PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1999 • 23.2.4 detaljnim opisom uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja: dimenzije, oblik, pripadajući dijelovi i položaj na vozilu
NN 58/1999 • 23.3 Vozilo koje predstavlja tip za koju je zatražena homologacija mora se dostaviti tehničkom servisu (ovlašteni laboratorij) koji je odgovoran za provedbu homologacijskih ispitivanja.
NN 58/1999 • 23.3.1 Vozilo koje nema na sebi sve sastavnice koje pripadaju tipu može se prihvatiti za ispitivanje pod uvjetom da podnositelj zahtjeva može dokazati da nedostatak tih sastavnica ne može utjecati na rezultate provjera u smislu zahtjeva iz ovoga pravilnika, i pod uvjetom da mjerodavna ustanova prihvati taj dokaz.
NN 58/1999 • 23.4 Mjerodavna ustanova mora provjeriti postojanje zadovoljavajućih dogovora radi osiguranja djelotvorna nadzora nad sukladnošću proizvodnje prije izdavanja homologacije tipa
NN 58/1999 • 24.1 Ako vozilo koje je podneseno na homologaciju prema ovom ovom pravilniku zadovoljava zahtjeve iz točke 25. mora se izdati homologacija toga tipa vozila.
NN 58/1999 • 24.2 Svaki homologirani tip dobiva svoj homologacijski broj. Prve dvije znamenke (sada 01 za 01 niz izmjena i dopuna koje su stupile na snagu 25. ožujka 1989.) moraju označivati broj niza izmjena ili dopuna koji sadrži najnovije veće tehničke izmjene ili dopune ovoga pravilnika objavljene do vremena izdavanja homologacije. Ista ugovorna strana ne smije označiti istim brojem drugi tip vozila.
NN 58/1999 • 24.3 Obavijest o homologaciji, proširenju ili odbijanju homologacije za određeni tip vozila prema ovomu pravilniku mora biti dostavljena stranama u Sporazumu iz 1958. godine koje primjenjuju ovaj pravilnik s pomoću formulara koji je u skladu s modelom danim u dodatku 2. ovoga pravilnika.
NN 58/1999 • 24.4 Na svako vozilo koje odgovara tipu koji je homologiran prema ovom pravilniku u prostoru koji je lako dostupan i koji se navodi u izjavi o homologaciji mora se postaviti tako da bude vidljiva međunarodna homologacijska oznaka koja se sastoji od:
NN 58/1999 • 24.4.1 kružnice oko slova "E", iza kojeg se nalazi razlikovni broj države koja je odobrila homologaciju 2
NN 58/1999 • 24.4.2 broja ovoga pravilnika iza kojeg se nalazi "R", crtica i homologacijski broj desno od kruga koji je propisan u točki 24.4.1.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1999 • 24.6 Ako je vozilo sukladno tipu vozila homologiranom prema jednomu ili više drugih pravilnika koji su dodaci Sporazuma, u istoj zemlji koja je izdala homologaciju prema ovomu pravilniku nije potrebno ponavljati simbol propisan u točki 24.4.1; u takvom slučaju brojevi pravilnika i homologacije te dodatni simboli za pravilnike za koje je homologaciju izdala zemlja koja je izdala homologaciju prema ovomu pravilniku upisani su jedan ispod drugoga desno od simbola propisanog u točki 24.4.1.
NN 58/1999 • 24.6 Homologacijska oznaka mora biti jasno čitljiva i neizbrisiva.
NN 58/1999 • 24.7 Homologacijska oznaka mora se postaviti blizu natpisne pločice proizvođača ili na njoj.
NN 58/1999 • 24.8 U dodatku 4. ovoga pravilnika prikazani su primjeri izgleda homologacijskih oznaka.
NN 58/1999 • 25.1 Međuprostor između tla i donjeg dijela zaštite od stražnjega podlijetanja kad je vozilo neopterećeno ne smije prekoračiti 550 mm po cijeloj širini.
NN 58/1999 • 25.2 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora biti postavljena što bliže stražnjoj strani vozila.
NN 58/1999 • 25.3 Širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije ni u jednoj točki prekoračiti širinu stražnje osovine izmjerenu na krajnim bočnim točkama kotača, izuzimajući izbočenje guma u dodiru s tlom, niti od nje biti uža više od 100 mm. Ako ima više stražnjih osovina kao mjerodavnu treba uzeti širinu najšire osovine. Kad je uređaj sastavni dio karoserije vozila i kad prekoračuje širinu stražnje osovine primjenjuje se zahtjev prema kojemu širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije biti veća od širine stražnje osovine ne.
NN 58/1999 • 25.4 Visina profila zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije biti manja od 100 mm. Bočni krajevi zaštite od stražnjega podlijetanja ne smiju biti savijeni prema unatrag niti imati oštre vanjske rubove; ti su zahtjevi su ispunjeni kad su bočni krajevi zaštite od stražnjega podlijetanja zaobljeni na vanjskoj strani s polumjerom zakrivljenosti koji nije manji od 2,5 mm.
NN 58/1999 • 25.5 Zaštita od stražnjega podlijetanja može biti konstruirana tako da može imati više položaja na stražnjoj strani vozila. U tome slučaju treba postojati sigurna metoda za osiguranje uređaja u radnom položaju tako da je onemogućeno bilo kakvo slučajno mijenjanje položaja. Sila koju treba primijeniti djelatnik radi promjene položaja uređaja ne smije biti veća od 40 kg.
NN 58/1999 • 25.6 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora imati odgovarajuću otpornost u odnosu na sile koje djeluju usporedno uzdužnom osi vozila i biti spojena u radnome položaju na profile šasije ili druge dijelove koji ih nadomještaju. Smatra se da je taj zahtjev zadovoljen ako se dokaže da vodoravno rastojanje između kraja zaštite od stražnjega podlijetanja i stražnjega kraja vozila za vrijeme i poslije djelovanja ispitnih sila koje su dane u dodatku 5 ne prekoračuje 400 mm u bilo kojoj točki djelovanja ispitnih sila. Kod mjerenja tog rastojanja ne treba uzimati u obzir nijedan dio vozila na visini većoj od 3 m iznad tla kad je vozilo neopterećeno.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 71/07, Broj 31/08,
Broj 25/95, Broj 58/06,
Broj 25/08, Broj 131/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE