PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 54/1993

• 27. Ministarstvo kulture i prosvjete, Zavod za zaštitu spomenika kulture, predlaže cijene za specifične radove na nepokretnim spomenicima kulture koji nisu navedeni u standardnoj građevinskoj kalkulaciji, kao i korekcije cijena radova koji su navedeni u kalkulaciji, a specifični su za spomenike kulture. Ovo ministarstvo predlaže cijene za sve radove sanacije odnosno restauriranje pokretnih spomenika kulture i cijene za procjenu uništenih ili nestalih spomenika kulture.


Propis NN 54/1993

• 28. Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva predlaže jedinstvene jedinične cijene za dugogodišnje nasade, za šume i divljač, za stočni fond, perad i ribu i za tekuću poljoprivrednu proizvodnju (žitarice, industrijsko i drugo bilje, livade, pašnjaci, rasadnici i voće). Temeljem utvrđenih ratnih šteta vrši proračun gubitaka budućeg prirasta drvne mase u šumama.


Propis NN 54/1993

• 29. Ministarstvo pomorstva, prometa i veza predlaže jedinstvene cijene za štete na sredstvima pomorskog i riječnog prometa, na motornim cestovnim i tračničkim vozilima i drugim sredstvima prometa i veza kao i cijene za željezničku infrastrukturu i opremu.


Propis NN 54/1993

• 30. Ministarstvo pravosuđa predlaže jedinstvene cijene za nematerijalnu štetu zbog gubitka života i zdravlja ljudi.


Propis NN 54/1993
• 31. Ministarstvo uprave predlaže postupak, utvrđivanje troškova i cijena za štete nastale ovoj djelatnosti.

Propis NN 54/1993
• 32. Ministarstvo rada i socijalne skrbi predlaže jedinstvene cijene usluga za zbrinjavanje stanovništva:

Propis NN 54/1993 • - za identifikaciju poginulih, pogrebe i posmrtne pripomoći
Propis NN 54/1993 • 33. Ministarstvo zdravstva predlaže jedinstvene cijene zdravstvenih usluga s kojima se izračunavaju troškovi za:
Propis NN 54/1993 • 34. Zavodi i drugi organi uprave i samouprave učestvuju u popisu i procjeni ratne štete prema zahtjevu Republičke komisije.
Propis NN 54/1993 • 35. Državni zavod za statistiku osigurava odnosno obrađuje neophodne statističke podatke potrebne za rad Republičke komisije i stručnih komisija. Ovo se naročito odnosi na područje cijena i uputa za svođenje vrijednosti ratnih šteta na željene vrijednosti u pojedinom razdoblju ili danu, na podatke za utvrđivanje jedinstverkili cijena rada, usluga, materijala i naknade, koji služe za proračun pojedinih segmenata ratne štete u cjelini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 54/1993 • 36. Vrijednost ratnih šteta procjenjuje se za rardoblje koje počinje s 15. kolovoza 1990 godine, a završava s danom prestanka ratnih razaranja, tj. danom koji se službeno odredi.
Propis NN 54/1993 • Vrijednost ratnih šteta utvrđuje se u cijenama na dan 31. prosinca 1990. godine i izražava u hrvatskim dinarima (HRD).
Propis NN 54/1993 • 37. Koliko se za neki segment procjene ne raspolaže cijenom na dan 31. prosinca 1990, šteta se procjenjuje na dan procjene i svodi određenim općim koeficijentom na dan 31. prosinca 1990. godine.
Propis NN 54/1993 • 38. Metodologija procjene, primjene cijena kao i jedinstveni cjenici sastavni su dio ove Upute. Cjenike objavljuje Ministarstvo financija u Biltenima Republičke komisije.
Propis NN 54/1993 • 39. Šteta se procjenjuje komisijski, direktnirn pregle dom ili uvidom. Šteta se utvrđuje po prijavi oštećenog (pravne ili fizičke osobe) Županijskoj komisiji, ali se možc utvrđivati i po službenoj dužnosti (odsutnost ili smrt prijavitelja). Inicijativu i brigu vodi općina U takvoin slučaju štetu prijavljuje osoba koja ima saznanja o pričinjenoj šteti. Svi građani Republike Hrvatske i sve pravne osobe dužne su prijaviti počinjenu im cjelokupnu ratnu štetu. Pravne i fizičke osobe drugih država prijavljuju ratnu štetu Županijskoj komisiji.
Propis NN 54/1993 • Prijave ratnih šteta vrše se na obrascima Š-09 i Š-10, koja odgovaraju međunarodnina standardirna. Dužnost prijave po ovim obrascima pripada svakoj pravnoj i fizičkoj osobi koja je već prijavila dosadašnju štetu, kao i novonastalu.
Propis NN 54/1993 • 40. Neznatna šteta na imovini i dobrima ne prijavljuje se. Najmanji iznos štete koji se može prijaviti iznosi za fizičke osobe 7.000 HRD (odnosno protuvrijednost od 1000 DEM na dan 31. prosinca 1990.). Postupak procjene ratne štete za pravne osobe neće se obaviti ako su troškovi postupka procjene viši od same štete.
Propis NN 54/1993 • 41. Svi dokumenti za procjenu štete izrađuju se na jedinstvenim obrascima koje propisuje Republička komisija (vidi priloge ovoj Uputi), a izrađuju se u tri primjekka, osim za nepokretne i pokretne spomenike kulture, za koje se izrađuju u četiri primjerka. Temeljem pripremljene dokumentacije izrađuje se zbrojno izvješće o šteti za teritorij pojedine županije i zbrojno izvješće o šteti za teritorij pojedine općine (grada). Njih izrađuje Županijska komisiia, stručna komisija ili organizacija kojoj to županija povjeri. Za velike gospodarske sustave izrađuju se zbrojna izvješća, koja prikazuju štetu za te sustave. Izvješća velikih gospodarskih sustava za teritorij pojedine županije sastavni su dio izvješća te županije.
Propis NN 54/1993 • 42. Ministarstva koja prema ovoj Uputi predlažu osnivanje Posebnih komisija ovlaštena su uz odobrenje Republičke komisije, na osnovi ove Upute, propisati dopunske, detaljnije upute koje služe radi prikikpljanja dopunskih podataka za vlastite potrebe. Ove upute i dobiveni podaci sastavni su dio jedinsevene metodologije i dokumentacije o ratnoj šteti.
Propis NN 54/1993 • 43. Za područje općine (grada) prikupljeni podaci slažu se sređeni u registratore. Od tri primjerka pupunjenog obrasca, jedan ostaje odnosno predaje se oštećenom, jedan ostaje u županiji, a jedan se predaje Republičkoj komisiji. Prvo se razdvoje kopije istovrsnih obrazaca. Zatim se slaže dokumentacija koja ostaje županiji i dokumentacija koja će se predati Republičkoj komisiji. Ove dvije dokumentacije su identične. Obrasci se slažu ovim redom
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 26/92, Broj 11/02, Broj 32/95, Broj 56/08, Broj 104/06, Broj 22/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled