PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-22-460 NN 22/1995

• 3. U hitnim i medicinski opravdanim slučajevima može se odobriti upotreba i skupljeg, odnosno posebnoga, prijevoznog sredstva (brzi ili ekspresni vlak, spavaća kola, viši razred u vlaku, automobil, zrakoplov i dr.), ako je to potrebno s obzirom na zdravstveno stanje osigurane osobe ili na dužinu puta. Korištenje skupljeg, odnosno posebnog prijevoznog sredstva, odobrava ovlašten organ Službe Republičkog fonda, na prijedlog nadležnog liječnika zdravstvenog osiguranja, ili stručnog organa vještačenja Republičkog fonda. Osigurana osoba kojoj je odobrena upotreba prijevoznoga sredstva iz stavka 1. ove točke, dužna je za obračun naknade prijevoznih troškova podnijeti dokaz o korištenju toga prijevoznog sredstva.


Propis NN 22/1995

• 4. Naknada za troškove prijevoza skupljim prijevoznim sredstvom javnog prometa pripada, osim u slučajevima iz točke 3. ove odluke i u slučaju ako su ukupni putni troškovi (točka 1.) manji od troškova koji bi nastali da se osigurana osoba koristila jeftinim prijevoznim sredstvom.


Propis NN 22/1995

• 5. Naknada ze troškove prehrane i izbivanja izvan mjesta prebivališta pripada u punoj ili smanjenoj svoti, ovisno o trajanju putovanja i izbivanja i iznosi 70% od dnevnice za službeno putovanje u zemlji za korisnike koji se financiraju iz sredstava državnog proračuna. Troškovi noćenja priznaju se prema računu hotelsko-ugostiteljske radne organizacije, najviše do svote za jednokrevetnu sobu, osim najskuplje kategorije.


Propis NN 22/1995

• 6. Naknada iz točke 5. ove odluke pripada u punoj svoti ako je putovanje i izbivanje trajalo neprekidno najmanje 12 sati. Ako putovanje i izbivanje traje manje od 12, a najmanje 8 sati, naknada iz stavka 1. ove točke pripada u smanjenoj svoti, i to u visini od 50% od pune svote, a ako je trajalo manje od 8 sati osigurana osoba nema pravo na naknadu. Ako putovanje i izbivanje traje neprekidno duže od 24 sata, naknada iz stavka 1. ove točke pripada za svaka 24 sata, kao i za ostatak vremena iznad 12 sati u punoj svoti, a za ostatak vremena ispod 12, a iznad 8 sati, u smanjenoj svoti.


Propis NN 22/1995
• 7. Vrijeme za koje pripada naknada iz točke 5. ove odluke računa se od polaska korištenoga prijevoznog sredstva iz mjesta prebivališta, odnosno boravišta, do povratka u to mjesto. Polazak i povratak korištenoga prijevoznog sredstva u javnom prometu, utvrđuje se prema propisanom voznom redu, uzimajući pri povratku u obzir, mogućnost korištenja prvog redovitog prijevoznog sredstva. U vrijeme iz stavka 1. ove točke ne računa se vrijeme koje je osigurana osoba provela radi određenog ispitivanja u zdravstvenoj ili drugoj organizaciji u kojoj je imala osiguran smještaj i prehranu.

Propis NN 22/1995
• 8. Pri obračunu naknade putnih troškova osigurana osoba podnosi dokaze o danu i satu odlaska na putovanje, o vremenu izbivanja i o danu i satu povratka s putovanja.

Propis NN 22/1995 • 9. Naknada selidbenih troškova pripada osiguranicima koji su upućeni u drugo mjesto radi stalnog zaposlenja prema stvarnim troškovima, ali najviša svota te naknade ne može iznositi više od 1.247,00 kn.
Propis NN 22/1995 • 10. Ova odluka stupa na snagu idućeg dana od dana objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se od 1. siječnja 1995.
Propis NN 22/1995 • Predsjednik Upravnog odbora Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske
Propis NN 22/1995 • REPUBLIČKI FOND MIROVINSKOG I INVALIDSKOG OSIGURANJA RADNIKA HRVATSKE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 22/1995 • Na osnovi članka 46. Zakona o doplatku za djecu ("Narodne novine", br. 44/77, 52/85, 8/90, 40/90 i 26/93) i članka 6. točka 1. Statuta Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske ("Narodne novine", broj 58/90, 21/92 i 116/93) Upravni odbor Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, na sjednici održanoj 21. ožujka 1995., donosi
Propis NN 22/1995 • o usklađivanju doplatka za djecu i cenzusa prihoda kao uvjeta za stjecanje prava na doplatak za djecu u godini 1995.
Propis NN 22/1995 • Usklađivanje cenzusa prihoda kao uvjeta za stjecanje prava na doplatak za djecu u godini 1995.
Propis NN 22/1995 • 1. Cenzus prihoda utvrđen u članku 37. stavku 1. toč. 1, 2. i 3. Zakona o doplatku za djecu (u daljnjem tekstu: Zakon), odnosno u točki 1. stavku 1. pod a), b) i c) Odluke o usklađivanju doplatka za djecu i cenzusa prihoda kao uvjeta za stjecanje prava na doplatak za djecu u godini 1994. ("Narodne novine", broj 26/94 - u daljnjem tekstu: Odluka iz godine 1994.) usklađuje se zbog porasta prosječne plaće zaposlenih u Republici Hrvatskoj u godini 1994. tako da doplatak za djecu u godini 1995. pripada korisniku: a) ako mu prihod ostvaren po osnovi zaposlenja ne prelazi 560,29 kuna mjesečno po članu kućanstva; b) ako mu osnovica poreza iz prihoda od samostalnog obavljanja poljoprivredne djelatnosti (katastarski prihod) ne prelazi 116,80 kuna godišnje po članu kućanstva; c) ako mu prihod od obavljanja zanatskih i drugih privrednih djelatnosti ili od intelektualnih usluga, kao i od porezu podložnih prihoda od imovine i imovinskih prava (ostali prihod) ne prelazi 157,74 kuna godišnje po članu kućanstva. Ako korisnik doplatka za djecu i članovi njegovog kućanstva imaju istodobno prihode po raznim osnovama iz članka 37. Zakona, visina prihoda utvrđuje se tako da se prihod pod a) podijeli s 5,60 prihod pod b) sa l,16 i prihod pod c) sa 1,57, pa ako zbroj količnika prelazi 100, korisniku ne pripada pravo na doplatak za djecu (članak 38. Zakona).
Propis NN 22/1995 • 2. U smislu točke 1. ove odluke usklađuje se i cenzus prihoda utvrđen u članku 40. stavku 1. toč.1 2. i 3. Zakona, odnosno u točki 2. stavku 1. pod a), b) i c) Odluke iz godine 1994, tako da doplatak za djecu u godini 1995. pripada korisniku: a) ako mu prihod ostvaren po osnovi zaposlenja ne prelazi 727,66 kuna mjesečno po članu kućanstva; b) ako mu osnovica poreza iz prihoda od samostalnog obavljanja poljoprivredne djelatnosti (katastarski prihod) ne prelazi 157,68 kuna godišnje po članu kućanstva; c) ako mu prihod od obavljanja zanatskih i drugih privrednih djelatnosti ili od intelektualnih usluga, kao i od porezu podložnih prihoda od imovine i imovinskih prava (ostali prihod) ne prelazi 201,34 kuna godišnje po članu kućanstva. Ako korisnik doplatka za djecu i članovi njegovog kućanstva imaju istodobno prihode po raznim osnovama iz članka 40. Zakona, visina prihoda utvrđuje se tako da se prihod pod a) podijeli s 7,27, prihod pod b) s 1,57 i prihod pod c) s 2,01, pa ako zbroj količnika prelazi 100, korisniku ne pripada pravo na doplatak za djecu (članak 41. Zakona).
Propis NN 22/1995 • Usklađivanje doplatka za djecu u godini 1995. s kretanjem troškova života u protekloj godini 3. Svote doplatka za djecu utvrđene u članku 39. Zakona, odnosno u točki 3. stavku 1. pod a), b) i c) Odluke iz godine 1994. ne mijenjaju se pa korisniku iz toga članka pripada u godini 1995. doplatak u punoj mjesečnoj svoti: a) od 189,06 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi do 354,15 kn po članu kućanstva mjesečno; b) od 114,93 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi preko 354,15 kn do 448,78 kn po članu kućanstva mjesečno; c) od 102,60 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi preko 448,78 kn do 560,29 kn po članu kućanstva mjesečno. Ako korisnik, osim prihoda ostvarenih po osnovi zaposlenja, ostvaruje i druge prihode (članak 39. stavak 2. Zakona), puna svota doplatka za djecu, od koje se određuje doplatak u smanjenoj svoti (članak 43. Zakona), iznosi 102,60 kn po djetetu. 4. U smislu točke 3. ove odluke ne mijenjaju se ni svote doplatka za djecu utvrđene u članku 42. Zakona, odnosno u kočki 4. stavku 1. pod a), b) i c) Odluke iz godine 1994. tako da korisniku iz toga članka pripada u godini 1995. doplatak za djecu u punoj mjesečnoj svoti; a) od 275,77 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi do 460,70 kn po članu kućanstva mjesečno; b) od 160,77 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi preko 460,70 kn do 577,36 kn po članu kućanstva mjesečno; c) od 141,38 kn po djetetu, ako prihod ostvaren po osnovi zaposlenja iznosi preko 577,36 kn do 727,66 kn po članu kućanstva mjesečno. Ako korisnik, osim prihoda ostvarenih po osnovi zaposlenja, ostvaruje i druge prihode (članak 42. stavak 2. Zakona), puna svota doplatka za djecu, od koje se određuje doplatak u smanjenoj svoti (članak 43. Zakona), iznosi 141,38 kn po djetetu. Usklađivanje doplatka za djecu u 1995. godini obavit će se naknadno posebnom odlukom.
Propis NN 22/1995 • Usklađivenje doplatka za djecu korisnicima koji pravo ostvaruju prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata 5. Korisnicima doplatka za djecu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata ("Narodne novine", broj 2/94 i 52/94) doplatak se od 1.1.1995. određuje u svoti od 275,77 kn mjesečno po djetetu. IV. Zajedničke odredbe o usklađivanju
Propis NN 22/1995 • 6. Usklađivanje doplatka za djecu sadašnjim korisnicima obavit će, prema ovoj odluci, područne službe Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, po službenoj dužnosti u skladu sa zakonom i ovom odlukom. 7. Danom stupanja na snagu ove odluke prestaju važiti Odluke iz godine 1994.
Propis NN 22/1995 • 8. Ova odluka stupa na snagu idućeg dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se od 1. siječnja 1995.
Propis NN 22/1995 • Predsjednik Upravnog odbora Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 88/93, Broj 77/92, Broj 21/92, Broj 17/99, Broj 50/07, Broj 128/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled