PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/2002 • (6) Kada se, zbog bilo kojeg razloga, plovilo koje je dužno zadržati pravac i brzinu nađe toliko blizu drugog plovila da se sudar ne može izbjeći samim manevriranjem plovila koje mora osloboditi put, tada plovilo koje je dužno zadržati pravac i brzinu mora napraviti manevar koji mu najbolje može pomoći da izbjegne sudar.
NN 50/2002 • (1) Kada dva plovila plove pravcima koji se presijecaju na način da postoji opasnost od sudara, plovilo koje vidi drugo plovilo na svojoj desnoj strani mora mu osloboditi put i, ako okolnosti to dozvoljavaju, izbjeći pravac kretanja koji prolazi i presjeca pravac kretanja drugog plovila ispred pramca tog plovila. Ova se odredba ne primjenjuje na čamce u odnosu prema drugim plovilima.
NN 50/2002 • (2) Odredbe stavka (1) ovog članka ne primjenjuju se kada je bilo koji od članaka 107., 108. i 110. ovog Pravilnika primjenljiv.
NN 50/2002 • (3) Bez obzira na odredbe stavka (1) ovog članka, u slučaju čamaca različitih kategorija, kada se pravci kretanja dva čamca presjecaju na takav način da postoji opasnost od sudara, tada motorni čamac mora osloboditi put svim drugim čamcima i čamac koji nema motor i koji ne plovi pomoću jedara, mora osloboditi put čamcima koji plove pomoću jedara. Čamci koji plove desnom stranom plovnog puta moraju zadržati svoj pravac.
NN 50/2002 • (4) Bez obzira na odredbe stavka (1) ovog članka, kad u slučaju plovila na jedra dva plovila plove pravcima koji se presjecaju na takav način da postoji opasnost od sudara, jedno od dva plovila mora osloboditi put drugom plovilu i to kako slijedi:
NN 50/2002 • 1. kada plovila jedre dobivajući vjetar s različitih strana, tada plovilo koje jedri dobivajući vjetar s lijeve strane mora osloboditi put drugom plovilu,
NN 50/2002 • 2. kada dva plovila dobivaju vjetar s istih strana, ono koje se nalazi u privjetrini, mora osloboditi put plovilu koje plovi u zavjetrini,
NN 50/2002 • 3. kada plovilo koje dobiva vjetar s lijeve strane vidi drugo plovilo u privjetrini i ne može sa sigurnošću odrediti da li to drugo plovilo dobiva vjetar s lijeve ili s desne strane, prvo plovilo mora osloboditi put drugom plovilu,
NN 50/2002 • 4. plovilo koje plovi po desnoj strani plovnog puta, mora zadržati pravac kretanja.
NN 50/2002 • Ovaj stavak se ne primjenjuje na čamce u odnosu na druga plovila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/2002 • (1) Prilikom susretanja, plovila koja plove uzvodno moraju, vodeći računa o lokalnim okolnostima i o kretanju drugih plovila, osloboditi put plovilima koja plove nizvodno.
NN 50/2002 • (2) Plovila koja plove uzvodno i koja ostavljaju put na svojoj lijevoj strani plovilima koja plove nizvodno, ne daju nikakav signal.
NN 50/2002 • (3) Plovila koja plove uzvodno i ostavljaju na svojoj desnoj strani mjesto za prolaz nizvodnih plovila, moraju pravovremeno s desne strane pokazati:
NN 50/2002 • 1. danju snažno bijelo treperavo svjetlo ili mahati svjetloplavom zastavom ili pokazivati svjetloplavu tablu zajedno sa jasnim treperavim bijelim svjetlom.
NN 50/2002 • 2. noću jasno bijelo treperavo svjetlo i ako se to želi i svjetloplavu tablu.
NN 50/2002 • (4) Znakovi iz stavka (3) ovog članka moraju biti vidljivi sa prednje i sa zadnje strane plovila i moraju se pokazivati sve dok se ne završi prolaženje. Zabranjeno je pokazivati ih i poslije završenog prolaženja, osim ako se ne želi pokazati namjera o nastavku propuštanja nizvodnih plovila sa desne strane. Svjetloplava tabla mora biti obrubljena bijelom trakom čija je širina najmanje 5 cm. Okvir, obrub kao i fenjer s treperavim svjetlom moraju biti zagasite boje.
NN 50/2002 • (5) Ako postoji sumnja da plovila koja plove nizvodno nisu shvatila namjere plovila koja plove uzvodno, tada su uzvodna plovila dužna oglasiti se s jednim kratkim zvukom ako se mimoilaženje treba izvršiti sa njihove lijeve strane, i s dva kratka zvuka ako se mimoilaženje treba izvršiti sa njihove desne strane.
NN 50/2002 • (6) Ne narušavajući odredbe članka 99. ovog Pravilnika, plovila koja plove nizvodno moraju slijediti pravac koji im označe plovila koja plove uzvodno sukladno gornjim odredbama ovog članka. Plovila koja plove nizvodno moraju ponavljati vizualne znakove navedene u stavku (3) i zvučne znakove navedene u stavku (5) ovog članka koje su im uputila uzvodna plovila.
NN 50/2002 • (7) Stavci od (1) do (6) ovog članka ne primjenjuju se na čamce u odnosu prema drugim plovilima niti u slučajevima gdje se čamci mimoilaze s drugim čamcima.
NN 50/2002 • (1) Prilikom susretanja dva motorna čamca, kada može postojati opasnost od sudara, svaki od čamaca mora se pomaknuti na svoju desnu stranu da bi prošao uz lijevi bok drugoga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 100/07, Broj 42/09,
Broj 101/96, Broj 5/09,
Broj 66/07, Broj 79/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE