PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 26/1999 • 8. Iz Zapisnika o obavljenom nadzoru i utvrđenom stanju u tvrtki EM-LINIJA d.o.o., na adresi Međimurska 15 - dokumentu Ministarstva pomorstva, prometa i veza, od 21. 10. 1997. priloženome podnositeljevom zahtjevu, razvidno je da je državni inspektor telekomunikacija, Željko Kandučar, dipl. ing. el., uz nazočnost Ivice Modrušana, prof. psihologije i sociologije, te Željka Matoteka, dipl. ing. prom., dana 21. 10. 1997., obavio nadzor u tvrtki EM-LINIJA d.o.o., Zagreb. Poslovi nadzora odnosili su se na provedbu odredbi Zakona o telekomunikacijama, glede pružanja usluga s dodatnom vrijednošću putem terminalne opreme spojene na javne telekomunikacije a nadzor je započet na adresi Međimurska 15/I. kat u tvrtki EM-LINIJA d.o.o. Predmet nadzora je pružanje usluga putem terminalne opreme priključene na javne telekomunikacije. EM-LINIJA d.o.o., sklopila je Ugovor o ostvarivanju koncesije za pružanje usluga iz članka 169. (savjetodavne usluge) Pravilnika o općim uvjetima za obavljanje telekomunikacijskih usluga ("Narodne novine", broj 84/95.). Na dan obavljanja nadzora u prostoriji iz koje se pruža usluga nije bilo zaposlenika koji pružaju uslugu, zatečeno je samo 6 telefonskih aparata Siemens 902 S (vidjeti točku 5. Zapisnika o nadzoru koji je priložen zbirci isprava predmeta).
NN 26/1999 • Nadalje, podnositelj zahtjeva, g. Modrušan dao je izjavu za zapisnik da EM-Linija pruža savjetodavne usluge širokog spektra. Na upit zbog čega se na telefonskim brojevima 060 51 51 52 i 060 51 51 51 pružaju usluge horoskopa i tarota, g. Modrušan izjavljuje: Horoskop i tarot su korišteni na inzistiranje klijenata radi mogućnosti otpočinjanja razgovora. Većina klijenata imaju potrebe za otpočinjanjem razgovora na uobičajeni način, a to je interesirajući se za svoju sudbinu i poimanje tipično za astrologiju, te bi bilo loše odmah ih odbiti jer tada ne bi počeo razgovor. Dodao je da se astrologija može tretirati kao znanost, a ne kao zabava.
NN 26/1999 • 9. Iz naprijed citiranih dijelova Zapisnika, razvidno je da su se ostvarili raskidni uvjeti iz ugovora, koje je podnositelj zahtjeva EM-LINIJA sklopio s HPT-om i Ministarstvom pomorstva, prometa i veza, citiranih pod točkama 5., 6. i 7. ovog Obrazloženja i to kako slijedi:
NN 26/1999 • - Ugovora o priključenju terminalne opreme za pružanje usluga s dodatnom vrijednosti u telefonskoj mreži i o raspodjeli zajedničkog prihoda, broj T-3-1092/97, od 8. 5. 1998., te
NN 26/1999 • - Ugovora o ostvarivanju koncesije za pružanje telekomunikacijskih usluga putem terminalne opreme priključene na javnu telekomunikacijsku mrežu (Ugovor broj U-004) od 30. lipnja 1997.
NN 26/1999 • 10. Obzirom na sve naprijed iznijeto, kao nesporno je utvrđeno, da nije ostvareno narušavanje slobodnog tržišnog natjecanja iz članka 20. stavka 1. točke 9. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja, na štetu podnositelja zahtjeva.
NN 26/1999 • Podnositelju zahtjeva nije otkazan Ugovor o ostvarivanju koncesije za pružanje telekomunikacijskih usluga putem terminalne opreme priključene na javnu telekomunikacijsku mrežu br. 004, na način da je prema podnositelju zahtjeva izvršena zlouporaba monopolističkog i vladajućeg položaja na tržištu ili dijelu tržišta i to sprječavanjem slobodnog natjecanja na tržištu, koristeći vladajući položaj ili druge bespravne načine, sukladno odredbi članka 20. stavka 1. točke 9. ZZTN, već je do otkazivanja citiranog Ugovora došlo iz razloga nepoštivanja ugovornih odredbi od strane podnositelja zahtjeva.
NN 26/1999 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 26/1999 • Na temelju članka 10. Zakona o političkim strankama ("Narodne novine", br. 76/93.) na osnivačkoj skupštini PODRAVSKE STRANKE održanoj dana 11. prosinca 1998. godine u Koprivnici donosi
NN 26/1999 • PODRAVSKA STRANKA je politička stranka s općim ciljevima djelatnosti određenim u Programskoj deklaraciji prihvaćenoj na osnivačkoj skupštini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 26/1999 • Naziv organizacije je PODRAVSKA STRANKA. U skraćenom obliku glasi PS. Sjedište PODRAVSKE STRANKE je u Koprivnici.
NN 26/1999 • PODRAVSKA STRANKA djeluje u pravilu na području Podravine, a organizirana je po županijskom, gradskom, općinskom i mjesnom principu. Njezin je rad javan.
NN 26/1999 • PODRAVSKU STRANKU predstavlja predsjednik stranke. U slučaju njegove spriječenosti, predsjednika zamjenjuje jedan od dopredsjednika kojeg on odredi i to u granicama datih ovlasti. Ako je predsjednik spriječen odrediti osobu koja će ga zamjenjivati, učinit će to umjesto njega Predsjedništvo stranke.
NN 26/1999 • PODRAVSKA STRANKA ima pečat i znak. Predsjedništvo stranke može odlučiti da se izrade i rabe prikladni artikli na kojima je znak PS. To mogu biti značke, privjesci, članske iskaznice, zastavice i drugo.
NN 26/1999 • Pečat je okruglog oblika s tekstom: "PODRAVSKA STRANKA KOPRIVNICA". U centralnom dijelu pečata bit će kratica PS.
NN 26/1999 • U pečatu niže ustrojbene jedinice nalazi se još i naziv te ustrojbene jedinice, na koju se pečat odnosi.
NN 26/1999 • Osnovni ciljevi PS-e naznačeni su u Programskoj deklaraciji:
NN 26/1999 • 2. bolji društveni i materijalni položaj radnika, seljaka i intelektualaca,
NN 26/1999 • 8. reviziju u privatizaciji u Podravini, a u interesu Podravine i Podravaca,
NN 26/1999 • 11. osobno zdravlje i socijalna skrb stanovništva Podravine,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 41/01, Broj 33/92,
Broj 143/98, Broj 86/08,
Broj 116/93, Broj 10/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE