PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1995 • 5. obračunati prihod davatelja usluge i isplatiti ga najduže 15 dana po dospijeću računa ispostavljenih korisnicima telekomunikacijskih usluga;
NN 84/1995 • 6. osigurati kakvoću održavanja priključaka i linija davateIju usluge kako bi se usluge mogle bez gubitaka pružati korisnicima.
NN 84/1995 • (1) Početkom pružanja usluge, davatelj mora priopćiti korisniku cijenu jedne minute pružene usluge.
NN 84/1995 • (2) Usluge i promidžbeni materijali ne smiju imati za cilj zloupotrijebiti korisnika ili pozivatelja; ne smiju netočnošču; dvosmislenošću, pretjerivanjem, izostavljanjem ili drukčije zavaravati i pozivati na nezakonite radnje.
NN 84/1995 • (3) Usluge ne smiju biti takve, da se korisniku povrijedi privatnost, stvori neprihvatljivi osjećaj straha ili tjeskobe, da ohrabre ili potaknu osobe na bavljenje opasnim radnjama ili uporabu štetnih tvari ili da navode ili promiču rasnu nesnošljivost.
NN 84/1995 • (4) Davatelji usluga moraju nastojati da usluge koje odražavaju neko posebno vjersko etičko ili političko motrište ne vrijedaju osjećaje onih koji drukčije vjeruju ili imaju drukčije motrište.
NN 84/1995 • (5) Usluge ne smiju biti takve da se može očekivati da mogu proizvesti tešku uvredu zbog svog spolnog, sadističkog, nasilnog i gadljivog sadržaja ili obezvrijede, ponize ili okleveću. Usluge ne smiju sadržavati prostačke izraze. Davatelji moraju nastojati da se usluge ne upotrebljavaju za promicanje prostitucije.
NN 84/1995 • (6) Usluge ne smiju sadržavati netočnu ili zastarjelu informaciju ili biti preopširne ili prespore.
NN 84/1995 • (7) Nijedna usluga ne smije omogućiti da pozivatelj dobije nagradu ili novčani dodatak, čija bi se vrijednost povezala jedino ili poglavito na trajanje poziva.
NN 84/1995 • (8) Večina usluga s dodatnom vrijednosti može se davati jedino pomoću telefonskih bcojeva koje je posebno dodijelio vlasnik javne telekomunikacijske mreže, i oni definiraju skupinu usluga i raspoloživih tarifa. Usluga koja je prepoznatljiva po pozivnim telefonskim brojevima koji su definirani za pojedinu vrstu usluge (kategoriju) ne smije zamijeniti druga usluga, koja bi mogla povrijediti pozivatelje, koji očekuju izvornu uslugu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1995 • (9) Davatelji usluga odgovorni su da sve njihove usluge budu primjerene tehničke kakvoće.
NN 84/1995 • (1) Davatelj usluge s dodatnom vrijednosti u skladu s ugovorom s vlasnikom javne telekomunikacijske mreže može primjenjivati sve oblike promidžbe i oglašavanja s nakanom izravnog ili neizravnog poticanja svojih usluga.
NN 84/1995 • (2) Promidžbe koje se prenose radiom, televizijom, telefonom ili nekim drugim oblikom priopćavanja mocaju štovati odrednice ovog pravilnika na način koji je najuobičajeniji i prilagoden primjerenoj tehnologiji.
NN 84/1995 • (3) Davatelj usluge mora se pobrinuti da se cijena za minutu trajanja poziva za svaku pojedinu uslugu razumljivo navede u svim pronkidžbama. Cijene se moraju objaviti u obliku numeričke cijene, uz dodatak poreza za uslugu.
NN 84/1995 • (4) U promidžbama se ne smije nalaziti nešto štci bi moglo prouzročiti uvredu, obezvrijediti, poniziti ili oklevetati korisnike. Promidžbe ne smiju sadržati slike iIi jezik, koji nagovještavaju nasilje, sadizam ili okrutnosti.
NN 84/1995 • (5) Usluga s dodatnom vrijednosti može se promicati kao besplatna za korisnika što davatelj usluge regulira s vlasnikom javne telekomunikacijske nkreže putem posebnih pozivnih telefonskih brojeva. Oglasni materijal mora se uvijek lako prirediti da svatko tko ga vidi ili čuje može bez posebnog proučavanja razabrati da je to komercijalna poruka.
NN 84/1995 • (6) Za svaku promidžbu mora se javno navesti naziv i adresa davatelja usluge ili davatelja informacije.
NN 84/1995 • (1) Dječje usluge su one koje su u cjelini ili djelomično namijenjene osobama ispod 18 godina starosti.
NN 84/1995 • (2) Nijedna dječja usluga ne može prijeći trajanje od 10 minuta i sve dječje usluge moraju se završavati prisilnim raskidanjem sveze. Na početku svake dječje usluge koja košta više od 2 kune mora se kratko i jasno objaviti da se uslugom smije koristi ti samo suglasno s osobom koja plaća telefonske račune. Promidžbeni materijal za dječje usluge mora sadržavati jasnu i istaknutu izjavu o mogućoj cijeni za kompletnu uslugu.
NN 84/1995 • (3) Usluge ne smiju biti takve da bi mogle povrijediti privatnost djeteta. Dječje usluge i pridruženi promidžbeni materijal ne smiju sadržavati ništa štu bi imalo za posljedicu povredu djece ili što bi iskorišavalo njihovu lakovjernost, neiskustvo ili osjećaj lojalnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 92/00, Broj 97/04,
Broj 77/06, Broj 131/00,
Broj 39/07, Broj 79/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE