PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2000 • (2) Prvenstvo priveza uz operativnu obalu u luci imaju brodovi odnosno čamci, koji prevoze putnike i brodovi redovnih linija s objavljenim redom plovidbe.
NN 88/2000 • (3) Iznimno od odredbe stavka 2. ovoga članka, ako određeni brod odnosno čamac zbog posebnih razloga mora dobiti prednost (lako pokvarljivi teret, havarija broda/čamca, raspoloživi lučki kapaciteti i sl.) može se odrediti drugačiji red prvenstva priveza brodova i čamaca. Pravna ili fizička osoba koja upravlja lukom dužna je obavijestiti kapetaniju o razlozima zbog kojih je izmijenjen red priveza brodova odnosno čamaca.
NN 88/2000 • Brod odnosno čamac za gospodarske namjene nakon iskrcavanja opasnih tvari u tekućem ili plinovitom stanju mora ishoditi svjedodžbu o izvršenoj degazaciji ukoliko ukrcava teret druge vrste ili ide na popravak.
NN 88/2000 • (1) Iskrcavanje tereta ili opskrba plovila pogonskim gorivom ili drugim materijalom u luci ne smije započeti prije nego se iskrcaju putnici.
NN 88/2000 • (2) Ukrcavanje putnika na plovilo može započeti nakon što je završeno ukrcavanje tereta i pošto se plovilo opskrbilo pogonskim gorivom ili drugim potrebnim materijalom.
NN 88/2000 • (3) Putnici i njihova prtljaga ne smiju se ukrcavati ni iskrcavati preko ograde plovila.
NN 88/2000 • (1) Rubni obalni prostor u luci mora biti stalno slobodan, a u dijelu luke gdje se obavlja ukrcaj ili iskrcaj putnika mora biti i posebno ograđen ili vidljivo obilježen.
NN 88/2000 • (2) Širinu rubnog obalnog prostora određuje pravna ili fizička osoba koja upravlja lukom uz suglasnost kapetanije.
NN 88/2000 • (1) Pravna ili fizička osoba koja obavlja lučku djelatnost, osoba koja upravlja plovilom, prilikom ukrcavanja, iskrcavanja i prekrcavanja tereta i putnika mora poduzeti potrebne mjere u cilju otklanjanja bilo kakve opasnosti za sigurnost ljudi i imovine, te zaštitu voda od onečišćenja.
NN 88/2000 • (2) Prilikom rukovanja suhim rasutim teretom (pijesak, žitarice, rudača i sl.) mora se postaviti platno ili odgovarajuće zaštitno sredstvo između plovila i obale, između dva plovila ili na drugi način spriječiti rasipanje tereta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2000 • (3) Prilikom ukrcavanja, iskrcavanja ili prekrcavanja tekućeg tereta mora se postaviti zaštitna plutajuća brana na način da se spriječi otjecanje eventualnog onečišćenja.
NN 88/2000 • (4) Nakon završenog ukrcavanja, iskrcavanja ili prekrcavanja tereta ili obavljanja bilo koje druge radnje, pravna ili fizička osoba koja je izvršila naprijed navedene radnje dužna je očistiti korišteni dio obalnog prostora.
NN 88/2000 • (1) Ukrcavanje putnika s operativne obale u luci na plovilo namijenjeno za gospodarske svrhe, odnosno iskrcavanje putnika s plovila, obavlja se na dijelu obale koji je za to određen i to preko propisanih mostova ili stepenica koje osigurava plovilo.
NN 88/2000 • (2) Na dijelu obale koji je određen za ukrcavanje i iskrcavanje putnika pravna ili fizička osoba koja upravlja lukom dužna je osigurati mjesto za privez broda odnosno čamca te slobodan prostor za pristup putnika. Pravna ili fizička osoba koja upravlja lukom dužna je taj dio obale noću osvijetliti.
NN 88/2000 • (3) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, ukrcavanje i iskrcavanje putnika može se obavljati i čamcem koji se ne smije približiti plovilu prije završetka njegova manevra.
NN 88/2000 • (4) Kapetanija određuje uvjete koje mora ispunjavati čamac iz stavka 3. ovoga članka.
NN 88/2000 • Plovilo za gospodarske namjene, mora prigodom ukrcavanja odnosno iskrcavanja putnika i tereta poduzeti ove mjere:
NN 88/2000 • 1. Otvor ograde ne smije se otvoriti prije privezivanja plovila uz obalu odnosno prije nego se brod ili čamac odveže,
NN 88/2000 • 2. Most za ukrcavanje odnosno iskrcavanje putnika i tereta mora biti sigurno i čvrsto postavljen i mora imati dovoljno jake bočne ograde, a na podu pričvršćene poprečne letvice. Noću mora biti dobro osvijetljen,
NN 88/2000 • 3. Grotla skladišta i svi palubni otvori moraju biti ograđeni i tako zatvoreni da se pored ili preko njih može sigurno prolaziti,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 2/03, Broj 48/03,
Broj 45/05, Broj 100/04,
Broj 61/09, Broj 132/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE