PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 156/2004 • 4.3. UTJECAJ ZAKONOM ODRE?ENOG PREKIDA POSTUPKA NA POVREDU USTAVNOG PRAVA
NN 156/2004 • U ovoj pravnoj stvari Ustavni sud ocjenjuje postoje li zbog zakonom određenog prekida postupka pretpostavke za postupanje Suda u skladu s člankom 63. stavkom 1. Ustavnog zakona, te je li zbog takvog prekida postupka povrijeđeno člankom 29. stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo podnositelja da o njegovim pravima i obvezama u razumnom roku odluči neovisni i nepristrani sud.
NN 156/2004 • U vezi s pitanjem postojanja pretpostavke za postupanje u skladu s člankom 63. stavkom 1. Ustavnog zakona u slučaju zakonom određenog prekida postupka, Sud smatra da se tako određenim prekidom postupka može povrijediti člankom 29. stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo na suđenje u razumnom roku. Naime, tijekom zakonom određenog prekida nadležni sud ne može postupati, pa ako je takav prekid neopravdano dugotrajan može doći do povrede prava na suđenje u razumnom roku. Iako se u ovom slučaju neodlučivanje u razumnom roku ne može pripisati sudu, već je posljedica intervencije zakonodavca u započeti sudski postupak, takvom se intervencijom može povrijediti pravo na suđenje u razumnom roku. Stoga postoje odredbama članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona utvrđene pretpostavke za postupanje po podnesenoj ustavnoj tužbi i prije nego što je iscrpljen pravni put.
NN 156/2004 • U vezi s pitanjem je li u ovom slučaju došlo do povrede prava na suđenje u razumnom roku, Sud utvrđuje da je u uvjetima podnošenja, temeljem članka 180. Zakona o obveznim odnosima, velikog broja tužbi protiv Republike Hrvatske za naknadu štete prouzročene terorističkim aktima, a kojima su potraživani relativno značajni iznosi naknada šteta, postojalo opravdanje za dodatno zakonsko uređenje te odgovornosti, pa i za određivanje prekida započetih postupaka do donošenja novog propisa. Međutim, tako određeni prekid postupka svojim trajanjem nije smio onemogućiti ostvarivanje Ustavom zajamčenog prava na suđenje u razumnom roku. O navedenom ograničenju vodio je računa i Hrvatski sabor kada je na sjednici održanoj 22. listopada 1999. godine obvezao Vladu Republike Hrvatske da najkasnije u roku od šest mjeseci podnese Saboru prijedlog zakona kojim će se urediti to pitanje. Nakon proteka zakonom određenog roka u kojem je Vlada bila dužna Hrvatskom saboru podnijeti prijedlog novog zakonskog uređenja i time omogućiti nastavak prekinutih postupaka, podnositelj je bio u neizvjesnosti hoće li se i kada će se nastaviti prekinuti postupak.
NN 156/2004 • Vodeći računa o svim ovim okolnostima te o činjenici da je zakonom određen prekid sudskog postupka radi naknade štete prouzročenih terorističkim aktima i javnim demonstracijama trajao sedam (7) godina, pet (5) mjeseci i dvadeset pet (25) dana te da je prekid obuhvatio cjelokupno pravno relevantno razdoblje od stupanja na snagu Europske konvencije do podnošenja ustavne tužbe u trajanju od četiri (4) godine, jedanaest (11) mjeseci i šesnaest (16) dana, Ustavni sud utvrđuje da je takvim zakonom određenim prekidom postupka povrijeđeno, člankom 29. stavkom 1. Ustava, zajamčeno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama. Takvim zakonom određenim prekidom postupka u ovom je slučaju podnositelju povrijeđeno i pravo na pristup sudu, koji je dio prava na sud, također zajamčenog odredbom članka 29. stavka 1. Ustava o temeljnom ljudskom pravu na pravično suđenje.
NN 156/2004 • 5. Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 156/2004 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
NN 156/2004 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
NN 157/2004 • Na temelju odredbe članka 98. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske, članka 10. stavka 5., članka 17. stavka 2. Zakona o vanjskim poslovima (»Narodne novine«, broj 48/96) i točke I. podtočke 6. Odluke Vlade Republike Hrvatske o postupku osnivanja diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske u inozemstvu i postupku postavljanja i opoziva šefova diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske u inozemstvu od 11. siječnja 2001., 5. srpnja 2001. i 7. travnja 2004., te akta predsjednika Vlade Republike Hrvatske klasa: 018-07/04-01/07, urbroj: 5030106-04-3 od 26. listopada 2004., kojim je predsjednik Vlade Republike Hrvatske dao prethodni supotpis, donosim
NN 157/2004 • O OSNIVANJU KONZULATA REPUBLIKE HRVATSKE U RUMUNJSKOJ, SA SJEDIŠTEM U RESITI
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 157/2004 • Osniva se Konzulat Republike Hrvatske u Rumunjskoj, sa sjedištem u Resiti, na čelu s počasnim konzulom i konzularnim područjem koje obuhvaća teritorij županija Caras-Severin i Timis.
NN 157/2004 • Na temelju članka 218. i 303. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04), ministar unutarnjih poslova donosi
NN 157/2004 • Ovim Pravilnikom propisuje se izgled i sadržaj obrasca vozačke dozvole, obrasca zahtjeva za izdavanje vozačke dozvole, obrasca kartona vozača i potvrde o prijavi nestanka vozačke dozvole te vođenje evidencija o izdanim vozačkim dozvolama.
NN 157/2004 • Obrazac vozačke dozvole (u daljnjem tekstu: Obrazac 1) je ružičaste boje, pravokutnog oblika, trodijelan, otvoren je veličine 222 mm x 105 mm, a savijen je veličine 74 mm x 105 mm.
NN 157/2004 • Obrazac 1 izrađen je od papira s integriranim vodenim znakom, koji se sastoji od elemenata teksta »HRVATSKA« i »HR«. Zaštitna boja na obrascu nalazi se u otisnutoj numeraciji.
NN 157/2004 • Prednja strana Obrasca 1 sadrži: grb Republike Hrvatske, naziv »Republika Hrvatska«, naziv »vozačka dozvola« na hrvatskom i francuskom jeziku, prostor za upis produženja valjanosti vozačke dozvole i napomene te serijski broj vozačke dozvole.
NN 157/2004 • Poleđina Obrasca 1 sadrži prostor za upis: prezimena, imena, datuma i mjesta rođenja, prebivališta, naziva policijske uprave odnosno policijske postaje Ministarstva unutarnjih poslova koja je izdala vozačku dozvolu ili naziva ovlaštene stručne organizacije koja je izdala vozačku dozvolu u ispitnom centru gdje je osoba položila vozački ispit (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo), datuma izdavanja, broja registra, prostor za fotografiju i potpis vozača kategorije za koje se izdaje vozačka dozvola, datuma polaganja vozačkog ispita za pojedinu kategoriju te mjesto za pečat.
NN 157/2004 • Fotografija na Obrascu 1 pričvršćuje se ljepljenjem zaštitne folije preko stranice gdje se fotografija nalazi. Zaštitna folija sadrži grb Republike Hrvatske i tekst »REPUBLIKA HRVATSKA«.
NN 157/2004 • Kategorija za koju se izdaje vozačka dozvola (A 1, A, B, B+E, C1, C1+E, C, C+E, D, D+E, F, G, H i M) ovjerava se pečatom nadležnog tijela, a ostala polja se perforiraju.
NN 157/2004 • Broj registra određuje se programski iz Informacijskog sustava Ministarstva unutarnjih poslova.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 29/01, Broj 99/06,
Broj 5/91, Broj 98/99,
Broj 148/08, Broj 78/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE