravu i izjašnjavanje o programsko-političkim stanovištima frakcije, te optimalno ostvarenje posebnih interesa frakcije na način koji ne ugrožava ostvarenje Političkog programa ASH i interesa ostalog dijela članstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 115/1999 • 2) Posebnu brigu o ostvarenju prava iz stavka 1. ovog članka i osiguranju uvjeta za djelovanje frakcija vode predsjednik i Predsjedništva ASH.
Propis NN 115/1999 • 1) Izbori za sva tijela i njihove predsjednike iz članka 15. stavak 1. i 2. i članak 20. ovog Statuta obavljaju se tajnim glasovanjem, s lista na kojima je u pravilu istaknuto više kandidata nego što ih se bira.
Propis NN 115/1999 • 2) Glasačima prije izbora treba dati informaciju o kandidatima, te po potrebi osigurati da kandidati osobno predstave svoja politička stanovišta.
Propis NN 115/1999 • 3) Prilikom kandidiranja i ustanovljenja liste kandidata vodi se računa o odgovarajućoj zastupljenosti pojedinih regija, programsko-političkih struja, pripadnika nacionalnih manjina, žena i mladih.
Propis NN 115/1999 • Način utvrđivanja stranačke liste kandidata za državne izbore i izbore za lokalnu samoupravu propisuje Glavni odbor ASH, uz prethodnu konzultaciju s regionalnim organizacijama ASH.
Propis NN 115/1999 • 1) Mandat svih tijela ASH i njegovih članova traje četiri godine. U trajanju mandata nositelja dužnosti izabranog umjesto nositelja dužnosti kome je prestao mandat računa se i vrijeme koje je ovaj obnašao dužnost.
Propis NN 115/1999 • 2) U slučaju da mandat nekog tijela prestane prije proteka roka iz stavka 1. ovog članka, prestaje i mandat svih njegovih članova.
Propis NN 115/1999 • 1) Osim protekom vremena na koje su izabrani, mandati nositeljima pojedinih dužnosti u ASH prestaje od trenutka kada su prestali biti članovi ASH, kada su podnijeli ostavku ili kada su razriješeni dužnosti.
Propis NN 115/1999 • 2) Nositelji dužnosti i članovi središnjih tijela ASH mogu svoj mandat staviti na raspolaganje (uvjetna ostavka) pisanom ili usmenom izjavom Predsjedništvu, Glavnom odboru ili Saboru ASH. U tom slučaju tijelo kome je podnesena uvjetna ostavka glasa o povjerenju nositelju dužnosti kojemu prestaje mandat ako mu nije izglasano povjerenje. Tijelo kome je podnesena uvjetna ostavka može odbiti da glasa o povjerenju nositelju dužnosti koji je tu ostavku podnio, nakon čega on može ili nastaviti obnašati dužnost ili podnijeti ostavku.
Propis NN 115/1999 • 3) Svatko može biti razriješen dužnosti prema postupku analognom onome kojim je izabran, uključivši obvezno tajno glasovanje o razrješenju. Predlagatelj razrješenja mora navesti razloge zbog kojih ga predlaže. Do razrješenja može doći ako je odnosni član ASH djelovao suprotno ovom Statutu ili utvrđenoj politici ASH, ili ako je nemarno obavljao dužnosti koje su mu povjerene.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 137/06, Broj 28/00, Broj 132/05, Broj 156/08, Broj 182/04, Broj 55/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled