PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-16-301 NN 16/1995

• 80. Sitne usluge (mljevenje kave, maka, sitno pakiranje, poklon robe, upotreba telefona i sl.) kada roba nije kupljena u toj prodavaonici, mogu se obavljati i mogu se naplatiti do visine stvarnih troškova.


Propis NN 16/1995

• 81. Potrošaču nije dopušteno u prodavaonicu uvoditi životinje. U prodavaonicu potrošaču nije dopušteno unošenje eksplozivnih i lakozapaljivih materijala kao i materija jaka i neugodna mirisa, i ostalih predmeta koji mogu otežati poslovanje u prodavaonici.


Propis NN 16/1995

• 82. Trgovac je dužan obavijestiti potrošača o stvarima zaboravljenim u prodavaonici. U pogledu stvari nepoznatih vlasnika, trgovac je dužan postupiti prema propisima koji ureduju nalaz stvari čiji vlasnik nije poznat.


Propis NN 16/1995

• 83. Rezervacija robe u prodavaonici može se izvršiti samo ako je naplaćena akontacija u visini posljednje cijene iste robe na tom prodajnom mjestu.


Propis NN 16/1995
• 84. Trgovac može u uvjetima poslovanja objaviti posebne povlastice za određenu kategoriju potrošača (invalidi, umirovljenici) koji na kupljenu robu dobivaju određeni popust.

Propis NN 16/1995
• 85. Kada potrošač želi ispravnu i neupotrebljavanu robu već kupljenu u toj prodavaonici zamijeniti drugom, smatra se dobrim poslovnim običajem da trgovac udovolji želji potrošača.

Propis NN 16/1995 • 1. Ispunjenje ugovora, sniženje cijene, raskid ugovora, nedoknada štete
Propis NN 16/1995 • 86. Potrošač koji je pravodobno i uredno obavijestio trgovca o nedostatku na robi može: 1. zahtijevati od trgovca da nedostatak ukloni ili da mu preda drugu robu bez nedostataka (ispunjenje ugovora); 2. zahtijevati sniženje cijene; 3. izjaviti da raskida ugovor. U svakom od tih slučajeva potrošač ima pravo i na naknadu štete. Osim toga, i neovisno o tome, trgovac odgovara kupcu i za štetu koju je ovaj zbog nedostatka robe pretrpio na drugim svojim dobrima, i to prema općim pravilima o odgovornosti za štetu.
Propis NN 16/1995 • 87. Trgovac je dužan uslužiti dijete - potrošača s posebnom pažnjom. Trgovac je obvezan robu pakirati tako da je dijete sigurno nosi. Roba u prodavaonici mora biti tako izložena da je sigurnost djece maksimalna.
Propis NN 16/1995 • 88. Trgovac je dužan posebnom pažnjom uslužiti potrošača - invalida.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1995 • 90. Trgovac i potrošač će svake godine Svjetski dan potrošača na dan 15. ožujka prigodno obilježiti. Svjetski dan potrošača služi kao poticaj za unapređenje poslovnih odnosa izmedu trgovca i potrošača u skladu s ovim uzancama, propisima i uzajamnim povjerenjem.
Propis NN 16/1995 • 91. Trgovac i potrošač dužni su pridržavati se ovih uzanci u slučajevima kada se one primjenjuju.
Propis NN 16/1995 • 93. Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori mjerodavan je u postupku utvrditi nepoštivanje uzanci i izreći mjeru za prekršitelja.
Propis NN 16/1995 • 94. Ove uzance primjenjuju se po isteku 30 dana od dana objavljivanja u "Narodnim novinama".
Propis NN 16/1995 • Na temelju članka 3. alineja 13 Zakona o Hrvatskoj gospodarskoj komori ("Narodne novine" br. 66/91 i 73/91) i članka 21. točka 1. alineja 5. Statuta Hrvatske gospodarske komore ("Narodne novine" br. 11/94, pročiščeni tekst) Skupština Hrvatske gospodarske komore na 6. sjeednici održanoj 16. veljače 1995. utvrđuje
Propis NN 16/1995 • 1. Ovim se posebnim uzancama utvrđuju poslovni običaji za poslove ugostiteljskih usluga. Ove uzance primjenjuju se na odnose iz ugovora o ugostiteljskim uslugama u gospodarstvu. Na odnose iz ostalih ugovora o ugostiteljskim uslugama ove uzance se primjenjuju ako su ih stranke ugovorile ili ako iz okolnosti proizlazi da su htjele njihovu primj
Propis NN 16/1995 • 2. Poslovi za koje se ovim uzancama utvrđuju poslovni običaji jesu sljedeći ugovori o ugostiteljskim uslugama: 1. ugovor o hotelskim uslugama, 2. ugovor o smještaju u turističkim apartmanima,
Propis NN 16/1995 • Za ugovore iz stavka 1. ove uzance, između ugostitelja, naručitelja usluge i gosta utvrđuju se poslovni običaji: kad je gost pojedinac (izravni naručitelj), kad je riječ o grupi gostiju i kad je sklopljen ugovor o alotmanu. Načelo poštenja i savjesnosti 3. Poštenje i savjesnost temeljna su načela kojih se stranke moraju držati u poslovima ugostiteljskih usluga. Stranke se ne mogu pozvati na neku od ovih uzanci ako bi njezina primjena u određenom slučaju uzrokovala posljedice oprečne tim načelima
Propis NN 16/1995 • II. ZAJEDNIČKE ODREDBE ZA UGOVORE O UGOSTITELJSKIM USLUGAMA
Propis NN 16/1995 • Bitni sastojci ugovora Smatra se da su stranke sklopile ugovor o ugostiteljskim uslugama ako su se bilo na koji način sporazumjele o bitnim sastojcima ugovora, a to su odredbe o vrsti i opsegu usluga, cijeni usluga i vremenu korištenja usluga Oblik ugovora Sklapanje ugovora o ugostiteljskim uslugama ne podliježe određenom obliku, ako zakonom iIi voljom stranaka nije drukčije određeno. Za ugovor koji nije sklopljen u pisanom obliku svaka stranka može zahtijevati od druge stranke pismenu potvrdu koja sadrži Cijena usluge 6. Nije li drukčije ugovoreno, smatra se de je ugovorena ona cijena koja vrijedi u ugostiteljskom objektu na početku korištenja usluge i koja je objavljena na način određen propisima i ovim uzancama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 116/02, Broj 123/03, Broj 40/99, Broj 23/00, Broj 164/98, Broj 133/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled