PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-07-53-951 NN 53/1994

• (3) Pretplatnik koji je podnio pismenu pritužbu na iznos kojim je zadužen za obavljene telekomunikacijske usluge plaća, do konačnog rješenja pritužbe, najmanje prosječni iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od tri mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi pritužba.


Propis NN 53/1994

• (4) Davatelj usluga je dužan izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku od 30 dana od dana njezina podnošenja.


Propis NN 53/1994

• (5) Postupak rješavanja pritužbi uređuje se Pravilnikom o uslugama.


Propis NN 53/1994

• (1) Davatelj usluga odgovara, u unutrašnjem prortketu, za gubitak brzojava ili iskrivljenja njegova sadržaja, te za prekoraćenje roka za prijenos i urućenje brzojava, u granicama utvrđenim odredbama ovoga Zakona


Propis NN 53/1994
• (2) U međunarodnom prometu davatelj usluga odgovara u granicama utvrđenim međunarodnim dokumentima.

Propis NN 53/1994
• (3) Davatelj usluga je dužan pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti naknadu za gubitak brzojava ili iskrivljenja sadržaja brzojava u protuvrijednosti domaće valute 60 DEM i za prekoraćenje roka za prijenos i urućenje brzojava, u protuvrijednosti domaće valute od 36 DEM.

Propis NN 53/1994 • (4) U slučajevima iz stavka 3. ovoga članka davatelj usluga je, osim naknade, dužan vratiti i plaćenu cijenu usluge.
Propis NN 53/1994 • (5) Davatelj usluga ne odgovara za izgubljenu dobit niti stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka brzojava ili iskrivljenja sadržaja brzojava, te prekoraćenja roka za priienos i urućenje brzojava.
Propis NN 53/1994 • (6) Davatelj usluga nije odgovoran u slučaju kada je do gubitka brzojava, iskrivljenja sadržaja brzojava ili prekoraćenja roka za prijenos i urućenje brzojava, došlo uslijed stvarnih uzroka, koji se nisu mogli predvidjeti ni izbjeći ili otkloniti (viša sila).
Propis NN 53/1994 • (1) Potraživanje naknade štete i druga potraživanja iz ugovora o obavljanju usluga korisnik usluga ili druga ovlaštena osoba može ostvariti podnošenjem zahtjeva davatelju usluga u pismenom obliku, na način predviđen Pravilnikom o uslugama ili podnošenjem tužbe sudu, ako davatelj usluga ne isplati to potraživanje u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1994 • (2) Na potraživanje korisnika usluga ili druge ovlaštene osobe, davatelj usluga plaća zatezne kamate od dana podnošenja zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka.
Propis NN 53/1994 • (3) Na potraživanje davatelja usluga, kamate teku od dana podnošenja zahtjeva korisniku usluga.
Propis NN 53/1994 • (1) Potraživanja davatelja usluga prema korisnicima usluga i potraživanja korisnika usluga prema davatelju usluga zastarijevaju, i to:
Propis NN 53/1994 • 1. potraživanja zbog manje ili više naplaćene cijene za usluge ili drugih troškova - za šest mjeseci,
Propis NN 53/1994 • 2. druga potraživanja - za jednu godinu, ako ovim Zakonom nije drugačije određeno.
Propis NN 53/1994 • 1. za potraživanja manje ili više naplaćene cijene za usluge ili za potraživanja drugih troškova - od dana plaćanja,
Propis NN 53/1994 • 2. za potraživanja zbog iskrivljenja sadržaja brzojava ili zbog prekoraćenja roka za prijenos i urućenje brzojava
Propis NN 53/1994 • 3. za potraživanje zbog gubitka brzojava - nakon proteka 30 dana od dana proteka roka za prijenos brzojava,
Propis NN 53/1994 • 4. u svim drugim slučajevima - od dana nastanka potraživanja.
Propis NN 53/1994 • (3) Zastara se obustavlja kada se davatelju usluga dostavi zahtjev za isplatu potraživanja u pismenom obliku, i nastavlja dalje teći kad je korisniku usluga ili drugoj ovlaštenoj osobi dostavljen pismeni odgovor na taj zahtjev i kada su mu vraćene isprave priložene uz zahtjev.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 17/01, Broj 136/03, Broj 11/92, Broj 38/95, Broj 77/06, Broj 58/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled