PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 121/2003 • (6) Državna potpora za ulaganje u inovacije u brodogradnji iz stavka 1. ovoga članka može se dodijeliti pod uvjetom da se odnosi na industrijsko korištenje inovativnih proizvoda i postupaka koji još nisu bili korišteni u djelatnosti brodogradnje te nose sa sobom industrijski i tehnološki rizik.
NN 121/2003 • (7) Državna potpora iz stavka 6. ovoga članka može se dodijeliti do 10% opravdanih troškova, uzimajući u obzir stope rizika povezane s projektom.
NN 121/2003 • (8) Opravdani troškovi iz stavka 7. ovoga članka jesu troškovi ulaganja i inženjerskih aktivnosti koje su neposredno i isključivo vezane s inovacijskim dijelom projekta.
NN 121/2003 • Prijedlog državne potpore iz članaka 68. i 69. ove Uredbe dostavlja se Agenciji sukladno člancima 11. i 13. Zakona o državnim potporama.
NN 121/2003 • Općim državnim potporama za brodogradnju upravlja ministarstvo nadležno za gospodarstvo.
NN 121/2003 • (1) Novo javno ulaganje u poduzetnika uz uvjete koji bi bili prihvatljivi za privatnog ulagača pod redovnim tržišnim uvjetima ne predstavlja državnu potporu.
NN 121/2003 • (2) Ministarstvo nadležno za financije, jednom godišnje, izvješćuje Agenciju o udjelima u temeljnom kapitalu poduzetnika koji ispunjavaju jedan od sljedećih uvjeta:
NN 121/2003 • – godišnji promet poduzetnika veći je od 60 milijuna kuna, ili
NN 121/2003 • (3) Djelomično ili cjelovito stjecanje udjela u temeljnom kapitalu u postojećem poduzetniku bez novih ulaganja ne predstavlja državnu potporu poduzetniku.
NN 121/2003 • (1) Poduzetnik u javnom vlasništvu je svaki poduzetnik nad kojim Republika Hrvatska, jedinica lokalne ili područne (regionalne) samuprave vrši neposredno ili posredno prevladavajući utjecaj temeljem vlasničkih udjela, financijske suradnje ili unutarnjih propisa poduzetnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 121/2003 • (2) Podatke o financijskim transferima (tekući i investicijski transferi) javnih sredstava poduzetnicima u javnom vlasništvu, državna tijela i tijela lokalne i područne (regionalne) samouprave moraju prikupiti i čuvati na način iz kojeg će biti jasno vidljiva svrha tako utrošenih javnih sredstava. Prikupljeni podaci moraju biti na raspolaganju Agenciji pet godina od kraja godine u kojoj su ta sredstva bila utrošena.
NN 121/2003 • (3) Državna tijela i tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave nadležna za djelatnost poduzetnika u javnom vlasništvu, koja ostvare najmanje 50% godišnjeg prometa s proizvodnom djelatnošću ili njihov godišnji promet iznosi više od 1,875 milijardi kuna, moraju u roku od petnaest dana od dana objave godišnjeg poslovnog izvještaja poduzetnika u javnom vlasništvu, isto proslijediti Agenciji. Izvještaj mora, osim godišnjih računovodstvenih izvještaja, sadržavati i sve potrebne podatke iz kojih je jasno vidljiva svrha korištenja javnih sredstava iz eventualnih financijskih transfera državnih tijela i tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
NN 121/2003 • – financijske transfere poduzetnicima u javnom vlasništvu čiji ukupni promet u dvije godine prije stjecanja javnih sredstava iznosi manje od 300 milijuna kuna,
NN 121/2003 • – financijske transfere kreditnim institucijama u javnom vlasništvu čija vrijednost bilance ne prelazi 6 milijardi kuna,
NN 121/2003 • – financijske transfere u obliku depozita kod banaka koji su ostvareni prema redovnim tržišnim uvjetima.
NN 121/2003 • (1) Državno jamstvo u pravilu ne predstavlja državnu potporu korisniku zajma, davatelju i/ili primatelju zajma odnosno financijskih sredstava ako su ispunjeni sljedeći uvjeti:
NN 121/2003 • – da korisnik zajma može na financijskom tržištu dobiti zajam po tržišnim uvjetima bez posredovanja države,
NN 121/2003 • – da je državno jamstvo povezano s određenom financijskom transakcijom, ograničeno po visini i po vremenu trajanja,
NN 121/2003 • – da državno jamstvo ne pokriva više od 80% određene financijske obveze,
NN 121/2003 • (2) Prijedlog državnoga jamstva koje ne ispunjava uvjete iz stavka 1. ovoga članka dostavlja se Agenciji sukladno člancima 11. i 13. Zakona o državnim potporama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/08, Broj 139/03,
Broj 80/97, Broj 62/05,
Broj 74/08, Broj 113/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE