PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 183/2004 • (5) Primatelj broja dostavlja zahtjev za prijenos broja pisanim ili elektroničkim putem davatelju broja, što se ujedno smatra konačnim zahtjevom pretplatnika za raskidanje pretplatničkog odnosa u telekomunikacijskoj mreži davatelja broja.
NN 183/2004 • (6) U slučaju da se zatraženi broj ne može prenijeti, ili će doći do kašnjenja u prijenosu zatraženog broja, davatelj broja obavijestit će pisanim ili elektroničkim putem primatelja broja u roku od najviše tri radna dana o razlozima nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja. Davatelj broja ne mora omogućiti prijenos broja ako pretplatnik nije podmirio svoja dugovanja za obavljene telekomunikacijske usluge.
NN 183/2004 • (7) Ako primatelj broja po zaprimanju obavijesti iz stavka 6. ovoga članka ocijeni navedene razloge nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja neopravdanima, može u vezi s tim uputiti pisani prigovor Agenciji. Ako Agencija utvrdi opravdanost prigovora primatelja broja, rješenjem će naložiti davatelju broja provedbu prijenosa zatraženog broja u za to primjerenom roku.
NN 183/2004 • (8) Nakon provedenog prijenosa broja, isti pretplatnik ne može ponovno zatražiti prijenos broja u razdoblju kraćem od šest mjeseci od dana prijenosa broja, osim ako ugovorom o zasnivanju pretplatničkog odnosa nije utvrđeno drukčije.
NN 183/2004 • (9) Dodatne usluge, koje je pretplatnik imao vezane uza svoj broj u telekomunikacijskoj mreži davatelja broja, ne prenose se automatski, već ih pretplatnik može ponovno ugovoriti s primateljem broja, u skladu s njegovom ponudom usluga i njegovim općim uvjetima poslovanja.
NN 183/2004 • (1) U slučaju da ne postoje zapreke za provedbu prijenosa broja iz članka 5. stavka 6. ovoga Pravilnika, davatelj broja provest će bez odgode postupak prijenosa zatraženog broja na primatelja broja.
NN 183/2004 • (2) Trajanje postupka prijenosa broja iz stavka 1. ovoga članka, koje obuhvaća razdoblje od početka postupka prijenosa broja do omogućivanja uporabe tog broja u telekomunikacijskoj mreži primatelja broja, ne može biti dulje od 24 sata, osim ako pretplatnik izričito ne zatraži drukčije, a u protivnom smatra se da je nastupilo kašnjenje u prijenosu broja.
NN 183/2004 • Na temelju odluke Vijeća Agencije iz članka 17. ovoga Pravilnika uspostavit će se i održavati zajednička baza podataka o svim prenesenim brojevima u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži.
NN 183/2004 • Operatori i davatelji usluga u pokretnim telekomunikacijskim mrežama moraju omogućiti korisnicima svojih usluga, na njihov zahtjev, da neovisno o promjeni operatora ili davatelja usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži, zadrže svoje brojeve.
NN 183/2004 • Operatori i davatelji usluga u pokretnim telekomunikacijskim mrežama moraju omogućiti davateljima usluga s dodanom vrijednosti, na njihov zahtjev, da neovisno o promjeni operatora ili davatelja usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži, zadrže svoje brojeve.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 183/2004 • Odnosi i razmjena podataka između davatelja usluga u pokretnoj mreži
NN 183/2004 • (1) Davatelji usluga u pokretnim telekomunikacijskim mrežama moraju urediti međusobne odnose i način razmjene podataka o prenesenim brojevima na prikladan način, na temelju ugovora o međusobnom povezivanju. Razmjena podataka potrebnih za provedbu prijenosa brojeva između operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža obavlja se uporabom zajedničke baze podataka prenesenih brojeva, u skladu s odlukom Vijeća Agencije.
NN 183/2004 • (2) Korisnik usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži, koji želi prenijeti svoj broj, podnosi zahtjev za prijenos broja primatelju broja, zajedno sa zahtjevom za zasnivanje pretplatničkog odnosa ili za otvaranje korisničkog zapisa.
NN 183/2004 • (3) Primatelj broja dostavlja zahtjev za prijenos broja pisanim ili elektroničkim putem davatelju broja, što se ujedno smatra konačnim zahtjevom pretplatnika za raskidanje pretplatničkog odnosa u telekomunikacijskoj mreži davatelja broja, odnosno konačnim zahtjevom za zatvaranje korisničkog zapisa korisnika usluga u nepretplatničkom sustavu plaćanja.
NN 183/2004 • (4) U slučaju da se zatraženi broj ne može prenijeti, ili će doći do kašnjenja u prijenosu zatraženog broja, davatelj broja obavijestit će pisanim ili elektroničkim putem primatelja broja u roku od najviše tri radna dana o razlozima nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja. Davatelj broja ne mora omogućiti prijenos broja ako pretplatnik nije podmirio svoja dugovanja za obavljene telekomunikacijske usluge.
NN 183/2004 • (5) Ako primatelj broja po zaprimanju obavijesti iz stavka 4. ovoga članka ocijeni navedene razloge nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja neopravdanima, može u vezi s tim uputiti pisani prigovor Agenciji. Ako Agencija utvrdi opravdanost prigovora primatelja broja, rješenjem će naložiti davatelju broja provedbu prijenosa zatraženog broja u za to primjerenom roku.
NN 183/2004 • (6) Nakon provedenog prijenosa broja, isti korisnik usluga ne može ponovno zatražiti prijenos broja u razdoblju kraćem od šest mjeseci od dana prijenosa broja, osim ako ugovorom o zasnivanju pretplatničkog odnosa nije utvrđeno drukčije.
NN 183/2004 • (1) U slučaju da ne postoje zapreke za provedbu prijenosa broja iz članka 10. stavka 4. ovoga Pravilnika, davatelj broja provest će bez odgode postupak prijenosa zatraženog broja na primatelja broja.
NN 183/2004 • (2) Trajanje postupka prijenosa broja iz stavka 1. ovoga članka, koje obuhvaća razdoblje od početka postupka prijenosa broja do omogućivanja uporabe tog broja u telekomunikacijskoj mreži primatelja broja, ne može biti dulje od 24 sata, osim ako korisnik usluga izričito ne zatraži drukčije, a u protivnom smatra se da je nastupilo kašnjenje u prijenosu broja.
NN 183/2004 • Na temelju odluke Vijeća Agencije iz članka 17. ovoga Pravilnika uspostavit će se i održavati zajednička baza podataka o svim prenesenim brojevima u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 155/09, Broj 45/09,
Broj 56/09, Broj 55/92,
Broj 40/95, Broj 37/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE