PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1999 • 6.1. Međuprostor između tla i donjega dijela zaštite od stražnjega podlijetanja kad je vozilo neopterećeno ne smije prekoračiti 550 mm po cijeloj širini.
NN 58/1999 • 6.2 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora biti postavljena što bliže stražnjoj strani vozila.
NN 58/1999 • 6.3 Širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije ni u jednoj točki prekoračiti širinu stražnje osovine izmjerenu na krajnim bočnim točkama kotača, izuzimajući izbočenje guma u dodiru s tlom, niti od nje biti uža više od 100 mm. Ako ima više stražnjih osovina kao mjerodavnu treba uzeti širinu najšire osovine. Kad je uređaj sastavni dio karoserije vozila i kad prekoračuje širinu stražnje osovine ne primjenjuje se zahtjev prema kojemu širina zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije biti veća od širine stražnje osovine..
NN 58/1999 • 6.4 Visina profila zaštite od stražnjega podlijetanja ne smije biti manja od 100 mm. Bočni krajevi zaštite od stražnjega podlijetanja ne smiju biti savijeni prema unatrag niti imati oštre vanjske rubove; ti su zahtjevi ispunjeni kad su bočni krajevi zaštite od stražnjega podlijetanja zaobljeni na vanjskoj strani s polumjerom zakrivljenosti koji nije manji od 2,5 mm.
NN 58/1999 • 6.5 Zaštita od stražnjega podlijetanja može biti konstruirana tako da može imati više položaja na stražnjoj strani vozila. U tome slučaju treba postojati sigurna metoda za osiguranje uređaja u radnom položaju tako da je onemogućeno bilo kakvo slučajno m
NN 58/1999 • 6.6 Zaštita od stražnjega podlijetanja mora imati odgovarajuću otpornost u odnosu na sile koje djeluju usporedno uzdužnom osi vozila i biti spojena u radnome položaju na profile šasije ili druge dijelove koji ih nadomještaju. Smatra se da je taj zahtjev zadovoljen ako se dokaže da vodoravno rastojanje između kraja zaštite od stražnjega podlijetanja i stražnjega kraja vozila za vrijeme i poslije djelovanja ispitnih sila koje su dane u dodatku 5. Pravilnika ECE R 58.01 ne prekoračuje 400 mm u bilo kojoj točki djelovanja ispitnih sila. Kod mjerenja tog rastojanja ne treba uzimati u obzir nijedan dio vozila na visini većoj od 3 m iznad tla kad je vozilo neopterećeno.
NN 58/1999 • 6.7 Nije potrebno provesti stvarno ispitivanje ako se može dokazati proračunom da je zadovoljen zahtjev iz točke 3. dodatka 5. Pravilnika ECE R 58.01. Ako se provodi ispitivanje, uređaj se mora ugraditi na poprečne nosače šasije vozila ili na dijelove koji predstavljaju te nosače ili na druge ogovarajuće dijelove strukture.
NN 58/1999 • 7. Ispitivanje uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja i vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 58 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu do 25. ožujka 1989.1, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958 o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 58.01).
NN 58/1999 • 8. Pravilnik ECE R 58.01 u izvorniku dostupan je u normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo. Pročišćeni tekst dijelova tog pravilnika dan je u prijevodu na hrvatski jezik u prilogu 1. ove naredbe.
NN 58/1999 • 10. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja i vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 58.01.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1999 • 11. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila (»Narodne novine« broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
NN 58/1999 • 12. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u »Narodnim novinama«.
NN 58/1999 • 13. Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje vrijediti Naredba o obaveznoj homologaciji teretnih i priključnih vozila u pogledu zaštite od udara odostraga u vozilo (»Narodne novine« br. 53/91).
NN 58/1999 • E/ECE/324- E/ECE/TRANS/505 Rev.1/ Ad. 57/ Rev. 1 (Preradba 1, stupila na snagu 25. ožujka 1989.)
NN 58/1999 • III. VOZILA S OBZIROM NA ZAŠTITU OD STRAŽNJEGA PODLIJETANJA«*
NN 58/1999 • I. dio: Homologacija uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja
NN 58/1999 • 10. Preinaka i proširenje homologacije tipa uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja
NN 58/1999 • II. dio: Homologacija vozila s obzirom na ugradbu uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja homologiranoga tipa
NN 58/1999 • 16. Zahtjevi za ugradbu uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja homologiranoga tipa
NN 58/1999 • lII. dio: Homologacija vozila s obzirom na zaštitu od stražnjega podlijetanja
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 133/02, Broj 100/07,
Broj 70/93, Broj 28/06,
Broj 123/08, Broj 154/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE