PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/2000 • 7.6.4.1 Uvlačne sile moraju se mjeriti sa sklopom sigurnosnoga pojasa namještenim na lutku na način kao i za dinamičko ispitivanje propisano u točki 7.7. Napetost remena mora se mjeriti u točki dodira s lutkom (ili neposredno uz nju) za vrijeme dok se remen uvlači brzinom od približno 0,6 m/min.
NN 99/2000 • 7.7.1 Sklop sigurnosnoga pojasa mora se ugraditi na ispitna kolica opremljena sjedalom i sidrištem određenim u dodatku 6. ovoga pravilnika. Međutim, ako je sklop pojasa namijenjen za određeno vozilo ili određene tipove vozila, udaljenosti između lutke i sidrišta mora utvrditi služba koja obavlja ispitivanje ili se utvrđuju u skladu s uputama za namještanje priloženim uz pojas ili u skladu s podacima dostavljenim od proizvođača vozila. Ako je pojas opremljen napravom za prilagođivanje po visini, kako je navedeno u točki 2.9.6., smještaj naprave i dijelova za pričvršćenje mora biti jednak onome u stvarnome vozilu.
NN 99/2000 • U slučaju kad se dinamičko ispitivanje obavlja za određeni tip vozila, ispitivanje ne treba ponavljati za ostale tipove vozila u kojima je svaka točka sidrenja manje od 50 mm udaljena od odgovarajuće točke sidrenja na ispitanome pojasu. Prema slobodnomu izboru, proizvođač za ispitivanje može odrediti fiktivne točke sidrenja sa svrhom obuhvaćanja najvećega broja realnih točaka sidrenja.
NN 99/2000 • 7.7.1.1 U slučaju sigurnosnoga pojasa ili sustava držanja koji tvore dio sklopa za koji je tipno odobrenje zahtijevano kao za sustav držanja sigurnosni pojas mora se ugraditi na dio strukture vozila na kojemu se sustav držanja normalno nalazi i taj se dio mora čvrsto pritegnuti za ispitna kolica na način propisan u točkama od 7.7.1.2. do 7.7.1.6.
NN 99/2000 • U slučaju sigurnosnoga pojasa ili sustava držanja s napravom za prednapinjanje koja se oslanja na sastavne dijelove drukčije od onih koji pripadaju samomu sklopu pojasa sklop pojasa mora se ugraditi zajedno s potrebnim dodatnim dijelovima vozila na ispi
NN 99/2000 • Prema slobodnomu izboru, u slučaju kad se te naprave ne mogu ispitati na ispitnim kolicima, proizvođač može uobičajenim ispitivanjem čelnog sudara pri brzini od 50 km/h u skladu s postupkom ISO 3560 (1975) dokazati da ta naprava zadovoljava zahtjeve ovoga pravilnika.
NN 99/2000 • 7.7.1.2 Način učvršćenja vozila tijekom ispitivanja ne smije biti takav da pojačava sidrišta sjedala ili sigurnosnih pojasova ili da umanjuje uobičajeno izobličenje strukture. Ni jedan prednji dio vozila koji bi, ograničavanjem gibanja lutke prema naprijed, osim njezina stopala, smanjio opterećenje preneseno na sustav držanja za vrijeme ispitivanja ne smije biti prisutan. Uklonjeni dijelovi strukture mogu se zamijeniti dijelovima jednake čvrstoće, pod uvjetom da ne ograničavaju gibanje lutke prema naprijed.
NN 99/2000 • 7.7.1.3 Naprava za učvršćenje mora se smatrati zadovoljavajućom ako ne proizvodi nikakav učinak na područje koje se proteže preko cijele širine strukture i ako je vozilo ili struktura blokirano ili pričvršćeno sprijeda na udaljenosti ne manjoj od 500 mm od sidrišta sustava držanja. Odostraga se struktura mora osigurati na dostatnoj udaljenosti iza sidrišta kako bi se osiguralo zadovoljavanje zahtjeva iz točke 7.7.1.2.
NN 99/2000 • 7.7.1.4 Sjedala moraju biti postavljena i moraju biti smještena u položaje za vožnju koje je odobrila tehnička služba koja obavlja homologacijsko ispitivanje tako da daju najnepovoljnije uvjete s obzirom na čvrstoću,
NN 99/2000 • a da ti položaji budu primjereni smještanju lutke u vozilo. Položaji sjedala moraju biti navedeni u izvještaju. Naslon sjedala, ako se može prilagođivati po nagibu, mora biti učvršćen na način koji je odredio proizvođač ili, u nedostatku takve odredbe, pri kutu naslona što je moguće bližem 25o u slučaju vozila kategorija M1 i N1, odnosno pri kutu što je moguće bližem 15o za sve ostale kategorije vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/2000 • 7.7.1.5 Za procjenu/ocjenu zahtjeva iz točke 6.4.1.4.1., sjedalo se mora namjestiti u najistaknutiji prednji vozni ili putni položaj primjeren dimenzijama lutke.
NN 99/2000 • 7.7.1.6 Sva sjedala bilo koje skupine sjedala moraju se ispitati istodobno.
NN 99/2000 • 7.7.2 Sklop sigurnosnoga pojasa mora se pričvrstiti na lutku iz dodatka 7. ovoga pravilnika na sljedeći način:
NN 99/2000 • Ploča debela 25 mm mora se postaviti između leđa lutke i naslona sjedala. Pojas se mora čvrsto prilagoditi lutki. Ploča se potom mora ukloniti tako da cijela duljina leđa lutke bude u dodiru s naslonom sjedala. Mora se sa sigurnošću provjeriti da način na koji su namještena dva dijela kopče ne sadrži nikakav rizik od smanjenja pouzdanosti zapiranja.
NN 99/2000 • 7.7.3 Slobodni krajevi remena moraju se ispružiti dostatno daleko iznad naprava za prilagođivanje da bi se omogućilo sklizanje.
NN 99/2000 • 7.7.4 Ispitna kolica moraju se tada tako gurnuti da u trenutku sudara/udara njihova brzina slobodnoga gibanja iznosi 50 km/h ± 1 km/h i da lutka ostane nepomaknuta. Put zaustavljanja ispitnih kolica mora biti 40 cm ± 5 cm. Kolica moraju ostati vodoravna tijekom usporavanja. Usporavanje kolica mora se ostvariti uporabom uređaja opisana u dodatku 6. ovoga pravilnika ili bilo koje druge naprave koja daje jednake rezultate. Taj uređaj mora biti u skladu sa značajkama navedenim u dodatku 8. ovoga pravilnika.
NN 99/2000 • 7.7.5 Brzina ispitnih kolica neposredno prije sudara i najveći pomak lutke prema naprijed moraju se izmjeriti.
NN 99/2000 • 7.7.6 Nakon sudara sklop pojasa ili sustav držanja i njihovi kruti dijelovi moraju se vidno pregledati, bez otvaranja kopče, da bi se utvrdilo je li došlo do ikakva oštećenja ili loma. U slučaju sustava držanja također se nakon ispitivanja mora utvrditi jesu li dijelovi strukture vozila koji su učvršćeni za ispitna kolica doživjeli bilo kakvo vidljivo trajno izobličenje. Ako postoji ikakvo takvo izobličenje, to se mora uzeti u obzir pri svakome proračunu učinjenom u skladu s točkom 6.4.1.4.1.
NN 99/2000 • 7.8.1 Za to ispitivanje mora se upotrijebiti sklop pojasa ili sustav držanja koji je već bio podvrgnut dinamičkomu ispitivanju u skladu s točkom 7.7.
NN 99/2000 • 7.8.2 Sklop pojasa mora se skinuti s ispitnih kolica, a da se kopča ne otvori. Opterećenje kopče mora se uspostaviti izravnom vučom preko remena spojenih za nju tako da je svaki remen podvrgnut sili od 60/n daN. (Pri čemu je n broj remena vezanih za kopču kad je ona u zatvorenome položaju). U slučaju kad je kopča spojena na kruti dio, opterećenje se mora uspostaviti pod kutom jednakim kutu koji tvore kopča i kruti završetak tijekom dinamičkog ispitivanja. Opterećenje se pri brzini od 200 mm/min ± 20 mm/min mora uspostaviti na geometrijsko središte gumba za otpuštanje kopče tako da djeluje uzduž nepomične osi koja je usporedna s početnim pravcem gibanja gumba. Za vrijeme djelovanja sile potrebne za otvaranje kopče, nju mora držati kruta podloga. Opterećenje navedeno gore ne smije prelaziti graničnu vrijednost navedenu u točki 6.2.2.5. Točka dodira ispitne opreme mora biti oblika kugle
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 83/03,
Broj 55/09, Broj 87/06,
Broj 19/05, Broj 44/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE