PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• 3: ako pretplatnik nakon proteka 90 dana ne zatraži ponovno uključenje pretplatničke terminalne opreme koja je privremeno tsključena na njegov zahtjev;


Propis NN 84/1995

• 4. ako pretplatnik iseli iz stambenog ili poslovnog prostora i pretplatničku terminalnu opremu ostavi na uporabu novom korisniku, a da nije izvršena promjena imena u naslovu pretplatnika u roku od 90 dana;


Propis NN 84/1995

• 5. ako pretplatnik pismenim zahtjevom zatraži raskid pretplatničkog odnosa ;


Propis NN 84/1995

• 6. ako pretplatnik ne dopusti pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme i nakon proteka roka od 30 dana nakon što mu je oprema privremeno isključena iz telekomunikacijske mreže ;


Propis NN 84/1995
• 7. ako pretplatnik ni nakon proteka roka od 90 dana nakon što mu je pretplatnička terminalna oprema privremeno isključena iz telekomunikacijske mreže ne podnese zahtjev z peomjnu imena u naslovu;

Propis NN 84/1995
• 8. ako pretplatnik priključi na telekomunikacijsku mrežu terminalnu opremu koja nema odgovarajući certifikat;

Propis NN 84/1995 • 9. ako pretplatnik ili druga osoba sa svoje terminalne opreme uznemirava ili vrijeđa druge pretplatnike, a nakon što to utvrdi mjerodavni sud.
Propis NN 84/1995 • (1) Pretplatnik će plaćati cijenu priključenja i korištenje uslugama davatelju usluga u skladu s njegovim važećim cjenikom.
Propis NN 84/1995 • (2) U slučaju da dugovi pretplatnika prema davatelju usluga prijedu ranije dogovoreni kreditni iznos, pretplatnik je obvezan, nakon potraživanja platiti traženi iznos. Pretplatnik će podmiriti sve troškove koji su se pojavili u svezi s utjerivanjem dugova od strane davatelja usluga.
Propis NN 84/1995 • (3) Pretplatnik može podnijeti pritužbu na iznos kojim je zadužen za obavljanje telekomunikacijske usluge. Pritužba se rješava po postupku određenom ovim pravilnikom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • (1) Pretplatnik ili korisnik usluge može podnijeti davatelju usluga pritužbu na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, za nepravilan rad djelatnika davatelja usluga, te za nepravodobno ili površno otklanjanje tehničkih smetnji.
Propis NN 84/1995 • (2) Pritužbu iz stavka 1. ovog članka, korisnik podnosi pismeno ili osobno mjerodavnoj službi davatelja usluge, koja je dužna sprovesti odgovarajući postupak ispitivanja opravdanosti pritužbe.
Propis NN 84/1995 • (3) Pretplatnik koji je podnio pritužbu na iznos kojim je zadužen za obavljane telekomunikacijske usluge plaća do konačnog rješenja pritužbe prosječan iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od 3 mjeseca prije razdoblja na koji se odnosi pritužba. Ako se ne može utvrditi prosjek za posljednja 3 mjeseca (pretplatnik je ukopčan manje od 3 mjeseca) onda se uzima kraće vremensko razdoblje.
Propis NN 84/1995 • (4) Ako se provjerom utvrdi tehnička smetnja ili druga neispravnost koja je uzrok povećanog zaduženja za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, pretplatniku se ispostavlja novi račun za telekomunikacijske usluge. U slučaju da je račun telekomunikacijskih usluga plaćen prije podnošenja pritužbe, pretplatniku se vraća više zaračunati iznos ili se za taj iznos umanji slijedeći račun telekomunikacijskih usluga.
Propis NN 84/1995 • (5) Davatelj usluga je dužan izjasniti se pismeno o utemeljenosti pritužbe za obavljene telekomunikacijske usluge u roku od 30 dana od dana njezinog podnošenja.
Propis NN 84/1995 • (6) Ako tehnička smetnja nije uklonjena u roku od 24 sata, pretplatniku se umanjuje pretplata za onoliko dana koliko je smetnja trajala.
Propis NN 84/1995 • (1) Kada korisnik telekomunikacijske usluge ili druga ovlaštena osoba želi ostvariti naknadu štete ili druga potzaživanja iz ugovora o obavljanju telekomunikacijskih usluga, dužan je davatelju usluga podnijeti pismeni zahtjev.
Propis NN 84/1995 • (2) U pismenom zahtjevu iz stavka 1. ovog članka, korisnik ili druga ovlaštena osoba dužna je navesti visinu potraživanja, činjenice i dokaze na kojima temelji svoj zahtjev.
Propis NN 84/1995 • (3) Davatelj usluga je dužan korisniku telekomunikacijske usluge ili drugoj ovlaštenoj osobi koja je podnijela zahtjev iz stavka 1. ovog članka odmah isplatiti potraživanje ako je zahtjev osnovan, a najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva, a nakon utvrđivanja istinitosti navoda korisnika.
Propis NN 84/1995 • (4) Ako davatelj usluga ne isplati potraživanje u roku iz stavka 3. ovog članka, korisnik telekomunikacijske usluge ili druga ovlaštena osoba može podnijeti tužbu sudu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 17/02, Broj 132/04, Broj 129/07, Broj 5/08, Broj 85/07, Broj 45/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled