PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2001 • 3. Neovisno provođenje audita je proces rutinske provjere slučajnih uzoraka s ciljem utvrđivanja osposobljanosti Organizacije da provede osposobljavanje i ispite prema traženim standardima. To predstavlja pregled cjelovitog sustava osposobljavanja i ne nadomješta potrebu da instruktori osiguraju provođenje osposobljavanja prema traženom standardu.
NN 38/2001 • 4. Osim kako je određeno u točki 5., audit procedure trebaju osigurati provjeru sukladnosti prema JAR-147 barem jednom svakih 12 mjeseci te se mogu obaviti kao jedan kompletan audit ili podijeliti prema unaprijed određenom planu.
NN 38/2001 • 5. Ako se Organizacija sa sposobnošću osposobljavanja broja polaznika manjeg od 50 odluči ugovoriti audit sustava kakvoće prema 9 A-JAR-147.60(b), uvjet je da se provedu dva audita svakih dvanaest mjeseci, od kojih jedan mora biti nenajavljen.
NN 38/2001 • 6. Potrebno je napraviti izvještaj svaki puta kad se provede audit opisujući uočena odstupanja te predlažući korektivne mjere. Izvještaj treba poslati odjelu odnosno odjelima zaduženim za provođenje korektivnih mjera te predložiti rokove za korekciju odstupanja. Mogući datumi provođenja korektivnih mjera mogu se raspraviti s rukovoditeljima odjela u kojima je proveden audit prije nego što odjel za kakvoću potvrdi te datume u izvještaju. Nadležni odjeli prema 9 A-JAR-147.60(b) trebaju ispraviti sve negativne zaključke i obavijestiti odjel kakvoće o tim ispravcima.
NN 38/2001 • 7. Audit treba ustanoviti tako da se uvijek osigura da audit provode kadrovi koji nisu zaduženi za provođenje funkcije ili procedure. Zbog toga slijedi da velika Organizacija treba imati određenu grupu za audit kakvoće čija jedina funkcija je provođenje audita, izrada izvještaja, predlaganje korektivnih mjera i praćenje rezultata kako bi se osiguralo provođenje korektivnih mjera, a time i ispravljanje uočenih nedostataka. Kod Organizacije srednje veličine prihvatljivo je koristiti kompetentne kadrove iz jedne sekcije/odjela za provođenje audita u onoj sekciji/odjelu, za čiju funkciju i procedure nisu odgovorni uz uvjet da ukupno planiranje i provedba budu pod kontrolom rukovoditelja za kvalitetu.
NN 38/2001 • 8. Nadzor uprave i sustav praćenja je drugi dio neovisnog sustava kakvoće i ne može se ugovoriti s vanjskim osobama. Osnovna funkcija je osigurati da se svi uočeni nedostaci kao rezultat provođenja audita isprave na vrijeme kako bi se odgovorni rukovoditelj mogao ispravno informirati o stanju sukladnosti i svim pitanjima sigurnosti. Odgovorni rukovoditelj treba održavati redovite sastanke radi provjere provođenja korektivnih mjera i poštivanja definiranih rokova. U velikim Organizacijama takvi sastanci mogu biti delegirani na rukovoditelja kvalitete ako se odgovorni rukovoditelj/izvršni direktor barem jednom godišnje susreće s odgovornim osobljem uključenim u pregled sveukupnog rada.
NN 38/2001 • Najmanje 30 % vježbi praktičnog osposobljavanja treba provesti u stvarnim radnim uvjetima kako bi se osiguralo da polaznik ima određeno iskustvo radnog okružja prije nego što se dovrši program osnovnog osposobljavanja.
NN 38/2001 • Osposobljavanje podkategorije B1 ili B2 ili podkategorije B1 kombinirano B2 sa prema JAR-66 treba obuhvaćati između 50% i 60% teoretske poduke.
NN 38/2001 • Osposobljavanje kategorije A prema JAR-66 treba obuhvaćati između 30% i 35% teoretske poduke.
NN 38/2001 • Osposobljavanje za prebacivanje iz kategorije A na podkategoriju B1 ili B2 ili B1 kombinirano sa B2 prema JAR-66 treba obuhvaćati između 60% i 70% teoretske poduke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2001 • Osposobljavanje za prebacivanje iz podkategorije B1 u B2 ili iz podkategorije B2 i B1 prema JAR-66 treba obuhvaćati između 80% i 85% teoretske poduke.
NN 38/2001 • Osposobljavanje za prebacivanje iz jedne podkategorije B1 u drugu podkategorije B1 prema JAR-66 treba obuhvaćati između 50% i 60% teoretske poduke.
NN 38/2001 • Osposobljavanje za prebacivanje iz jedne podkategorije A do druge podkategorije A prema JAR-66 treba obuhvaćati između 30% i 40% teoretske poduke.
NN 38/2001 • Ovaj stavak obuhvaća situacije u kojima je polaznik jednako osposobljen u nekoj drugoj organizaciji ili školi temeljem čega se može smatrati nerazumno i nepotrebno ponavljati takvo osposobljavanje. Budući da se opseg osposobljavanja i standardi razlikuju, ovaj stavak omogućuje da se svaki slučaj razmotri pojedinačno. Slučajevi osposobljavanja koji bi trebali biti pokriveni obuhvaćaju, ali nisu ograničeni na sljedeće:
NN 38/2001 • Osposobljavanje na razini višeg školovanja kao što je diploma sveučilišta, tehničko osposobljavanje iz vojnog zrakoplovstva, početno osposobljavanje u zrakoplovstvu i slično tehničko osposobljavanje u nekom drugom nezrakoplovnom području. U svakom slučaju, Organizacija treba usporediti standarde osposobljavanja i predložiti odgovarajuće izuzetke nadležnom tijelu, ako nadležno tijelo već nije odredilo odgovarajuće izuzeće drugim ustanovama.
NN 38/2001 • 1. Broj pismenih pitanja za svaku kategoriju i podkategoriju prema JAR-66 i vrijeme dopušteno za dogovor na ta pitanja određeno je u materijalu za upute “JAA Materijala za upravnu provedbu i upute, Poglavlje dva, Održavanje, Dio dva Postupci, poglavlje 23”.
NN 38/2001 • 2. Prolazna ocjena za svakog polaznika za svaku kategoriju A ili podkategoriju B1 ili B2 prema JAR-66 provjera osnovnog znanja ne smije biti manja nego ona navedena u “JAA uputama JAA Materijala za upravnu provedbu i upute, Poglavlje dva, Održavanje, dio dva Postupci, poglavlje 23”.
NN 38/2001 • 3. Ukoliko se ispit provodi u više dijelova, provjera osnovnog znanja iz točke 2. odnosi se na svaki pojedini dio.
NN 38/2001 • Postoje mogućnosti prema kojima nadležno tijelo može zatražiti od ovlaštene Organizacije prema JAR-147 ispitivanje polaznika koji se nije osposobljavao u dotičnoj Organizaciji, i to:
NN 38/2001 • – kada je polaznik sam proučavao predmet, a nije pohađao odobreni tečaj;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/06, Broj 38/96,
Broj 64/07, Broj 112/04,
Broj 84/08, Broj 102/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE