PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 30/2001 • 6. PRVA FAZA NACIONALNOG PROGRAMA SIGURNOSTI CESTOVNOG PROMETA REPUBLIKE HRVATSKE 2001.–2003. GODINE
NN 30/2001 • Uz odgovarajuće efikasne mjere i aktivnosti, treba postići prilično ambiciozni cilj smanjenje broja poginulih sa sadašnjih 14 na 12 poginulih osoba na 100.000 stanovnika na kraju 2003. godine. To znači da bi godišnji broj poginulih trebalo smanjiti za otprilike 70 osoba, tj. svesti broj poginulih na otprilike 590 osoba 2003. godine. Ovaj kvantitativni cilj mogao bi se donekle redefinirati nakon novog popisa stanovništva koji će uslijediti 2001.
NN 30/2001 • Svi ostali kvantitativni ciljevi služe kao sredstva za postizanje tog glavnog cilja, ali ih ovdje treba navesti:
NN 30/2001 • Utvrđene dopuštene brzine kretanja na cestama treba, u optimalnim prometnim uvjetima, poštivati barem 85% vozila. Preostalih 15% najbržih vozila ne smiju utvrđena ograničenja prekoračivati za više od 10%.
NN 30/2001 • Stupanj raspršenja svih brzina kretanja vozila u prometnom toku smije iznositi najviše 12%.
NN 30/2001 • Stupanj uporabe sigurnosnog pojasa u vozilima treba iznositi barem 85%, kako u naseljenim mjestima, tako i izvan njih.
NN 30/2001 • Stupanj uporabe sigurnosne kacige treba iznositi barem 85% za mopediste i motocikliste.
NN 30/2001 • Uporaba svjetala na vozilima u narušenim uvjetima vidljivosti treba biti 100-postotna, a u redovnim dnevnim uvjetima, bez obzira na uvjete vidljivosti, stupanj uporabe svjetala na vozilima treba iznositi barem 80%.
NN 30/2001 • Utvrditi i operativno sanirati 40% »opasnih mjesta« tj. objektivno utvrđenih incidentnih cestovnih lokacija na kojima događanje prometnih nezgoda nije posljedica slučaja, već sustavnog nedostatka u prometnom okruženju.
NN 30/2001 • Udio sudionika prometnih nezgoda pod utjecajem alkohola smanjiti sa sadašnjih 6% na 3%, a udio poginulih sudionika pod utjecajem alkohola smanjiti sa 17% na 9%.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 30/2001 • Udio vozača koji su sudjelovali u prometnim nezgodama bez položenog vozačkog ispita, smanjiti sa sadašnjih 10% na 5%, a udio poginulih vozača bez položenog ispita smanjiti sa 29% na 15% od ukupnog broja poginulih vozača.
NN 30/2001 • Načelno, postići daljnje smanjenje najtežih posljedica prometnih nezgoda, tj. broja poginulih i teško ozlijeđenih, uz zaustavljanje rasta samog broja nezgoda i broja lako ozlijeđenih.
NN 30/2001 • Neophodno je postići ukupno povećanje prometne kulture stanovništva, bolje poznavanje prometnih propisa i njihovo poštivanje te povećati društvenu svijest o važnosti problema stradavanja u prometu.
NN 30/2001 • S druge strane, sudionicima u prometu treba osigurati takvu prometnu okolinu koja neće zbog svojih nedostataka utjecati na njihovu sigurnost.
NN 30/2001 • Sve vrste prometne nediscipline treba svesti na prihvatljivu razinu. Posebno treba smanjiti najopasnija kršenja prometnih propisa, kao što je nepoštivanje crvenog semaforskog svjetla, vožnja pod utjecajem alkohola i vožnja bez položenog vozačkog ispita.
NN 30/2001 • U Prvoj fazi realizirati pojedine neodložive mjere i aktivnosti od strateškog značaja i kontinuiranog karaktera i mjere koje će stvoriti osnovu za daljnji kvalitetniji rad na povećanju sigurnosti u prometu.
NN 30/2001 • Ovdje navedene mjere i aktivnosti, operativno će razraditi radna skupina Nacionalnog programa:
NN 30/2001 • Na temelju članka 6. st. 3. Uredbe o Uredu za državnu imovinu (»Narodne novine« broj 46/00) predstojnik Ureda uz suglasnost Vlade Republike Hrvatske donosi
NN 30/2001 • Ovim Pravilnikom propisuje se uspostavljanje, sadržaj i način vođenja očevidnika imovine u vlasništvu Republike Hrvatske kao i način i oblik dostavljanja podataka Uredu za državnu imovinu u svrhu izrade i vođenja očevidnika imovine.
NN 30/2001 • Očevidnik imovine je skup svih podataka i isprava o nekretninama, pokretninama, te pravima i obvezama vezanih za nekretnine i pokretnine u vlasništvu Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 65/08, Broj 52/09,
Broj 56/08, Broj 53/05,
Broj 97/03, Broj 138/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE