PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-08-94-1576 NN 94/2002

• 5.3.1.2.1Ispitivanje koje ukupno traje 19 minuta i 40 sekunda provodi se bez prekida i sastoji se od dva dijela; prvi i drugi dio. Vremenski razmak koji se ne uzima kao uzorak za ispitivanje i koji nije dulji od 20 sekunda, uz suglasnost proizvođača, može se uključiti između završetka prvog i početka drugog dijela ispitivanja, kako bi se olakšalo namještanje ispitne opreme.


Stranica NN 94/2002

• 5.3.1.2.1.1 Vozila koja kao gorivo upotrebljavaju UNP ili PP moraju se ispitati ispitivanjem tipa l., radi promjenjivosti sastava UNP-a ili PP-a, kao što je prikazano u dodatku 12. Vozila koja kao gorivo mogu upotrebljavati benzin, UNP ili PP moraju se ispitati za obje vrste goriva, pri čemu se ispitivanja za UNP i PP provode radi promjenjivosti sastava UNP-a ili PP-a, kao što je prikazano u dodatku 12.


Stranica NN 94/2002

• 5.3.1.2.1.2 Unatoč zahtjevu iz točke 5.3.1.2.1.1., vozila koja kao gorivo upotrebljavaju benzin ili plin, ali čiji je sustav za benzin ugrađen samo za potrebe sigurnosti ili za pokretanje motora i čiji spremnik goriva može imati najviše 15 litara benzina, s obzirom na ispitivanje tipa l. smatrat će se vozilima koja mogu upotrebljavati samo plin.


Stranica NN 94/2002

• 5.3.1.2.2 Prvi dio ispitivanja sastoji se od četiri gradska ciklusa. Svaki osnovni gradski ciklus sastoji se od petnaest faza (prazni hod, ubrzanje, stalna brzina, usporenje, itd.).


Internet NN 94/2002
• 5.3.1.2.3 Drugi dio ispitivanja sastoji se od jednoga izvangradskog ciklusa. Izvangradski ciklus sastoji se od 13 faza (prazni hod, ubrzanje, stalna brzina, usporenje, itd.).

Propis NN 94/2002
• 5.3.1.2.4 Za vrijeme ispitivanja ispušni plinovi se razrjeđuju i njihov proporcionalni dio sakuplja u jednu ili više vreća. Ispušni plinovi ispitivanog vozila se razrjeđuju, uzorkuju i analiziraju prema niže opisanom postupku, i nakon toga mjeri ukupna količina razrijeđenog ispušnog plina. U slučaju vozila opremljenih motorima sa samozapaljenjem, ne zapisuju se samo emisija ugljikova monoksida, ugljikovodika i dušikova oksida, već i emisija štetnih čestica.

Propis NN 94/2002 • 5.3.1.3 Ovo ispitivanje treba provesti pomoću postupka opisanoga u dodatku 4. Metode upotrijebljene za sakupljanje i analizu plinova te za odvajanje i vaganje čestica moraju odgovarati propisanima.
Propis NN 94/2002 • 5.3.1.4 Kad se primjenjuju zahtjevi iz točke 5.3.1.5, ispitivanje treba ponoviti tri puta. Rezultate treba pomnožiti odgovarajućim
Propis NN 94/2002 • (1) vozila za prijevoz više od šest putnika uključujući i vozača
Propis NN 94/2002 • (3) Kao i vozila kategorije M, navedena u bilješci (2)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 94/2002 • 5.3.1.4.1Usprkos zahtjeva iz točke 5.3.1.4, za svaki štetni spoj ili kombinaciju štetnih spojeva, jedan od tri dobivena rezultata može prekoračiti propisanu granicu najviše 10 %, pod uvjetom da aritmetička sredina triju rezultata bude ispod propisane granice. Kad su propisane granice prekoračene za više štetnih spojeva, nije bitno je li se to dogodilo u istom ili različitim ispitivanjima.
Propis NN 94/2002 • 5.3.1.4.2 Kad su ispitivanja provedena s plinovitim gorivima, proizašle mase emisije plinova moraju biti manje od granica u gornjoj tablici za vozila s benzinskim motorom.
Propis NN 94/2002 • 5.3.1.5 Broj ispitivanja propisanih u točki 5.3.1.4 smanjuje se pod niže određenim uvjetima, gdje je V1 rezultat prvoga isptivanja i V2 rezultat drugoga ispitivanja, za svaki štetni spoj ili za zajedničku emisiju dva štetna spoja na koja se odnosi ograničenje.
Propis NN 94/2002 • 5.3.1.5.2 Ako nije zadovoljen zahtjev iz točke 5.3.1.5.1, provode se samo dva ispitivanja ako su za svaki štetni spoj ili za zajedničku emisiju dva štetna spoja koji su predmet ograničenja zadovoljeni ovi zahtjevi:
Propis NN 94/2002 • 5.3.2. Ispitivanje tipa ll. (emisija ugljikova monoksida u praznom hodu)
Propis NN 94/2002 • 5.3.2.1. Ovo ispitivanje treba provesti na vozilima s motorima s vanjskim izvorom paljenja čija je najveća masa veća od 3,5 tona.
Propis NN 94/2002 • 5.3.2.1.1 Vozila koja kao gorivo mogu upotrebljavati benzin ili UNP ili PP moraju se ispitati ispitivanjem tipa ll. za obje vrste goriva.
Propis NN 94/2002 • 5.3.2.1.2 Unatoč zahtjevu iz točke 5.3.2.1.1., vozila koja kao gorivo mogu upotrebljavati benzin ili plin, ali čiji je sustav za benzin ugrađen samo za potrebe sigurnosti ili za pokretanje motora i čiji spremnik goriva može imati najviše 15 litara benzina, s obzirom na ispitivanje tipa ll. smatrat će se vozilom koje može upotrebljavati samo plin.
Propis NN 94/2002 • 5.3.2.2. Ako se ispitivanje provodi pod uvjetima navedenim u dodatku 5, obujamski sadržaj ugljikova monoksida u ispušnom plinu ne smije prijeći 3,5% kada motor radi u praznom hodu, namješten prema specifikaciji proizvođača, i ne smije prijeći 4,5% unutar granica namještenosti navedenih u tom dodatku.
Propis NN 94/2002 • 5.3.3. Ispitivanje tipa lll. (provjera emisije iz kućišta motora)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 10/07, Broj 109/04, Broj 110/09, Broj 33/92, Broj 116/02, Broj 136/97


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled