PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/2000 • 5.2.2 Rezultati ispitivanja moraju se izraziti kao CO2 emisija u gramima po kilometru (g/km) zaokruženo na najbliži cijeli broj.
NN 99/2000 • 5.2.3 Potrošnja goriva izračunava se sukladno točki 1.5 dodatka 4. metodom usklađivanja ugljika upotrebljavajući izmjerenu emisiju CO2 i druge odgovarajuće emisije (CO i HC). Rezultate treba zaokružiti na prvu decimalu.
NN 99/2000 • 5.2.4 Kod ispitivanja mora se upotrijebiti odgovarajuće referentno gorivo određeno u dodatku 9. Pravilnika br. 83.
NN 99/2000 • Ta tekući plin (LPG) ili prirodni plin (NG) mora se upotrijebiti referentno gorivo koje je proizvođač izabrao kod mjerenja netosnage prema Praviniku br. 85. Izabrano gorivo mora biti navedeno u obavijesnome formularu koji je prikazan u dodatku 2.
NN 99/2000 • Za izračunavanje navedeno u točki 5.2.3 upotrebljavaju se ove značajke goriva:
NN 99/2000 • (a) gustoća: izmjerena na ispitnome gorivu prema normi ISO 3675 ili prema drugomu istovrijednom postupku; za benzin i dizelsko gorivo treba upotrijebiti izmjerenu gustoću; za LPG i NG treba upotrijebiti ove referentne vrijednosti gustoće:
NN 99/2000 • (b) odnos vodik-ugljik: upotrebljavaju se stalne vrijednosti:
NN 99/2000 • 5.3.1 Tehnička služba koja je odgovorna za ispitivanja provodi mjerenje potrošnje električne energije prema postupku i ispitnomu ciklusu opisanu u dodatku 6. ovoga pravilnika.
NN 99/2000 • 5.3.2 Tehnička služba koja je odgovorna za ispitivanja provodi mjerenje autonomije kretanja prema postupku opisanu u dodatku 7.
NN 99/2000 • Autonomija kretanja izmjerena tom metodom jedina je koja se može navesti u prodajnim prospektima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/2000 • 5.3.3 Rezultat potrošnje električne energije mora se izraziti u vatsatima po kilometru (Wh/km), a autonomija kretanja u km, oboje zaokružena na najbliži cijeli broj.
NN 99/2000 • 5.4.1 Vrijednost CO2 ili vrijednost potrošnje električne energije koja je prihvaćena kao vrijednost za homologirani tip vozila mora biti vrijednost koju navodi proizvođač ako vrijednost dobivena mjerenjem u ovlaštenome laboratoriju nije od nje veća više od 4%. Izmjerena vrijednost može biti niža bez ikakva ograničenja.
NN 99/2000 • 5.4.2 Ako izmjerena vrijednost CO2 ili potrošnje električne energije prelazi više od 4 % vrijednost CO2 ili vrijednost potrošnje električne energije koju je naveo proizvođač, tada treba ponoviti ispitivanje na istome vozilu.
NN 99/2000 • Ako srednja vrijednost ta dva mjerenja ne prelazi više od 4 % vrijednost koju je naveo proizvođač, tada se vrijednost koju je naveo proizvođač uzima kao vrijednost za homologirani tip vozila.
NN 99/2000 • 5.4.3Ako ta srednja vrijednost i dalje prelazi više od 4 % vrijednost koju je naveo proizvođač, još jedno ispitivanje treba provesti na istome vozilu. Srednja vrijednost od ta tri mjerenja uzima se kao vrijednost za homologirani tip vozila.
NN 99/2000 • U budućnosti moguće je očekivati ponudu vozila s posebno djelotvornom tehnologijom iskorištenja energije, što bi moglo dovesti do dodatnih postupaka ispitivanja. To bi trebalo naknadno specificirati, i to će zahtijevati od proizvođača da dokažu prednosti takvog rješenja.
NN 99/2000 • 1 Kako je određeno u Zajedničkoj rezoluciji o konstrukciji vozila (R.E.3) (dokument: TRANS/SC1/WP29/78/Amend. 4.)
NN 99/2000 • 2 1 za Njemačku, 2 za Francusku, 3 za Italiju, 4 za Nizozemsku, 5 za Švedsku, 6 za Belgiju, 7 za Mađarsku, 8 za Češku Republiku, 9 za Španjolsku, 10 za Jugoslaviju, 11 za Ujedinjeno Kraljevstvo, 12 za Austriju, 13 za Luksemburg, 14 za Švicarsku, 15 (prazno), 16 za Norvešku, 17, za Finsku, 18 za Dansku, 19 za Rumunjsku, 20 za Poljsku, 21 za Portugal, 22 za Rusku Federaciju, 23 za Grčku, 24 za Irsku, 25 za Hrvatsku, 26 za Sloveniju, 27 za Slovačku, 28 za Bjelorusiju, 29 za Estoniju, 30 (prazno), 31 za Bosnu i Hercegovinu, 32 – 36 (prazno), 37 za Tursku, 38 – 39 (prazno) i 40 za Bivšu Republiku Makedoniju. Iduće brojeve po redu treba dodjeljivati ostalim državama po kronološkome redu po kojemu one potvrđuju Sporazum o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i međusobno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila ili po kojemu se one slažu s tim sporazumom, a o tako određenim brojevima glavni tajnik Ujedinjenih naroda obavijestit će ugovorne strane u tome sporazumu.
NN 99/2000 • 6.4 Vrsta pogona: prednji kotači / stražnji kotači / sva četiri kotača 2
NN 99/2000 • 6.5.4 Za LPG/NG 2 referentno gorivo koje je upotrijebljeno kod ispitivanja (npr. G20, G25):
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 32/01, Broj 81/06,
Broj 3/09, Broj 45/09,
Broj 148/09, Broj 75/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE