PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/1996 • (2) Rješenje se upisuje u Upisnik tako, da svaki ugostiteljski objekt za kojeg je upis obavljen dobiva stalnu brojčanu oznaku upisa.
NN 14/1996 • (1) Popunjavanje odjeljaka u Upisniku obavlja se upisivanjem odgovarajućih podataka koji su naznačeni u produžetku broja odjeljka.
NN 14/1996 • (2) Odjeljci Upisnika popunjavaju se čitljivo, na način da se podaci upisuju od početka slobodnog odjeljka.
NN 14/1996 • (3) Podaci upisani u Upisniku ne smiju se brisati niti ispravljati.
NN 14/1996 • (4) Iznimno, manje pogreške ispravljaju se precrtavanjem vodoravnom crtom, sa datumom ispravka i potpisom ovlaštene osobe. Ako se radi o većim pogreškama, cijeli upis se poništava precrtavanjem kosom crvenom crtom i upis se obavlja na prvoj slobodnoj stranici Upisnika.
NN 14/1996 • (1) Podaci o izmjenama u ugostiteljskom objektu, koje su nastale nakon prvog upisa, upisuju se u Upisnik u odjeljak "naknadni upisi". Nakon upisa podataka, odjeljak koji sadrži stare podatke precrtava se kosom crvenom crtom.
NN 14/1996 • (2) U slučaju kada je odjeljak naknadnih upisa popunjen, upis se nastavlja na prvoj slobodnoj stranici Upisnika na način da se prepišu svi važeći podaci iz odgovarajućih odjeljaka ranijeg upisa. Na obje stranice upisa upiše se sveza prijenosa upisom broja knjige i odgovarajuće stranice. Stranica s koje su podaci prepisani na novu stranicu Upisnika, precrtava se kosom crvenom crtom.
NN 14/1996 • (3) Prestanak poslovanja ugostiteljskog objekta upisuje se u Upisnik u odjeljak naknadnih upisa, nakon čega se ta stranica Upisnika precrtava s dvije kose crvene crte.
NN 14/1996 • U slučaju kada se upisani ugostiteljski objekt preustroji u ugostiteljski objekt druge vrste, upis tog ugostiteljskog objekta obavlja se pod drugim upisnim brojem, na prvoj slobodnoj stranici Upisnika.
NN 14/1996 • (1) Zbirka isprava vodi se u jednom omotu za svaki ugostiteljski objekt upisan u Upisnik.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 14/1996 • (2) Na omotu Zbirke isprava, ispod naslova "Zbirka isprava", upisuju se vrsta i naziv ugostiteljskog objekta, sjedište i brojčana oznaka pod kojom je upis obavljen.
NN 14/1996 • (3) U Zbirku isprava odlaže se po jedan primjerak: zahtjeva ugostitelja za utvrđivanje minimalnih uvjeta ugostiteljskog objekta i upis u Upisnik, priloga i dokaza priloženih uz zahtjev, rješenje da ugostiteljski objekt ispunjava minimalne uvjete, te druge odgovarajuće isprave temeljem kojih su obavljeni naknadni upisi.
NN 14/1996 • (1) Upisnik i Zbirka isprava propisani ovim Pravilnikom smatraju se ispravama trajne vrijednosti.
NN 14/1996 • (2) Odgovorna osoba nadležnog ureda zadužena za vođenje Upisnika, obvezna je čuvati Upisnik i zbirke isprava na način da se zaštite od zlouporabe, oštećenja i uništenja.
NN 14/1996 • (3) Svaka osoba ima pravo uvida u podatke upisane u Upisnik.
NN 14/1996 • (4) Svaka osoba koja ima pravni interes ima pravo uvida u Zbirku isprava.
NN 14/1996 • (5) Uvid u Upisnik i Zbirku isprava obavlja se u nazočnosti odgovorne osobe.
NN 14/1996 • (2) Kada se Upisnik vodi na osobnom računalu, na odgovarajući medij pohranjuje se sigurnosna kopija Upisnika, koja služi kao pričuvna kopija u slučaju oštećenja podataka iz upisa obrađenih u računalu.
NN 14/1996 • (3) Pričuvna kopija Upisnika čuva se na odvojenom mjestu osiguranom od neovlaštenog pristupa i štetnih utjecaja (topline, vode i sl.).
NN 14/1996 • (4) Pričuvna kopija iz stavka 2. ovoga članka stvara se najmanje jednom tjedno za nove upise u Upisnik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 77/92, Broj 84/07,
Broj 125/97, Broj 5/04,
Broj 114/03, Broj 67/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE