PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-04-38-779 NN 38/1999

• 30. lipnja i dostavlja Hrvatskoj narodnoj banci do 31. srpnja;


Propis NN 38/1999

• 30. rujna i dostavlja Hrvatskoj narodnoj banci do 31. listopada.


Propis NN 38/1999

• Privremeno izvješće prema stanju na dan 31. prosinca banka dostavlja Hrvatskoj narodnoj banci najkasnije do 31. siječnja sljedeće godine, a izvješće izrađeno na temelju revidiranog i usvojenog godišnjeg nekonsolidiranog izvješća, najkasnije u roku od šest mjeseci po završetku poslovne godine.


Propis NN 38/1999

• Prva izvješća iz točke VI. ove Odluke banka sastavlja prema stanju na dan 30. lipnja 1999. godine i dostavlja Hrvatskoj narodnoj banci do 31. srpnja 1999. godine.


Propis NN 38/1999
• Pod pojmom banke u smislu ove Odluke podrazumijevaju se i štedionice iz članka 119. Zakona o bankama.

Propis NN 38/1999
• Ova Odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se od 1. travnja 1999. godine.

Propis NN 38/1999 • Obrazac: VU–Vlasnički ulozi u trgovačkim društvima Naziv banke:
Propis NN 38/1999 • Na temelju članka 36. stavak 1. i članka 67. stavak 1. točka 17. u svezi sa člankom 35. Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci ("Narodne novine" br. 35/95. - pročišćeni tekst) Savjet Hrvatske narodne banke na sjednici održanoj 14. travnja 1999. godine, donio je
Propis NN 38/1999 • O IZMJENI I DOPUNI ODLUKE O PUŠTANJU U OPTJECAJ KOVANOG NOVCA KUNA I LIPA S OZNAKOM GODINE KOVANJA "1999."
Propis NN 38/1999 • Odluci o puštanju u optjecaj kovanog novca kuna i lipa s oznakom godine kovanja "1999." ("Narodne novine" br. 17/99.) iza točke 1. dodaju se nove točke 2. i 3. koje glase:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 38/1999 • 2. Iz točke 1. ove odluke izuzima se kovani novac od 1 kune u dijelu osnovnih obilježja koja se odnose na izgled naličja kovanog novca od 1 kune. Naličje kovanog novca od 1 kune izgledat će ovako: u središnjem dijelu prikazan je slavuj, ptica iz porodice drozdova, naša najbolja pjevica. U gornjem polukrugu, iznad prikaza slavuja, istaknuta je godina 1994.", koja označava godinu uvođenja kune u optjecaj, čime se simbolično obilježava 5. obljetnica uvođenja kune kao novčane jedinice Republike Hrvatske. Oko prikaza slavuja polukružno je uz rub ispisan natpis "SLAVUJ". Uz donji je rub, u središnjem dijelu, označena godina kovanja "1999."
Propis NN 38/1999 • 3. Kovani novac od 1 kune iz točke 2. ove Odluke pustit će se u optjecaj 28. svibnja 1999. godine.
Propis NN 38/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Hrvatske čiste stranke prava za ocjenu ustavnosti odredbe članka 3. stavka 3. Zakona o javnom okupljanju, na sjednici održanoj 31. ožujka 1999., donio je
Propis NN 38/1999 • I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti odredbe članka 3. stavka 3. Zakona o javnom okupljanju ("Narodne novine", br. 22/92) s Ustavom Republike Hrvatske te se navedena odredba ukida.
Propis NN 38/1999 • Hrvatska čista stranka prava, zastupana po predsjedniku Ivanu Gabelici, podnijela je prijedlog za pokretanje postupka ocjene ustavnosti odredbe članka 3. stavka 3. Zakona o javnom okupljanju.
Propis NN 38/1999 • Tijela lokalne samouprave mogu odrediti mjesto na kojemu se svako javno okupljanje može održati..
Propis NN 38/1999 • Predlagatelj smatra da se osporenom odredbom tijelima lokalne samouprave daje mogućnost da određivanjem neprikladnih mjesta za javno okupljanje ograniče ustavno pravo građana na javno okupljanje, pa čak da ga potpuno i izigraju. Navodi da Ustav Republike Hrvatske ni jednim svojim člankom ne daje pravo zakonodavnoj vlasti da tijelima lokalne samouprave daje bilo kakve ovlasti da svojim propisima uređuju materiju koja se tiče ustavnih prava i sloboda građana, pa prema tome i prava na mirno okupljanje i javni prosvjed. Dakle, da zakonodavna vlast ne može tijelima lokalne samouprave davati ni ovlast da svojim propisima ograničavaju ustavna prava i slobode građana, pa tako i pravo na mirno okupljanje i javni prosvjed. Konačno ističe da Ustav ne daje pravo određivanja mjesta za javno okupljanje bez ikakvih ograničenja ni samom zakonu, zbog čega ni zakon ne može dati isto pravo i bez ikakvih ograničenja tijelima lokalne samouprave.
Propis NN 38/1999 • Predlaže ukinuti odredbu članka 3. stavka 3. Zakona o javnom okupljanju.
Propis NN 38/1999 • Prema zaključku Suda sa sjednice od 25. ožujka 1998., prijedlog je dostavljen Hrvatskom državnom saboru, Ministarstvu uprave i Ministarstvu unutarnjih poslova.
Propis NN 38/1999 • Tajništvo Zastupničkog doma Hrvatskog državnog sabora obavijestilo je Sud da je prijedlog dostavilo Odboru za Ustav, Poslovnik i politički sustav Zastupničkog doma Hrvatskog državnog sabora, koji, međutim, na prijedlog nije odgovorio.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 161/04, Broj 99/07, Broj 30/02, Broj 151/04, Broj 63/08, Broj 100/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled