PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1995 • (3) Davatelj usluga ima tarifni sustav za prodaju telekomunikacijskih usluga, zasnovan na troškovnim načelima.
NN 84/1995 • (4) Da bi svim korisnicima olakšao pristup telekomunikacijskim uslugama, davatelj usluga vodi rauna o specifičnim potrebama hendikepiranih osoba u dogovoru sa specijaliziranim ustanovama.
NN 84/1995 • (5) U slučaju prekida ili poremećaja usluga, davatelj usluga poduzima potrebne mjere za njihovo ponovno uspostavljanje u najkraćem roku, poglavito kad se radi o uspostavljanju telekomunikacijskih sveza za potrebe državnih tijela. Davatelj usluga izvješćuje ministra pomorstva, prometa i veza (u daljnjem štivu: ministar) o mjerama predviđenim za tu svrhu i o njihovu provođenju.
NN 84/1995 • (6) Davatelj usluga može privremeno ograničiti neke usluge drugim korisnicima, kako bi se izbjeglo zagušenje u prometu. Prednost određuje ministar u suradnji s ministrom unutarnjih poslova i ministrom obrane.
NN 84/1995 • (1) U skladu s uvjetima iz članka 3. ovog pravilnika, HPT osigurava za sve korisnike:
NN 84/1995 • - usluge prijenosa brzojavnih priopćenja (brzojav, teleks),
NN 84/1995 • - uslugu zakupa telekomunikacijskih vodova za prijenos govora, zvuka, podataka, dokumenata, slika i drugo,
NN 84/1995 • (2) HPT osigurava telekomunikacijski priključak od za vršne točke u uvjetima predviđenim Zakonom o telekomunikacijama i ovim pravilnikom, svakoj osobi koja to traži na cijelom državnom teritoriju, kada za to postoje tehničke mogućnosti.
NN 84/1995 • (3) HPT priključuje pretplatničku terminalnu opremu u roku od 30 dana od dana prihvaćanja zahtjeva, te razvija i održava visoku kakvoću usfuge. Svakom pretplatniku koji to zatraži, osigurava najam i održavanje osnovne terminalne opreme.
NN 84/1995 • (4) HPT je mjerodavan predložiti svaku dodatnu uslugu kojoj je cilj da poboljša uporabu terminalnog uređaja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1995 • (5) HPT mora omogućiti rad drugih davatelja usluga, koji korisnicima javne telekomunikacijske mreže daju dodatne usluge uz koncesiju Vijeća za telekomunikacije.
NN 84/1995 • - telefonsku uslugu u pokretnoj mreži (u Hrvatskoj i globalnom sustavu - GSM),
NN 84/1995 • - telematsku uslugu (prijenos podataka, širokopojasni prijenos podataka, elektroničku razmjenu poruka, videoteks i drugo),
NN 84/1995 • (2) HPT je obvezan usluge otvorene za konkurenciju voditi u posebnom računovodstvenom popisu.
NN 84/1995 • (3) HPT ne može usluge otvorene za konkurenciju subvencionirati iz osnovnih usluga.
NN 84/1995 • Štujući odredbe članka 3. ovog pravilnika davatelj usluga: 1. izdaje imenik pretplatnika prema uvjetima iz članka 78. Zakona o telekomunikacijama;
NN 84/1995 • 2. osigurava uslugu telefonskih informacija koja omogućuje dobivanje pretplatničkog broja na osnovi imena i adrese u bazi podataka, uz štovanje prava pretplatnika da se njegov pozivni broj ne objavljuje.
NN 84/1995 • Davatelji usluga imaju mogućnost da, u skladu sa zahtjevima korisnika i u okviru svoje djelatnosti, uvedu i druge telekomunikacijske usluge, osim onih navedenih u člancima 4., 5., 6. i 7. ovog pravilnika.
NN 84/1995 • (1) Koncesionar mora, u okviru koncesije, svima pod jednakim uvjetima omogućiti korištenje uslugom primjerene kakvoće u skladu s tehničkim uvjetima i uvjetima uporabe.
NN 84/1995 • (2) Za davanje tefekomunikacijskih usluga koncesionar mora odrediti uvjete poslovanja, uključujući i cijene usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 132/98, Broj 30/98,
Broj 82/09, Broj 53/06,
Broj 87/09, Broj 52/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE