PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2000 • 5.4.3.5 Djelotvorno gornje sidrište pojasa mora biti smješteno iza uspravne ravnine koja je okomita na središnju uzdužnu ravninu vozila i koja prolazi kroz točku R, kako je prikazano dodatku 3.
NN 12/2000 • 5.4.3.6 Djelotvorno gornje sidrište pojasa mora biti smješteno iznad vodoravne ravnine koja prolazi kroz točku C, kako je određeno u točki 5.1.4.
NN 12/2000 • 5.4.3.7 Uz gornje sidrište pojasa navedeno u točki 5.4.3.1., druga djelotvorna gornja sidrišta mogu biti predviđena ako je zadovoljen jedan od sljedećih uvjeta:
NN 12/2000 • 5.4.3.7.1 Dodatna sidrišta zadovoljavaju zahtjeve iz točaka 5.4.3.1 do 5.4.3.6.
NN 12/2000 • 5.4.3.7.2 Dodatna sidrišta mogu se upotrijebiti bez pomoći alata, u skladu su sa zahtjevima iz točaka 5.4.3.5 i 5.4.3.6 i smještena su u jedno od područja dobivenih pomicanjem područja prikazanog na slici 1 dodatka 3. ovoga pravilnika za 80 mm prema dol
NN 12/2000 • 5.4.3.7.3. Sidrište je namijenjeno (sidrišta su namijenjena) za zapregnuti rameni pojas, u skladu je (su) sa zahtjevima iznesenim u točki 5.4.3.6, ako leži (leže) iza poprečne ravnine koja prolazi kroz referentnu crtu i smješteno je (smještena su):
NN 12/2000 • 5.4.3.7.3.1 Ako je riječ o jednom uporištu, u području koje je zajedničko dvama diedrima (kutnim površinama) određenim okomicama koje prolaze kroz točke J1 i J2, koje su određene u točki 5.4.3.1 i čiji su vodoravni presjeci prikazani na slici 2. dodatka 3. ovoga pravilnika;
NN 12/2000 • 5.4.3.7.3.2 Ako je riječ o dva sidrišta, u bilo kojem prikladnom gore navedenom diedru (kutnoj površini), osiguravajući da ni jedno sidrište ne bude više od 50 mm udaljeno od simetrično postavljenoga zrcalnog položaja drugog sidrišta u odnosu na ravninu P, određenu u točki 5.1.6, dotičnog sjedala.
NN 12/2000 • 5.5.1 Svako sidrište mora biti u stanju izdržati ispitivanja propisana u točkama 6.3 i 6.4. Trajno oštećenje, uključujući lom ili pucanje, bilo kojeg sidrišta ili okolnoga prostora ne znači neuspjeh ako se zahtijevana sila podnese određeno vrijeme. Tijekom ispitivanja moraju se uzeti u obzir najmanji pomaci za djelotvorna donja sidrišta pojasa navedena u točki 5.4.2.5 te zahtjevi iz točke 5.4.3.6 za djelotvorna gornja sidrišta pojasa.
NN 12/2000 • 5.5.2 U vozilima u kojima su takva sidrišta upotrijebljena sustavi pomicanja i oslobađanja, koji omogućuju svim osobama da napuste vozilo, moraju imati mogućnost ručnog pokretanja nakon prestanka djelovanja vučne sile.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2000 • 5.6.1 Sidrište mora imati provrt s navojem od 7/16 in (inča) (20 UNF 2 B).
NN 12/2000 • 5.6.2 Ako je proizvođač opremio vozilo sigurnosnim pojasovima koji su pričvršćeni za sva sidrišta propisana za dotično sjedalo, ta sidrišta ne trebaju zadovoljavati zahtjeve navedene u točki 5.6.1 ako su u skladu s ostalim odredbama ovoga pravilnika. K tomu, zahtjev naveden u točki 5.6.1. ne smije se primijeniti na dodatna sidrišta koja su zadovoljila zahtjev naveden u točki 5.4.3.7.3.
NN 12/2000 • 5.6.3 Mora biti moguće ukloniti sigurnosni pojas a da se ne ošteti sidrište.
NN 12/2000 • 6.1.1 Uz uvjet primjene odredaba iz točke 6.2 i na zahtjev proizvođača,
NN 12/2000 • 6.1.1.1 ispitivanja se mogu provoditi na strukturi vozila ili na u cijelosti dovršenu vozilu
NN 12/2000 • 6.1.1.2 prozori i vrata mogu a ne moraju biti ugrađeni te mogu a ne moraju biti zatvoreni
NN 12/2000 • 6.1.1.3 bilo koji uobičajeni dio opreme koji vjerojatno pridonosi krutosti strukture vozila može biti ugrađen.
NN 12/2000 • 6.1.2 Sjedala moraju biti ugrađena i smještena u položaj za vožnju ili uporabu, koju je odabrala tehnička služba odgovorna za provedbu homologacijskih ispitivanja, tako da to predstavlja najnepovoljnije uvjete s obzirom na čvrstoću sustava. Položaji sjedala moraju biti navedeni u izvješću o ispitivanju. Naslon sjedala mora, ako je njegov nagib namjestiv, biti zakočen prema odredbi proizvođača ili, u nedostatku takve odredbe, u položaju odgovarajućega stvarnog kuta naslona koji je što je moguće bliži 25° za vozila kategorija M1 i N1, odnosno 15° za vozila svih ostalih kategorija.
NN 12/2000 • 6.2.1 Postupak koji se upotrebljava, da bi se vozilo osiguralo tijekom ispitivanja ne smije biti takav da sidrišta ili okolna područja oko sidrišta ojačava ili da smanjuje uobičajena oštećenja strukture.
NN 12/2000 • 6.2.2 Uređaj za osiguranje smatra se zadovoljavajućim ako ne proizvodi nikakav učinak na područje koje se proteže preko cijele širine strukture, ako je vozilo ili struktura blokirana ili učvršćena na udaljenosti ne manjoj od 500 mm ispred sidrišta koje se ispituje te ako se drži ili učvrsti na ne manje od 300 mm iza tog sidrišta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 85/06, Broj 142/08,
Broj 23/07, Broj 116/03,
Broj 6/09, Broj 157/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE